Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täytyy tapahtua elämässä että ihminen lopettaa välittämästä omasta hygieniastaan?

Vierailija
28.05.2023 |

Esim hengityksen hajusta, kehon pesemättömyyden hajusta jne?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tarvitsee apua. Siis psykiatrin tms

Vierailija
62/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi tarvitsee apua. Siis psykiatrin tms

Häh? Kenen lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen vaikuttaa. Lihavat haisee pahalle. Sitäkään en ymmärrä, mitä pitää tapahtua, että ihmiset lihoo tommosiks ihrasäkeiks mitä näkee nykyään joka puolella. 

Vierailija
64/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapaa muita ihmisiä, tai tapaa sellaisia joita ei häiritse.

Normaalia ihmistä häiritsee hajut ja likaisuus _itseään_ - ei sitä muiden vuoksi tehdä 😳

Mistä tulee uskomus, että liassa ja sotkussa elävää ei häiritsisi se lika ja sotku.

Olen itse ollut tilanteessa, jossa menetin liikkumiskykyni ja koti meni nopeasti hirveään kuntoon. Silloin jotkut jopa kommentoivat minulle, että 'eikö sua yhtään häiritse tää sotku '. Nämä kommentoijat olivat ihmisiä, jotka kävivät auttamassa ja samalla sotkivat paikkoja. Eivät ymmärtäneet miksi en siivoa niitä sotkuja pois ja käy välillä pesulla.

Kyllä se sotku ja likaisuus minua häiritsi, mutta en pystynyt siivoamaan eikä siinä tilanteessa ollut varaa palkata siivoojaa.

Vierailija
65/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona voi viedä hajuaistin tai vaikka jokin onnettomuus. Työkaverilla kävi noin. Olis heti pitänyt sanoa että sun suu on alkanut haista, ei vuosien perästä enää kehtaa.

Mulla oli nuorena kaveri, joka huomautteli jatkuvasti, että sun henki haisee. Pesin hampaani jo silloin 2 kertaa päivässä ja käytin hammaslankaa.

Tämän kaverin takia aloin käyttämään suuvesiä ja purkkaa, mutta silti hän vaan aina valitti hengityksestäni.

En tiedä yrittikö hän tuhota itsetuntoani vai haisinko oikeasti. Ehkä hän oli vain ilkeä. Hänellä oli myös tapana arvostella ihoni kalpeutta. Ihan kuin sille nyt mitään olisi mahtanut.

Vierailija
66/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut älyttömän väsynyt koko kevään ja tuntuu että voimat on vähissä, en vaan jaksa enää niin usein käydä suihkussa tai harjata hampaita kuin ennen, kaikkea olen kokeillut vitamiineja,energiajuomia, rautatabletteja jne. ei auta mikään.

Vierailija
67/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen vaikuttaa. Lihavat haisee pahalle. Sitäkään en ymmärrä, mitä pitää tapahtua, että ihmiset lihoo tommosiks ihrasäkeiks mitä näkee nykyään joka puolella. 

No ei kyllä kaikki lihavat ihmiset haise pahalle, yksi lihava kollegani ei koskaan haise pahalle ja hänen mies on kuin mallitoimiston kuvastosta, jotkut miehet tykkäävät lihavista naisista.

Vierailija
68/68 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona voi viedä hajuaistin tai vaikka jokin onnettomuus. Työkaverilla kävi noin. Olis heti pitänyt sanoa että sun suu on alkanut haista, ei vuosien perästä enää kehtaa.

Mulla oli nuorena kaveri, joka huomautteli jatkuvasti, että sun henki haisee. Pesin hampaani jo silloin 2 kertaa päivässä ja käytin hammaslankaa.

Tämän kaverin takia aloin käyttämään suuvesiä ja purkkaa, mutta silti hän vaan aina valitti hengityksestäni.

En tiedä yrittikö hän tuhota itsetuntoani vai haisinko oikeasti. Ehkä hän oli vain ilkeä. Hänellä oli myös tapana arvostella ihoni kalpeutta. Ihan kuin sille nyt mitään olisi mahtanut.

Proput nielurisoissa voi olla hajun syy ja siihen ei auta hampaiden harjaus.

Oon kuullut, että hengityksen paha haju voi olla peräisin myös vatsalaukusta tai suolistosta. En muista mikä tähän oli syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä