Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisten on pakko kommentoida ääneen toisen ulkomuotoa

Vierailija
27.05.2023 |

Olin ennen lihava (vaatekoko 56) ja sain kommentteja lihavuudestani. Olin oksettava, ihra perse ym.

Laihduin kokoon 34-36 ( koska olen siro luustoltani)

Ja nyt minulle huomautetaan miten vähän syön tai että olen huono äiti koska treenaan tunnin työpäivän jälkeen. 10 ja 17 vuotiaat lapseni kuulemma ovat heitteille jätettyinä sen tunnin ajan ( työkaveri sanoi näin)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi jotkut ihmiset on niin vajaita. Ehkä heiltä puuttuu aivoista osia?

Vierailija
22/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri kertoi työpalaverissa minulle ja 12 muulle että "sähän näytät nykyisin lähinnä ruumiilta". Kaikki hekottelivat, myös esimies. Kukaan ei sanonut että ei, ei ole sopivaa sanoa noin. Ei todellakaan ollut kivaa.

Olen laihtunut koska viimeiset 4 vuotta on ollu kovaa aikaa. Olen joutunut kaksi läheistä saattelemaan hautaan ja nukkunut ja pitänyt itsestäni huolta surkeasti. Kyllä se kohta viiskymppisen habituksessa näkyy.

Onkohan tämä nyt ihan totta?

Voi olla että sinä kukoistat ja rusotat onnesta, kun sun läheisiä kuolee. Pidän mahdollisena.

En ottanut kantaa ulkomuotoon, vaan tuohon ruumiskommenttiin, joka kyllä kuulostaa aika uskomattomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistappavvittu ja pää kiinni voi toimia

Vierailija
24/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ovat sairaita tuollaiset kommentoijat. Jätä omaan arvoonsa.

Pitäisi olla varmaan, että "Nuohan..." Mutta olen samaa mieltä, että hullujen motivaation pohdinta kannattaa jättää ammattilaisille, koska hullun maailmaan uppoamisessa on vaara upota sinne hulluuden suohon itsekin. Kohta juokset tuolla mukana kommentoimassa ihmisille ties mitä kaikkien käytöstapojen vastaisesti.

Vierailija
25/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen äo ja huonot sosiaaliset taidot. Usein he häpeävät itseään ja selittävät jotain suorapuheisuudesta sun muusta.

Myös ihan fiksut narsistit kokevat olevansa muiden yläpuolella ja luulevansa olevansa oikeutettuja arvostelemaan muita.

Vierailija
26/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi jotkut ihmiset on niin vajaita. Ehkä heiltä puuttuu aivoista osia?

En voi ymmärtää miksi jotkut ihmiset ovat niin vajaita, että antaa painoa arvoa sille mitä muut heistä ajattelevat ja istuvat hiljaa teennäinen hymy naamalla ja sitten tulevat nettiin kostamaan haukkumalla heitä. Nauttikaa nyt oikein urakalla samalla, kun teidät jyrätään siinä elämässä, joka oikeasti olisi tärkeää.

Vierailija
27/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri kertoi työpalaverissa minulle ja 12 muulle että "sähän näytät nykyisin lähinnä ruumiilta". Kaikki hekottelivat, myös esimies. Kukaan ei sanonut että ei, ei ole sopivaa sanoa noin. Ei todellakaan ollut kivaa.

Olen laihtunut koska viimeiset 4 vuotta on ollu kovaa aikaa. Olen joutunut kaksi läheistä saattelemaan hautaan ja nukkunut ja pitänyt itsestäni huolta surkeasti. Kyllä se kohta viiskymppisen habituksessa näkyy.

Voi olla että sinä kukoistat ja rusotat onnesta, kun sun läheisiä kuolee. Pidän mahdollisena.

En ottanut kantaa ulkomuotoon, vaan tuohon ruumiskommenttiin, joka kyllä kuulostaa aika uskomattomalta.

Jotkut vaan sanovat suoraan. Mun työkaverit kommentoivat mulle, että suoraan sanottuna sä näytät ihan kamalalta.

Vierailija
28/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen äo ja huonot sosiaaliset taidot. Usein he häpeävät itseään ja selittävät jotain suorapuheisuudesta sun muusta.

Myös ihan fiksut narsistit kokevat olevansa muiden yläpuolella ja luulevansa olevansa oikeutettuja arvostelemaan muita.

Ja narsistin vastakohdat kuvittelevat, että uhriasema oikeuttaa puhumaan muista miten huvittaa. Kiva, kun on paikka, jossa vihata ja kivittää muita.

Vierailija
29/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostamme itseämme ja laskemme muita ja näin suojelemme itseämme siltä mitä emme voi saavuttaa.

Vierailija
30/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota "huono äiti" -kommenttia mitenkään.

Eikö sellainen ole hyvä äiti, joka pitää huolen itsestään, että jaksaa sitten lasten kanssa. Huono äitihän vähät olisi välittänyt olemuksestaan ja mahdollisesti sairastunutkin johonkin elintapasairauteen. 

Vierailija
31/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muut tietävät mitä sinä syöt ja miten sinä liikut? Ken leikkiin lähtee, leikin kestäköön. Jos jakaa liikaa omia asioitaan hävittää ihan itse sen oman henkilökohtaisen tilansa.

Vierailija
32/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sellainen ole hyvä äiti, joka pitää huolen itsestään, että jaksaa sitten lasten kanssa. Huono äitihän vähät olisi välittänyt olemuksestaan ja mahdollisesti sairastunutkin johonkin elintapasairauteen. 

No, tässä on jo tovi kulunut aloituksesta, eikä ap ole osallistunut ketjuun mitenkään, ei ole mitään amerikantiedettä päätellä, että kyseellä oli trolli.

Vierailija
33/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ja 17-vuotiaat lapset eivät ole heitteillä vaan osaavat touhuta ihan itsekseen. Kateudesta kyse selvästi jos olet päässyt laardeista eroon. Hyvä! Terveytesi kiittää!

Vierailija
34/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan siitä, että toinen lapsi on jo miltei täysi-ikäinen eli aikuinen. Myös 10-vuotias tulee hyvin toimeen sen tunnin kun äiti kuntoilee.

Hyväkuntoinen äiti on hyvä asia lasten kannalta.

Vierailija
35/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joilta putoaa ulos kaikki se, mitä sylki suuhun tuo. Hyvät ja huonot.

Vierailija
36/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään viellä että näillä kommentoijilla n on yleensä joku taustajoukko vieressä tirskumassa ja vilkuilemassa niin mitä näiden tyhjäpäiden päässä liikkuu?

Vierailija
37/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään viellä että näillä kommentoijilla n on yleensä joku taustajoukko vieressä tirskumassa ja vilkuilemassa niin mitä näiden tyhjäpäiden päässä liikkuu?

Sano sinä mitä päässäsi liikkuu kun kirjoitit omat kommenttisi.

Vierailija
38/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan sanovat suoraan. Mun työkaverit kommentoivat mulle, että suoraan sanottuna sä näytät ihan kamalalta.

Usein on kohteliasta vastata "kiitos samoin".

Vierailija
39/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin rullasit sen ylimääräisen nahan, jota sinulle laihduttaessa jäi?

Minä olen laihtunut BMI 42:sta BMI 22:n. Nyt siitä ylimääräisestä nahasta on iloa kun pitää syövän jäljiltä rakentaa rinta ja sitä ylimääräistä nahkaa aiotaan käyttää siihen. Olen kiitollinen siitä, etten taipunut tekemään mitään kaltaistesi huomauttelijoiden vuoksi. Minulla ei tullut nahkaroikon alle ihottumaa kun pidin huolta hygieniasta ja kuivaamisen jälkeen laitoin vielä perunajauhoa talkin tapaan pitämään roikonalusta kuivempana.

Vierailija
40/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin et ole suinkaan yksin tuon kokemuksesi kanssa. Aina, kaikkia kommentoidaan negatiivisesti, olipa ihan minkälainen hyvänsä. Lihava, laiha, kaunis, ruma. Jos on mahdollisimman neutraali, niin kyllä jostain korvannipukasta kaivamalla kaivetaan joku haukuttava asia. Se nyt on vaan semmosta.

Sitten aletaan tietysti ruotia luonnetta autisti/epävakaa ja narsisti sen on pakko olla. Siis vähintään. Joku mirkku kertoo lisäksi varmana tietona että olet homohetorohuoranistitransu jolla on salainen kehitysvammainen lapsi mummolassa kasvamassa. Kyllä siinä kuulkaa kahvia ja pullaa kuluu näin vaikean inflaation aikana kun on ihan pakko märehtiä. Kyllä se kadehtiminen ja källätys ihan työstä käy.