Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petetyt - voitteko enää luottaa keneenkään mieheen?

Vierailija
05.12.2006 |

Tuntuu, että minä en voi, en uskalla. Vai helpottaako tämä joskus ajan myötä? Tai sitten olen ikuisesti yksin, kun en uskalla enää päästää ketään oikeasti lähelle :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittokin loppui kun mies petti ja jätti. Ja aviomieheni oli varmasti uskollisimmasta päästä, mutta niin vain rakastui työkaveriinsa.



Olen nyt uudelleen naimisissa, ja en, en luota enää. Toisaalta kun olen oppinut elämään näin, suurimmaksi osaksi aikaa en välitä. Voihan mies kuollakin, menettää voi monella tavalla. En jaksa surra etukäteen. Mutta en luota, ja ajoittain tietysti mietin miten jatkaisin jos mies jättäisi. Se vaikuttaa kaikkiin ratkaisuihin, mitä elämässäni teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän