Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisten on pakko kommentoida ääneen toisen ulkomuotoa

Vierailija
27.05.2023 |

Olin ennen lihava (vaatekoko 56) ja sain kommentteja lihavuudestani. Olin oksettava, ihra perse ym.

Laihduin kokoon 34-36 ( koska olen siro luustoltani)

Ja nyt minulle huomautetaan miten vähän syön tai että olen huono äiti koska treenaan tunnin työpäivän jälkeen. 10 ja 17 vuotiaat lapseni kuulemma ovat heitteille jätettyinä sen tunnin ajan ( työkaveri sanoi näin)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri kertoi työpalaverissa minulle ja 12 muulle että "sähän näytät nykyisin lähinnä ruumiilta". Kaikki hekottelivat, myös esimies. Kukaan ei sanonut että ei, ei ole sopivaa sanoa noin. Ei todellakaan ollut kivaa.

Olen laihtunut koska viimeiset 4 vuotta on ollu kovaa aikaa. Olen joutunut kaksi läheistä saattelemaan hautaan ja nukkunut ja pitänyt itsestäni huolta surkeasti. Kyllä se kohta viiskymppisen habituksessa näkyy.

Onkohan tämä nyt ihan totta?

Voi olla että sinä kukoistat ja rusotat onnesta, kun sun läheisiä kuolee. Pidän mahdollisena.

En ottanut kantaa ulkomuotoon, vaan tuohon ruumiskommenttiin, joka kyllä kuulostaa aika uskomattomalta.

Jotkut vaan sanovat suoraan. Mun työkaverit kommentoivat mulle, että suoraan sanottuna sä näytät ihan kamalalta.

Kyllähän tuollaisen suustaan päästävälle voi ihan surutta sanoa takaisin, että ao. on itse susiruma ulkoa ja sisältä, ja vielä painottaa, että siis oikeesti. Ei möläyttelijän tunteilla ole mitään väliä. Jos kerran suodatin puuttuu, niin täytyy myös itse kestää kaikki kura mitä tulee paluupostissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla