Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Toivottavasti on vain sattumaa, että Sauli Niinistön lähimmät miehet päätyivät taloudelliseen suhteeseen Gennadi Timtšenkon kätyrin kanssa heti vaalivoiton jälkeen

Vierailija
28.05.2023 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokoomus on aina ollut trytsykän kaveri ja peppurannuolija. Saulihan on aina vihannut Natoon liittymistä, sanoi kerran, että natoa työnnetään hänelle kurkusta alas, siis joku vuosi sitten.

Vierailija
22/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kokoomus, siellä talousepäselvyydet ja isänmaanpetos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole täysin suomalainen, eli en ole täysin munaton luuseri joka vain katsoo vierestä. Silti pidän suomalaisten puolia ja sanon vastaan näitä Niinistöjä vastaan jotka ovat muka joitain enkeleitä. Eivät ole ollenkaan. Kasvattakaa nyt suomalaisetkin munat. Suomalaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon. Nyt on sinun aikasi, tai tulet olemaan täysin tuntematon luuseri munattoman Niinistön ohella joka ohjasi kansansa sukupuuttoon. Tätäkin Niinistöä kannattaa muka 99% väestöstä.... ei voi muuta sanoa kuin että kasvattakaa munat ja testosteroni ja naisille enemmän estrogeenia tai valot päälle aivoihin....

Okei kommentoi nyt tässä heti että muistan jo vuosien takaa että Riikka Purra ja Halla-aho uskaltanut jo silloin kritisoida Niinistöä.... Riikka Purralla on sentään estrogeenia veressään, tai mitä onkaan. Ei ole mikään luuseri. Tosin ei Riikka Purrakaan paljoa varmaan voi kritisoida Niinistöä koska 99% munattomista 6 mol testosteroni "miehistä" kannattaa Niinistöä ja Riikka Purra vaikka onkin alfanaaras niin ei pärjää miehille. Kaikki kunnia Riikka Purralle, hävetkää helvetin kokoomuksen " herra kenraalit" (oletteko edes koskaan nähneet elämässänne minkään muun räjähtävän kuin paukkukranaattien luuseripaskat???)

Nyt kun puhutaan munallisista naisista niin voinko kysyä meinaako Purra sulkea arkadianmäen tai vähintään lakkauttaa puoluetuet ja vaikka ensalkuun lapsilisät ?

Siinä on luuseripaskarotta 0,1 mol testoiselle mulkulle Riikka Purran sähköposti: riikka.purra(at)eduskunta.fi

Pitääkö minun kysyä sinun puolesta vai uskallatko itse?

Vaan kun se saattanan rumarietasriika ei vastaa, olen esittänyt monenmoisia kysymyksiä kun mutta se purran luuska ei uskalla vastata, sillä menee aika Putkosen gulllkikkaa lutkuttaessa.