Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat kivut jaloissa

Vierailija
06.03.2023 |

Ensin kipeytyi kantapää joulukuussa eli tuli plantaarifaskiitti. Sitten kipeytyi molemmat polvet kuntopyörästä eli sitäkin on joutunut vähentämään. Nyt sattuu vasemman säären etuosaan... Olen viimeiset 2 kk lähinnä kävellyt lyhyitä matkoja kauppaan ja yrittänyt venyttää kantapään ja jalkapohjan aluetta. Tuntuu että jalka kipeytyy silti entistä pahemmin. Tilasin plantaarifaskiitin hoitoon sellaisen hoitopaketin ja en tiedä milloin sekään tulee postissa. Tuntuu että kaikki mitä teen kuntoni eteen on jotenkin väärin ja kipeydyn vain lisää 😞

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis polkenut kuntopyörää ja tehnyt jaloille pilatesta. Minkään ei siis pitäisi kipeyttää näin jalkoja. Kuntopyörässä on olematon vastus. En oikeasti ymmärrä enää kohta tätä touhua.

Vierailija
2/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Onko sulla jokin sairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika! Säären etuosa kipeä. Penikkatauti?

Alkoi jalkapohjista ja -pöydistä, sitten kipeytyi toinen polvi, sitten sääri, lopulta lonkat ja pakaralihakset ovat täysin jumissa. Nyt tuntuu, että oikea polvi on kipeytymässä. Josko kivut lähtisivät sen jälkeen pois, kun ovat jo koko alaraaja-alueen käyneet läpi 😃.

Fysioterapia ja hieronta ovat hiukan auttaneet.

Vierailija
4/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika! Säären etuosa kipeä. Penikkatauti?

Alkoi jalkapohjista ja -pöydistä, sitten kipeytyi toinen polvi, sitten sääri, lopulta lonkat ja pakaralihakset ovat täysin jumissa. Nyt tuntuu, että oikea polvi on kipeytymässä. Josko kivut lähtisivät sen jälkeen pois, kun ovat jo koko alaraaja-alueen käyneet läpi 😃.

Fysioterapia ja hieronta ovat hiukan auttaneet.

No mun ongelma on, että pitäisi päästä töihin ja jos tämä on tällaista niin en tiedä milloin pääsen tekemään mitään työtä. Todella ahdistavaa. ap

Vierailija
5/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jalkojen kivut on kovasti yleistyneet,voi olla jostain allergioistakin kyse. Itsellä on joku luukudoksen rappeuma ei kumminkaan osteoporoosi. Laihtuminen auttaisi,antaisivat sitten lääkkeen siihen kanssa. Mun kilot tuli kun lopetin polttamisen.

Vierailija
6/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juttu x jaloissa. Aloitin itsehoidon. Hieroin itse polvia sivuilta ja päältä, sitten hommasin semmosen "nyrkkiraudan" näköisen hieromalaitteen. Koitan etsiä kuvaa. Sillä sitte "ajelen# jalkjani, en pitkittäin, vaan poikittain. Sitte varpaille nousua ja sitte se että jalat vuorotellen seinää vasten. Jotain puol vuotta tehnyt. Nyt pääsen raput alas eikä satu enää polviin eikä sääriin!

https://www.alibaba.com/product-detail/Amazon-Most-Popular-Private-Logo…

Tämä on jaloille, mutta samantapainen, sen sai kätevästi käteen, eikä tarvi pitää kiinni.

Vierailija
7/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole rokottamaton?! Olen ollut huomaavinani rokottamattomuuden yhteyden mm. plantaarifaskiittiin - tai sitten en... ; )

Vierailija
8/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen miettinyt johtuuko tämä jostain suvulle tyypillisistä nivelongelmista. Tai onko mun vain jo varailtava aikoja joka kuulle jalkahierontaan. Inhoan olla näin vaivainen. ap

Vierailija
9/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kengät ja pohjalliset auttaa jo paljon. Välttää myös kävelyä.

Vierailija
10/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kengät ja pohjalliset auttaa jo paljon. Välttää myös kävelyä.

Mulla on vasta tulossa pohjalliset postissa. En tiedä noista kengistä, yhdet on ehkä pehmeät ja mukavat. Tää on niin masentavaa kun en tiedä milloin noi jalat toipuu. ap

Vierailija
11/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo johtuu todennäköisesti koronasta. Koronan jälkeen on monella alkaneet muun muassa selittämättömät jalkakivut.

Vierailija
12/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa ?

Vierailija
13/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta. Onko sulla jokin sairaus?

Yllätys jos pääsisit labra kokeisiin  kaikki verestä tutkitaisin ?Voisi löytyä D-vitaminin puutos.Sen putos tila aiheutta selkä ja jalka särkyä!Juri näin kävi mies henkilölle 57v. Vasta 1 viikkoa syönyt reseptilääkkenä D-vitaminia,ihan vaikutusta ei viellä kipuun ole.

Vierailija
14/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ylipainoa ?

Ei, BMI 23. ap

Vierailija
15/15 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantaarifaskiitilla voi mennä todella kauan parantua.