Pojan parhaan ystävän perhe ei kykene kustantamaan ajokorttia!
Siis olin ihan monttu auki. Miten on mahdollista, että ei ole varaa ostaa ajokoulutusta omalle pojalleen? Meidän poikamme saa ilman muuta ajokortin heti, kun se on mahdollista. Autokin on jo päätetty. Luulin, että pojan ystävän perhe OLISI OLLUT samalla varallisuustasolla kuin tällä asuinalueella yleensäkin. Onko kaikki vain kulissia?
Kommentit (45)
No mut hei, porvoossa autokoulut ovat halpoja.
Voi juku. Mikä auto? Kyllähän sun poikas mielellään kaveria kuskaa. Olen valppaana liikenteessä kojelautakamerani kanssa.
Katkaiskaa välit heti oman etunne tähden!!
Kiitätte vielä minua.
Ihmettelisin samaa, periaatteessa on ollut se 18 vuotta aikaa säästää.
Kaikilla ei vaan ole varaa kaikkeen ja rikkaat paskiaiset ei vaan tajua sitä.
Meidän poika ajoi kortin 17 vuotiaana ja ostettiin tuliterä Polestar hänelle kun on turvallinen auto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei vaan ole varaa kaikkeen ja rikkaat paskiaiset ei vaan tajua sitä.
Sitten pitäisi muuttaa muualle eikä soluttautua meidän lähipiiriin.
Ap
Minä muuttaisin tuollaiselta asuinalueelta, koska siellä asuu noin epämääräistä väkeä. Ystävyys vähävaraisten kanssa ei tule toimimaan, se on nähty monesti, eikä kannata hengailla heidän kanssaan edes säälistä.
Itse olin köyhästä perheestä ja kävin kesätöissä että sain rahat ajokorttiin mutta provohan tuo aloitus on.
Ootte ilkeitä ihmisiä! Mitä jos lahjottaisitte rahaa sitä ajokorttia varten? Ai niin, eihän rikkaat lahjotuksia tee.
Vår son fick en nyhet Porsche när han opiskeli körkort här i Eira. Ny me mennä hela familjen sama kyyti till stuga i Ekenäs och Hangö. Det är inte kiva kun köyhä människor muuttaa naapuri ja haluaa olla ystävä. Totuus tulee ilmi i räkfestor när me prata raha-asia.
Solveig från Eira
Vierailija kirjoitti:
Ootte ilkeitä ihmisiä! Mitä jos lahjottaisitte rahaa sitä ajokorttia varten? Ai niin, eihän rikkaat lahjotuksia tee.
Säästän oman lapsen ajokorttiin pitkästä sairauslomasta ja opiskeluista huolimatta, ei ole vara elättää muidenkin lapsia.
Menee sitten armeijassa autokomppaniaan, niin ei mene aika hukkaan.
Näin periaatteesta kysyn, miksi vähävaraisen perheen kannattaisi kustantaa ajokortti, kun ei siihen autoon ole heti varaa kenelläkään. Ajotaito vain heikkenee ilman harjoitusta. Lapsi voi sitten ajaa itse kortin, kun on itse paremmissa varoissa kuin vanhempansa.
Jaa se on aihe vaihtunut perintöasioista ajokorttiin ja leuat loksuu.
Joo köyhät voi kävellä tai mennä bussilla.
Meidän poika saa sugardaddyltä 500 euroa kuukaudessa
Jos ei ole varaa ajokorttiin, ei ole varaa autoonkaan.