Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan parhaan ystävän perhe ei kykene kustantamaan ajokorttia!

Vierailija
27.05.2023 |

Siis olin ihan monttu auki. Miten on mahdollista, että ei ole varaa ostaa ajokoulutusta omalle pojalleen? Meidän poikamme saa ilman muuta ajokortin heti, kun se on mahdollista. Autokin on jo päätetty. Luulin, että pojan ystävän perhe OLISI OLLUT samalla varallisuustasolla kuin tällä asuinalueella yleensäkin. Onko kaikki vain kulissia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂

Vierailija
42/45 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on idiootti

Toivottavasti tämä on provo huono sellainen!

On provo, toistaa samantyylisiä vähän väliä.

Huh huh miksi. taas haksahdin mukaan ja aloin toivoa sille pojalle edes pientä apua ja sympatiaa. Tämä yhteiskunta on todella sairas, netti se paskin sanoin älykännykkä.

Meille kaikille riittäisi, että kännykällä voisi vain soittaa. Amerikassa, kylässä jossa kaikkea tätä paskaa  suunitellaan, kukaan siellä ei anna lapsilleen edes älykännyköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ajokortit maksettu kuntoutusrahalla, koska hänellä on ollut oikeus niihin.

Vierailija
44/45 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli polli palli. Aina sama malli.

Miksi muuten rikkaatkin lapset käy kesätyösetelillä kesätöissä duunari firmoissa. Vaikka luurikin on kalliimpi kuin firman duunarin kk palkka.

Siksi, että pitää opettaa, ettei kaikki tule töitä tekemättä aikuisena pöytään.

Toki saa ostaa ja laittaa mitä lapselleen haluaa vaikka kuin kauan. Ihan tapauskohtainen juttu odottaako sut sen jälkeen perintöään vaan.

Vierailija
45/45 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin periaatteesta kysyn, miksi vähävaraisen perheen kannattaisi kustantaa ajokortti, kun ei siihen autoon ole heti varaa kenelläkään. Ajotaito vain heikkenee ilman harjoitusta. Lapsi voi sitten ajaa itse kortin, kun on itse paremmissa varoissa kuin vanhempansa.

Pölijä, ei korttia ajeta ajotaidon takia, vaan siksi että byrokraateilla ja autokouluilla olisi töitä.

Eikä tämä ollut sarkasmia. Olen seurannut lapseni autokoulua ja pelkkää pelleilyä koko touhu. Teoriakokeessa puolet kysymyksestä vaatisi meedion kykyjä, pitäisi tietää mitä kysymyksen tekijä on sinä päivänä ajanut takaa. Teoriakokeella ei ole mitään tekemistä liikennesääntöjen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi