Pojan parhaan ystävän perhe ei kykene kustantamaan ajokorttia!
Siis olin ihan monttu auki. Miten on mahdollista, että ei ole varaa ostaa ajokoulutusta omalle pojalleen? Meidän poikamme saa ilman muuta ajokortin heti, kun se on mahdollista. Autokin on jo päätetty. Luulin, että pojan ystävän perhe OLISI OLLUT samalla varallisuustasolla kuin tällä asuinalueella yleensäkin. Onko kaikki vain kulissia?
Kommentit (45)
Typerä aloitus joltain muka snobilta.
Kaikki ei tarvii ajokorttia työssään tai alalla, jota opiskelee.
Ap:n olisi ehkä syytä herätä sosiaaliseen todellisuuteen. Joskus tuollaisille se herääminen voi tapahtua hieman karulla tavalla, toisille tosin sitä ei ennätä tapahtua koskaan.
Työttömät rapajuopotkin saa yhden ajokortin maksettua. Autoja saa muutamalla satasella. Typerä Provo!
Tämä meni selvästi täydestä lukujoihin toisin kuin se sun "Riittääkö 12cm pippeli isolle miehelle"-trollauksesi joka löysi herkkäuskoisia ensimmäiset 200 kertaa.
Ap. pojan parhaan ystävän perhe ja kirjoitat noin kylmästi. Minä yrittäisin kaikin keinoin avittaa, en nyt ihan hatun kanssa kerjuulle lähtsi mutta auttaisin ja miettisin miten sen edullisimmin sasi.
Jos kyseessä poika, vielä tärkeämpi se ajokortti, toki perheen tehtävä auttaa lasta, mutta kaikissa perheissä ei näin ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Ap. pojan parhaan ystävän perhe ja kirjoitat noin kylmästi. Minä yrittäisin kaikin keinoin avittaa, en nyt ihan hatun kanssa kerjuulle lähtsi mutta auttaisin ja miettisin miten sen edullisimmin sasi.
Jos kyseessä poika, vielä tärkeämpi se ajokortti, toki perheen tehtävä auttaa lasta, mutta kaikissa perheissä ei näin ajatella.
En siedä lokkeja.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä lokkeja.
AP
Ikävää, että et pidä poikasi parhaasta kaverista. Minä tykkäsin aina poikani kavereista ja olin onnellinen heidänkin puolestaan, koska tiesin samalla missä lapseni menee ja kanen kanssa. Tarkoitin, että löisitte perheinä viisaat päät yhteen, ajokortin saa monin eri tavoin, eri hintaan. Muistan vaan kuinka tärkeä se ajokortti oli pojalle (anteeksi ei saa erotella poikaa ja tyttöä) ja serkulta sai vielä ostettua "uuden" auton heti.
Minä opetin itse molemmat lapset ajamaan, tuli halvemmaksi, molemmat läpäisi kokeet eka kerralla.
Tyttö jaa reippaasti vaikka ulkomailla, pojalla ei ole autoa, mutta onpahan ajokortti valmiina, jos joskus tarvitsee vaikka työssään ajaa.
Eivät kaikki lisäänny sen verran kuin on varaa. Minullakaan ei ollut koskaan omaa huonetta eikä yksityisyyttä saati saastutuskorttia.
Niin no, kyse voi olla priorisoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vår son fick en nyhet Porsche när han opiskeli körkort här i Eira. Ny me mennä hela familjen sama kyyti till stuga i Ekenäs och Hangö. Det är inte kiva kun köyhä människor muuttaa naapuri ja haluaa olla ystävä. Totuus tulee ilmi i räkfestor när me prata raha-asia.
Solveig från Eira
Lär dig svenska för fan!
AP on idiootti
Toivottavasti tämä on provo huono sellainen!
Ap, keksi parempia provoja, nämä on jo niin nähtyjä.
Vierailija kirjoitti:
AP on idiootti
Toivottavasti tämä on provo huono sellainen!
On provo, toistaa samantyylisiä vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei vaan ole varaa kaikkeen ja rikkaat paskiaiset ei vaan tajua sitä.
Sitten pitäisi muuttaa muualle eikä soluttautua meidän lähipiiriin.
Ap
onko kusi noussut päähän
Varmaan jotain ulosottovelkaisia valkoroskia. Mahtaa poikaa hävettää..
Oikein fiksu vanhempi niin edellyttää että hankkii omilla rahoilla ajokortin. Minä kustansin ainoalle pojalle ajokortin.
Poikani meni kesätöihin jo 15 vuotiaana.Säästi kesätöistään saadut palkat. Ensin osti itsellen resent pölkupyötä,jossa useampi vaihde. ,Pyörä hänellä yhä on.Loput kaikista kesätöistään säästi ja maksoi itse autokoulunsa. Koskaa minulla ei yksinhuoltaja äitinä ,vaikka työ elämässä olin : Ei rahaa siihen.Osti myös itseleen vanhan Volvon. Kaikki ei synny kulta lusikka suussa .Yliopisto opiskelutkin maksoi ihan ilta työllä.Auto merkit vaihtuneet hänellä varallisuuden myötä.Varalisuus ihan opiskelulla ja sen ansiosta hyvä palkka työ.Kertaakaan ei ole ollut työtön.