Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeri on pahin sairastuttaja

Vierailija
27.05.2023 |

Viralliset suositukset kuitenkin perustuvat sokeriin.
Voiko ihmiset olla niin tyhmiä, että uskovat suosituksiin?
Kyllä ihmiset voivat olla niin tyhmiä.
Eivät usko tutkimuksiin, vaan ihmistä, jolla on hieno titteli.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkosta lusättyä sokeria kukaan ei tarvii mihinkään, se on vaan turha käymisaine ja saa ihmisen voimaan pahoin. Energiaa saa ihan muutenkin lähes kaikesta, mitä suuhunsa pistää, siihen ei tarvita mitään sokeria.

Ei kukaan tarvitse minkäänlaista sokeria.

Eli ihan karnivorina mennään?

Taitaisi kuolleisuus nousta pilviin.

Kuolleisuus ei voi nousta pilviin, kaikki kuolee.

Vierailija
42/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri kyllä sekin, mutta myös enemmän teollinen ja käsitelty "ruoka" on syynä ylipainoon. Lisäaineet suurena pahana tähän päälle. Olen itse sokerihiiri ollut vuosikymmeniä, makeaa menee liikaa, mutta ylipainoa ei sillä vain tule. Onneni on ollut koko lähisuvulla kotona tuotettu luomuruoka, hiilareitakaan en vältä, päinvastoin liikaa menee itseleivottua pullaa ja pikkuleipää. Sokeri ei ole se kaiken paha ja ainoa lihottaja vaan kaikki ylikäsitelty, geenimuunneltu ja päälle vielä keinotekoisesti ylimakeutettu "ruoka". Tämä koko sokeriverokin on naurettava kaiken muun säilyessä geenimuunneltuna ja mahdollisimman tehotuotettuna jo ihan "muka perus"lihasta eineksiin tai nyhtökauroihin ja soijatuotteisiin. 

Joo ja vasta ihan virallinen varoitus tuli makeutusaineiden vaaroista. Silti sokerista yritetään rakentaa sitä peikkoa.

Silkkaa typeryyttä ja tulehduksellisten suolistosairauksien tahallista lisäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin tiedemiesten mukaan alzheimer johtuu fruktoosista(50% pöytäsokerista on fruktoosia).

Fruktoosi aiheuttaa myös todistetusti maksan rasvoittumista ja metabolista oireyhtymää.

Virallisissa suosituksissa ei kyllä suositella sokeria, vaan hiilihydraattia(=glukoosi). Glukoosilla on taas omat ongelmansa.

Fruktoosi ei aiheuta esim. hedelmää syödessä tätä kuitenkaan, vaan ihan lisättynä fruktoosina.

Miettikääpä, paljon lapsenne syö viikossa lisäaineita, makeutusaineita ja glukoosi-fruktoosisiirappia yms.? Veikkaan, että melko paljon. Voi yllättää.

Täällä oli myös ketju, jossa tuli esiin maltodekstriinin aiheuttamat ongelmat. Se taisi tuhota haiman.

Vierailija
44/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri kyllä sekin, mutta myös enemmän teollinen ja käsitelty "ruoka" on syynä ylipainoon. Lisäaineet suurena pahana tähän päälle. Olen itse sokerihiiri ollut vuosikymmeniä, makeaa menee liikaa, mutta ylipainoa ei sillä vain tule. Onneni on ollut koko lähisuvulla kotona tuotettu luomuruoka, hiilareitakaan en vältä, päinvastoin liikaa menee itseleivottua pullaa ja pikkuleipää. Sokeri ei ole se kaiken paha ja ainoa lihottaja vaan kaikki ylikäsitelty, geenimuunneltu ja päälle vielä keinotekoisesti ylimakeutettu "ruoka". Tämä koko sokeriverokin on naurettava kaiken muun säilyessä geenimuunneltuna ja mahdollisimman tehotuotettuna jo ihan "muka perus"lihasta eineksiin tai nyhtökauroihin ja soijatuotteisiin. 

Joo ja vasta ihan virallinen varoitus tuli makeutusaineiden vaaroista. Silti sokerista yritetään rakentaa sitä peikkoa.

Silkkaa typeryyttä ja tulehduksellisten suolistosairauksien tahallista lisäämistä.

Ei sokerin vahingollisuus poistu sillä, että joku muu on haitallisempaa.

Vierailija
45/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sinä vain ap sitä punaista lihaa ja eläinrasvaa, jos kuvittelet että se on kasviksia, hedelmiä, marjoja ja täysjyvää terveellisempää. Itse en syö ollenkaan punaista lihaa, vain kanaa ja kalaa. Rasvat pyrin saamaan oliivi- ja kalaöljyistä. Kasviksia, marjoja, hedelmiä ja täysjyvää en aio jättää. Ne on tärkeä osa ruokavaliota, koska ei sitä vaaleakaan lihaa kannata liian suuria määriä syödä. Makeutusaineisiin en koske. Minä uskon tämä on sen terveellisin ruokavalio, sinä uskot toisin. Onneksi jokainen saa valita itse mitä syö. 

Vierailija
46/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sokerin vahingollisuus poistu sillä, että joku muu on haitallisempaa.

Ei, mutta jos annat lapsellesi palan kakkua ja limpparia lasillinen, joissa on vain sokeria tai sitten annat pussillisen karkkia ja makeutusainelimpparin, niin voinet itse ymmärtää, kumpi on pahempi.

Toki voit tehdä, niinkuin minä. Jäätelöt, karkit, suklaat, leivonnaiset tehdään pääosin itse. Banaani, hunaja, taateli ja mango makeuttajana.

Moni ei vain tähän taivu, niin parempi varmaan syödä tavallista sokeria, verrattuna kaikkiin mahdollisiin elimistöntuhoajiin.

Vierailija
47/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien sokerikin rasvoittaa maksaa. Ota näistä selvää, kun joku sanoo kahvin juonnin puhdistavan maksaa, toinen taas sanoo kahvin juonnin nostavan elimistön kortisoli- ja stressitasoja, ja se taas lisää viskeraalista rasvaa, mitä taas yksi sanoo kahvin juuri polttavan. Sokeri ja kahvi nyt ovat kaksi ääripäätä, mutta yleistäen mitään ei saisi koskaan siis käyttää, muuten tulee THL ja syö sinut, ellet sitä ennen jo ole haudassa.

Vierailija
48/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmien sokerikin rasvoittaa maksaa. Ota näistä selvää, kun joku sanoo kahvin juonnin puhdistavan maksaa, toinen taas sanoo kahvin juonnin nostavan elimistön kortisoli- ja stressitasoja, ja se taas lisää viskeraalista rasvaa, mitä taas yksi sanoo kahvin juuri polttavan. Sokeri ja kahvi nyt ovat kaksi ääripäätä, mutta yleistäen mitään ei saisi koskaan siis käyttää, muuten tulee THL ja syö sinut, ellet sitä ennen jo ole haudassa.

Hedelmien sokeri ei rasvoita maksaa, jos syöt sen hedelmässä. Silloin mm. kuidut suojaavat elimistön siltä.

Vierailija
49/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/55 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä linkistä:

"Fruktoosia on myös hedelmissä ja marjoissa, mutta niitä ei pidä alkaa välttelemään. Schwab toteaa, ettei hedelmistä ja marjoista voi mitenkään saada samanlaisia määriä fruktoosia kuin makeutetuista juomista.

Väestötutkimuksissa suuremman hedelmien ja marjojen käytön on myös havaittu liittyvän esimerkiksi vähäisempään sydän- ja verisuonitautien vaaraan. Vaikka marjoissa ja hedelmissä onkin fruktoosia, niissä on myös runsaasti kuituja, jotka hidastavat sokerien imeytymistä."

Vierailija
52/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin typerää nostaa sokerin verotusta, jos kuitenkin makeutusaineet ja muu moska ovat niitä epäterveellisempiä.

Vierailija
53/55 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viralliset suositukset eivät perustu kyllä sokeriin.

Mitä aloittaja sekoilee?

Onhan niissä energia puolet sokerista.

Ahaa, taas näitä jotka ei ymmärrä hiilihydraatin ja sokerin eroa.

Käykö nämä ihmiset peruskoulua ollenkaan?

Kaikki hiilihydraatti on sokeria.

Vierailija
54/55 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ns valkoinen sokeri on erittäin paha ihmisen keholle.

Vierailija
55/55 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. *hörppää Red Bullia*