Nainen, oletko tyytyväinen pyllyysi?
Sellaisena kuin se tällä hetkellä on.
Toivottavasti mahdollisimman moni on!
Kommentit (29)
Olen tosi tyytyväinen, hyvin toimii jokaisella vessareissulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumahan se on eikä muuksi muutu vaikka kuinka yrittäisi itselleen valehdella.
Kokeilepa tehdä valehtelemisen sijaan jotain muuta. Vaikka jumppaa. Mutta lienee sullekin liian työlästä.
Opettele sä kirjoittamaan ihmisille asiallisesti tai työnnä oma pääsi haisevaan ahteriisi!
Olen ihan tyytyväinen siinä mielessä että se on perse ja siinä on kaikki perseen toiminnot. :D
Mutta muuten on aika pahat kehodysmorfiat aina tulilla enkä pidä mistään osastani jos alan liikaa katselemaan ja miettimään. Persekin vääristyy silmissäni milloin joksikin sulaneeksi läskilevyksi, milloin vanhainkotiukon kadonneiksi pakaroiksi... Kumppaneilta ei ole tullut negatiivista palautetta ja kun aktiivisesti harrastan liikuntaa ja siihen tueksi oheistreeniä niin ihan lihaksikashan tuo on noin niinkuin sivutuotteena.
Vastasin että en ole. Muodossa ei mitään vikaa, on varmaan ihan tavallinen pylly. Mutta pyllyreikä ei palautunut kahdesta raskaudesta, vaan jäi pientä möykkyä sinne reunoille 😭 En vaan pääse niistä yli, enkä kehtaa enää ikinä varmaan olla takaapäin.
Tämä yli 60-vuotias suomalainen lady näyttää esimerkkiä vanhemmillekin naisille. Kyllä tällaisista hienoista kuvista on miehet valmiita maksamaan. https://coomer.su/onlyfans/user/paivikristiinaa
Kyllä olen. Se on pyöreä ja hyvännäköinen ollut aina. Kehuja ja kommentteja muistan joskus saaneeni myös. Liikun säännöllisesti etenkin metsissä pitkiä matkoja, mutta mitään tiettyä treeniä en ole sen eteen tehnyt. Enpä ole sille paljoa ajatuksia elämässä antanut, mutta nyt menen peilin eteen ja läppäisen kiitokseksi hyvästä yhteistyöstä!
N36
Hienoa! Jos edes yksikin nainen, joka on tyytymätön pyllyynsä innostuu testaamaan näitä liikkeitä ja tyytymättömyys vähenee edes pykälän, niin on kannattanut ketju avata. 😊