Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä taas miesflunssa, en kestä

Vierailija
27.05.2023 |

Ei pysty katteleen tuota hommaa, kun ei ole kuumetta, ei kurkkukipua, vähän on satunnaista yskää, mutta ei oikein mitään muita oireita, ei edes nuhaa ja ukko makaa sängyssä niin kuin kuolemansairas. Yhtään mitään ei pysty tekemään, ei ole ollut töissäkään ja kotona kaikki tekeminen ja pelkkä oleminenkin on hänelle todella vaikeaa. Kulkee kumarassa kuin terminaalivaiheessa ja hyvin kärsivä ilme kasvoilla. Tulen hulluksi, jos en kohta pääse johonkin täältä. Lapset tietenkin minun hoidettavana ja kaikki kotihommat, ruuat sun muut, niin ei tästä oikein kunnolla mihinkään pääse. Vähäksi aikaa vain. En vain kestä katella tuota ukkoa. Ottaa niin päähän. Näin on menty jo kohta viikko. Kiitos, kun sain jakaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itki kaverini miehestään. Mies oli illalla valittanut huonoa oloa ja, että ei saa henkeä, kaverini tokas vaa, että taas miesflunssaa ja valitti minulle whatsappin kautta, kun se itkee vaa tossa ja valittaa ja ei jaksais lähteä millään miesflunssan takia päivystykseen. Aamulla ei saanut enää miestään hereille ja soitti ambulanssin. Ei ollut enää mitään tehtävissä. Ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyyksi keuhkokuume ja oli tukehtunut nesteeseen joka oli kertynyt keuhkoihin. Nyt sit kirjoittaa joka puolelle olevinaan niin uhri jne

Kyllä jos pyytää viemään päivystykseen niin on tosi kyseessä. Silloin ei ole vain miesflunssaa tai mitään muutakaan, vaan on oikeasti kiire. Toivottavasti ihmiset oppisivat tämän. Kukaan ei turhan takia sinne lähde ihmettelemään.

No kaverin mies ei olisi kuitenkaan varmaan sinne päivystykseen lähtenyt vaikka kaverini olisi sitä sinne yrittänyt lähteä vieämään.  Mut lähtökohta oli jo se alentava, että miesflunssasta vain kyse, että itkee taas vaan turhasta, kun henkihieverissä siinä oli.

Vierailija
22/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun oltiin eksän kanssa molemmat 39 asteen kuumeessa, ja se yritti alkaa passuuttaa. Tunnelma kuumeni nopeasti yli kuumelukemien:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa itki kaverini miehestään. Mies oli illalla valittanut huonoa oloa ja, että ei saa henkeä, kaverini tokas vaa, että taas miesflunssaa ja valitti minulle whatsappin kautta, kun se itkee vaa tossa ja valittaa ja ei jaksais lähteä millään miesflunssan takia päivystykseen. Aamulla ei saanut enää miestään hereille ja soitti ambulanssin. Ei ollut enää mitään tehtävissä. Ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyyksi keuhkokuume ja oli tukehtunut nesteeseen joka oli kertynyt keuhkoihin. Nyt sit kirjoittaa joka puolelle olevinaan niin uhri jne

Minä myös kyllästyneenä kaikkeen draamaan ja huom! jaksoi kyllä pelata hiki valuen koneella. Mittas kuumetta ja oli 39,5. Komensin sänkyyn lepäämään niin ei, kun on peli jännässä kohdassa köh köh. Menin toiseen huoneeseen soittamaan ambulanssin, eihän sitä nyt noin kovassa kuumeessa hikipäissä pelata istualteen. Kerroin, mitä olin tehnyt ja kauhea raivari, että tulee kalliiksi. Heittäytyi sängylle mitään sanomatta odottamaan kettuuntuneena. Sanoin sinä maksat. Ambulanssi tuli ja tutkivat miehen. Korvasta mitattiin kuume oli peräti tasan 37. Ambulanssi sitten meni menojaan eikä laskua tullut, mutta oli kyllä vihainen mies. Mistäs minä maallikko tiesin ettei oikeasti ollutkaan sairas. Vähänkö olin vahingoniloinen :DDDD

Vierailija
24/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun oltiin eksän kanssa molemmat 39 asteen kuumeessa, ja se yritti alkaa passuuttaa. Tunnelma kuumeni nopeasti yli kuumelukemien:D

Tuo on kyllä jännää, miten monesti miehet näkevät naisen automaattisesti omana henkilökohtaisena hoitajanaan, vaikka molemmat olisivat yhtä kipeitä. Onneksi itse löysin miehen, joka ei taannu pikkupojaksi mistään pienistä flunssista.

Vierailija
25/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää on ihan toistepäin. Vaimo, kun on flunssassa niin auta armias niitä huomio yskäyksiä. Aivastus kuuluu varmaan naapuri pitäjään saakka, kun oikein korostaa niitä yskäyksiä. Oikein sellaista huutoyskää. Sitten kauhee, voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi. Sitten valittaa, kun yöllä nenä tukossa ja ei saa unta ja sanon, että ota nenäsumutetta joka aukaisee nenän muutamaksi tunnisti tai käytetään nenäkannua jolla saa putsattua ja auki nenän niin ei voi.

Hauska oli viel, ku kerran vaimo luuli, että lähdin kauppaan (olin tekemässä kauppa listaa koneella ja makselin laskuja ennen, ku lähdin kauppaan varmaankin noin 30min ajan) niin hän siellä silloin aivasteli ihan normaalisti pieniä aivastuksia ja lauleskeli ja tanssi pitkin kämppää ja sitten vessaan mennessä säikähti oikein kunnolla, kun näki minut ja sanoin, että hyvinhän se flunssa alkaa olee paranemaan päin jo, kun piristyit ihan silmissä. Ennen sitä, kun luuli, että olin kotona niin oli vuoteessa rankarepona ja voivotteli ja yski taas niitä karjuhuutoyskäyksiä ja töräytti paperiin kovalla töräyksellä nenäänsä.

Vierailija
26/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tää on ihan toistepäin. Vaimo, kun on flunssassa niin auta armias niitä huomio yskäyksiä. Aivastus kuuluu varmaan naapuri pitäjään saakka, kun oikein korostaa niitä yskäyksiä. Oikein sellaista huutoyskää. Sitten kauhee, voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi. Sitten valittaa, kun yöllä nenä tukossa ja ei saa unta ja sanon, että ota nenäsumutetta joka aukaisee nenän muutamaksi tunnisti tai käytetään nenäkannua jolla saa putsattua ja auki nenän niin ei voi.

Hauska oli viel, ku kerran vaimo luuli, että lähdin kauppaan (olin tekemässä kauppa listaa koneella ja makselin laskuja ennen, ku lähdin kauppaan varmaankin noin 30min ajan) niin hän siellä silloin aivasteli ihan normaalisti pieniä aivastuksia ja lauleskeli ja tanssi pitkin kämppää ja sitten vessaan mennessä säikähti oikein kunnolla, kun näki minut ja sanoin, että hyvinhän se flunssa alkaa olee paranemaan päin jo, kun piristyit ihan silmissä. Ennen sitä, kun luuli, että olin kotona niin oli vuoteessa rankarepona ja voivotteli ja yski taas niitä karjuhuutoyskäyksiä ja töräytti paperiin kovalla töräyksellä nenäänsä.

Toi oli hyvä, tipahdin :D

Vierailija
27/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yks ukko tosi kipeä kun pitäisi tehdä kotitöitä mutta lähti Puuiloon hetken mielijohteesta ja varmaan jääkiekon katselemisen jaksaa vaikka missä taudissa. Revin johdot pois telkusta ja sanon että taisi laitteelle tulla miesflunssa. Harmi että katsoo silti kännykällään

Vierailija
28/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!!

Vierailija
29/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerrostalossa on samanlainen nainen. Aivastukset huuuudetaaan ja yskimiset yyyssskiitään niin kovaa kuin pystyy. Öisin herään, kun tämä draamakuningatar menee dramaattisesti vessaan tömps tömps ja takaisin tömps tömps. Argh

Vierailija
30/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Vierailija
31/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Lupaan äänittää seuraavalla kerralla, kun kipeenä ja laittaa jonnekkin tiktokkii tai jonnekki. Laitan sitten linkin. Kysyn kylläkin luvan vaimolta, että en salaa laita. Äänitän kyllä salaa ensin, koska muuten se taas yskii ihan normaalisti jne.

Vierailija
32/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos asut Helsingissä niin täällä saa tilata lääkärin kotiin. Jos miehesi on oikeasti niin huonossa kunnossa, ettei voi olla jalkeilla ambulanssi on toinen vaihtoehto. Päivystykseen ei kande mennä 10 tuntia jonottamaan 5 min lääkärin vastaanottoa. Jospa onkin korona? Tai joku muu, muttei flunssa?

Vierailija
33/34 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla korona

Vierailija
34/34 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas miehellä niin ärsyttävä miesflunssa, etten kestä. Vakavasti harkitsen eroa osittain siksi. Mies draamailee hirveillä oireillaan ja huokailee niin, että kuuluu varmasti naapuriin asti. Valittaa kuumetta. Mittautin hänen ja oman kuumeeni ja yllätys yllätys, miehellä ei ole kuin lievää lämpöä ja minulla on yli 38 astetta. Silti mies uhriutuu ja odottaa passausta ja sympatiaa, minä olen joutunut tekemään kaikki kotityötkin sairaampana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän