Kerro mies, miksi haluat hedelmällisen naisen mutta sitten käsket hänen alkaa syödä e pillereitä?
Etkös halua sen hedelmällisen naisen siksi että lapsia tehtäisiin?
Kommentit (7)
Kerro ap, miksi haluat tehdä aivopieru aloituksen?
haluan 4 lasta
.
tais siis per nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halua hedelmällistä naista, ihme myytti. Ne haluaa kauniin nuoren naisen ja ne nyt sattuu usein olemaan myös hedelmällisiä, ei varmaan aina. Monellako miehellä on ollut vauvakuume, enpä tunne ketään?
Mun pisin parisuhde kaatui tähän.
En oo kyllä koskaan kuullu et kukaan kaveri ettis hedelmällistä naista. Hyvät tissit perse ja nätti naama, ei läski, ei hullu. Siinä tärkeimmät kriteerit
Monet haluavat parhaan joka markkinoilla vapaana on. Ei miehiä sitten kiinnosta, hiipuuko naisen hedelmällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halua hedelmällistä naista, ihme myytti. Ne haluaa kauniin nuoren naisen ja ne nyt sattuu usein olemaan myös hedelmällisiä, ei varmaan aina. Monellako miehellä on ollut vauvakuume, enpä tunne ketään?
Mun pisin parisuhde kaatui tähän.
Mullakin kaatui edellinen parisuhde siihen, että mies halusi perheen ja lapsia, minä en.
Halusin, että hän saa perheen, joten ihan sovinnolla erosimme ja molemmat onneksi olemme samoilla tavoitteilla olevan puolison elämäämme löytäneet - hän naimisissa ja lapsia, minulla ei kumpaakaan. N