Miehellä taas miesflunssa, en kestä
Ei pysty katteleen tuota hommaa, kun ei ole kuumetta, ei kurkkukipua, vähän on satunnaista yskää, mutta ei oikein mitään muita oireita, ei edes nuhaa ja ukko makaa sängyssä niin kuin kuolemansairas. Yhtään mitään ei pysty tekemään, ei ole ollut töissäkään ja kotona kaikki tekeminen ja pelkkä oleminenkin on hänelle todella vaikeaa. Kulkee kumarassa kuin terminaalivaiheessa ja hyvin kärsivä ilme kasvoilla. Tulen hulluksi, jos en kohta pääse johonkin täältä. Lapset tietenkin minun hoidettavana ja kaikki kotihommat, ruuat sun muut, niin ei tästä oikein kunnolla mihinkään pääse. Vähäksi aikaa vain. En vain kestä katella tuota ukkoa. Ottaa niin päähän. Näin on menty jo kohta viikko. Kiitos, kun sain jakaa.
Kommentit (34)
Voit ottaa eron ilman että märiset täällä
Tunnistan tilanteen. Niin tuttua. Huomiotakin pitäisi sen saada.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tilanteen. Niin tuttua. Huomiotakin pitäisi sen saada.
Älä projisoi omaa tapaasi toimia miesten tavaksi.
up, haukkukaa nyt miehiä kun siihen on ainutlaatuinen mahdollisuus tällä palstalla!
Vierailija kirjoitti:
up, haukkukaa nyt miehiä kun siihen on ainutlaatuinen mahdollisuus tällä palstalla!
Ainutlaatuinen? Koko palstahan on aluenperin tätä varten perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainutlaatuinen? Koko palstahan on aluenperin tätä varten perustettu.
Aivan, se pääsi unohtumaan.
naisille on vaikea ymmärtää, että flunssa aiheuttaa oireita miehille, kun naiset ovat vain flunssan oireettomia taudinlevittäjiä
Tiputteleeko heppi jotain nestettä?
Itse olet ukkosi valinnut ja sen kanssa vielä lisääntynyt. Nautihan nyt räiskyvistä kemioista jotka saa t u s su si suhisemaan.
Samaa itki kaverini miehestään. Mies oli illalla valittanut huonoa oloa ja, että ei saa henkeä, kaverini tokas vaa, että taas miesflunssaa ja valitti minulle whatsappin kautta, kun se itkee vaa tossa ja valittaa ja ei jaksais lähteä millään miesflunssan takia päivystykseen. Aamulla ei saanut enää miestään hereille ja soitti ambulanssin. Ei ollut enää mitään tehtävissä. Ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyyksi keuhkokuume ja oli tukehtunut nesteeseen joka oli kertynyt keuhkoihin. Nyt sit kirjoittaa joka puolelle olevinaan niin uhri jne
Onko miehelläsi sisäelimet rikki, onko käynyt lääkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa itki kaverini miehestään. Mies oli illalla valittanut huonoa oloa ja, että ei saa henkeä, kaverini tokas vaa, että taas miesflunssaa ja valitti minulle whatsappin kautta, kun se itkee vaa tossa ja valittaa ja ei jaksais lähteä millään miesflunssan takia päivystykseen. Aamulla ei saanut enää miestään hereille ja soitti ambulanssin. Ei ollut enää mitään tehtävissä. Ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyyksi keuhkokuume ja oli tukehtunut nesteeseen joka oli kertynyt keuhkoihin. Nyt sit kirjoittaa joka puolelle olevinaan niin uhri jne
Onko tämä totta, vai keino herätellä ap:ta?
Toisilla on pahemmat flunssaoireet kuin toisilla. Minä olen sellainen, joka makaa pää kainalossa viikon suurinpiirtein jokaisesta flunssasta. Olisin tosi mielelläni sellainen, jolle tulee lievät oireet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta, vai keino herätellä ap:ta?
Tää on ihan totta, ikävä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos pyytää viemään päivystykseen niin on tosi kyseessä. Silloin ei ole vain miesflunssaa tai mitään muutakaan, vaan on oikeasti kiire. Toivottavasti ihmiset oppisivat tämän. Kukaan ei turhan takia sinne lähde ihmettelemään.
Tee parannus nainen tuosta ja muista, että mies on sinun pääsi, mutta miehen pää on Kristus. Mene nyt äläkä enää syntiä tee.