Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö voi 57-v päästä sukupuolenkorjaukseen?

Vierailija
26.05.2023 |

Tämä kaikki on vaivannut minua koko elämäni.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se vain nuorille? Ja onko se tyhmää kun on jo näin vanha. En pääse eroon ajatuksista. Onko jokin paikka, mistä saa neuvoja?

Vierailija
2/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä pääsee ainakin. Bruce Jenneriltä poistettiin kassit kun oli lähemmäs 70v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukupuoli rikki?

Vierailija
4/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voit hankkia vaikka silikonirinnat, mutta naisen vaihdevuosia et vaan saa. Tuolloin siis sukupuolta ei ole saatu muutettua.

Vierailija
5/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sukupuolia ole olemassa?

Vierailija
6/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolen korjaus on silloin saatu onnistumaan, jos tulee menkat, pystyy synnyttämään ja lopulta tulee vaihdevuodet.

Vierailija
7/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla voit hankkia vaikka silikonirinnat, mutta naisen vaihdevuosia et vaan saa. Tuolloin siis sukupuolta ei ole saatu muutettua.

Oliko vähän ilkeästi sanottu

Vierailija
8/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa pointti. Olet ei-menstruoiva ei-menstruoivien samanikäisten kanssanaistesi joukossa.

Vierailija
9/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolen korjaus on silloin saatu onnistumaan, jos tulee menkat, pystyy synnyttämään ja lopulta tulee vaihdevuodet.

Muussa tapauksessa susta on tehty hedelmätön noiden ns hoitojen avulla. Koskee etenkin nuorempia ihmisiä.

Vierailija
10/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeen pahalta omat kulkuset voi tuntua?

Olen nainen, joka tuntee itsensä aina vaan enemmän mieheksi.

Vierailija
11/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Systeemi portinvartijoi aika kovasti että saattaa kyl kestää prosessi jonkin aikaa. Tai mennä parissa vuodessa. En ole varma tän hetken jonotilanteesta. 

Vierailija
12/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ja olen itsekin viisikymppinen nainen. Jo lapsena tykkäsin kaikesta poikamaisesta. Inhosin kun tyrkytettiin että pitää leikkiä nukeilla. Ajatukseni on hyvin miesmäinen.

Vierailija
13/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkusia et enää ikinä saa takaisin, vaikka mieli muuttuisi myöhemmin.

Seksistä ei ikinä pysty enää nauttimaan samoin ja aitoja biologisten naisten vaginatuntemuksista voit edelleen nähdä vaan unta.

Vierailija
14/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ja olen itsekin viisikymppinen nainen. Jo lapsena tykkäsin kaikesta poikamaisesta. Inhosin kun tyrkytettiin että pitää leikkiä nukeilla. Ajatukseni on hyvin miesmäinen.

Minä olin lapsena henkisesti poikamainen, aikuisena korostin naisellisuutta, mutta aika olen ollut henkisesti enemmän maskuliininen, ja on vaikeaa löytää mieskumppania. Toivoisin löytäväni kiltin naiskumppanin.

Vierailija
15/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös, muttei mulle tullut mieleenkään leikkauttaa itselleni toimimatonta pippeliä ja ruveta alle 170cm tekomieheksi.

Kauniin naisen ei ole järkevää muuttaa itseään beetaluokan mieheksi, vaan lukea tekniikka ja tehdä omalla ulkonäöllään ja taidoillaan töitä. Omilla värkeillä seksikin tuntuu hyvältä.

Vierailija
16/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarkkaan ennen kuin teet mitään asialle. Siis haluat rinnat pois, niinkö? Oletko varma, ettei kriisisi johdu muista asioista. Suosittelen ilman kettuilua psykiatrilla käymistä ja rehellistä keskustelua asiasta. Alapäätä nyt ei ainakaan kannata leikellä. Kaikissa leikkauksissa on suuri riski. Mitäs jos saat verenmyrkytyksen ja sinulta sen seurauksena amputoidaan kädet ja jalat. Onko sen arvoista? Kaikkea hyvä sinulle.

Vierailija
17/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös, muttei mulle tullut mieleenkään leikkauttaa itselleni toimimatonta pippeliä ja ruveta alle 170cm tekomieheksi.

En mäkään varmaan haluaisi tämmöistä. Mutta haluaisin irti naisen roolista. Ehkä se leikkaus ei ole mun juttu, vaan ikuinen identiteettikriisi on kohtaloni.

Vierailija
18/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarkkaan ennen kuin teet mitään asialle. Siis haluat rinnat pois, niinkö? Oletko varma, ettei kriisisi johdu muista asioista. Suosittelen ilman kettuilua psykiatrilla käymistä ja rehellistä keskustelua asiasta. Alapäätä nyt ei ainakaan kannata leikellä. Kaikissa leikkauksissa on suuri riski. Mitäs jos saat verenmyrkytyksen ja sinulta sen seurauksena amputoidaan kädet ja jalat. Onko sen arvoista? Kaikkea hyvä sinulle.

Tuommoisia verenmyrkytyksiä yms en pelkää, mutta muuten puhut ihan asiaa. En ole ollenkaan varma, millaista elämäni olisi leikkauksen jälkeen.

Vierailija
19/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei ole järkevää muuttaa itseään beetaluokan mieheksi, vaan lukea tekniikka ja tehdä omalla ulkonäöllään ja taidoillaan töitä. Omilla värkeillä seksikin tuntuu hyvältä.

En usko löytäväni mieskumppania.

Vierailija
20/51 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lapsena henkisesti poikamainen, aikuisena korostin naisellisuutta, mutta aika olen ollut henkisesti enemmän maskuliininen, ja on vaikeaa löytää mieskumppania. Toivoisin löytäväni kiltin naiskumppanin.

Minä olen mieleltäni maskuliininen ja erittäin naiselliselta näyttävä nainen. En osaa naisten keskinäisiä juttuja, mutta koneet osaan.

Olen kuitenkin parin lapsen äiti ja onnellinen siitä. Olen hetero ja naimisissa miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi