Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olit iloisin eron jälkeen?

Vierailija
26.05.2023 |

Ei mitään "vapaus ja rauha", vaan jotain konkreettisia asioita arkielämässä, jotka eron jälkeen tuovat hymyn huulille edelleen joka kerta.

Minä erosin keväällä ja olen aivan mielettömän onnellinen siitä, että mun ei tarvitse enää katsella eikä siivoilla exän sotkuja kotona! Mies jätti tyhjiä limsatölkkejä ja puolinaisia laseja ympäri asuntoa ja kun vessapeperi loppui, niin heitti tyhjän hylsyn lattialle, eikä puolen metrin päässä olevaan roskikseen. Siivonnut ei koskaan, ei edes pöytää pyyhkinyt tai tiskikonetta täyttänyt.
Olen niin onnellinen siitä, ettei mun tarvitse enää koskaan siivota toisen jälkiä!!!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää siivota toisen sotkuja hellalta. Ei hiuksia viemärin päällä ja vessan lattialla, ei karvoja tai pissaroiskeita vessanpöntön reunoilla, ei kakkarantuja pöntössä, ei partakarvoja lavuaarissa. Vain omia ja omannäköisiä tavaroita. Vapaus kekkaloida alasti vaikka vuorokauden ympäri ilman, että kukaan tulee välittömästi hipelöimään.

Vierailija
22/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei tarvinnut siivota enää toisen jälkiä. Saan nauttia rauhallisesta ja ihanan siististä kodista joka päivä.

-Ei tarvinnut enää kuunnella kuorsausta, joten nukuin ihan älyttömän hyvin eron jälkeen.

-Pääsin eroon anopista. Se ainainen saakelin päsmäröinti loppui. Oikeasti mikä valtava nautinto, kun ei enää koskaan tarvitse alentua kuuntelemaan ja tappelemaan miten minun vikaa on kaikki, kodin sotkut (ei ollut), miehen sairastuminen ja jopa miehen harmaat hiukset oli minun vikaa. Nyt ei enää kukaan syyttele minua älyttömyyksistä.

-Ihana vapaus, saa mennä ja tulla miten huvittaa, eikä tarvitse selitellä ja tuijottaa toisen persenaamaa, jos olin jossain liian pitkään.

-saan ottaa vastaan miesten huomiota. Saan kokea itseni rakastetuksi ja halutuksi monen vuoden jälkeen. Saan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuunnella toisen valitusta. Kuinka kaikki asiat on pielessä. Tai kuinka minä en tehnyt nyt jotain asiaa hänen mielen mukaansa. Saa tehdä ihan rauhassa kaiken, ilman että kytätään. Lasten kanssakin on paljon rennompaa. Eikä ne kotityöt lisääntynyt yhtään, vaikka nyt teen ne yksin, samoin rahaa jää enemmän, vaikka on oma asunto tämäkin ja laina jne. Pari vuotta yksin nyt ollut ja en kyllä edelleenkään halua tähän ketään miestä asumaan. On kyllä yksi mies kuvioissa, mutta ei se tähän muuta, rentoa yhdessäoloa vaan.

Vierailija
24/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin halvinta sika-nautajauhelihaa ja halpoja kananmunia ihan siitä ilosta, kun ennen aina piti olla paistijauhelihaa ja vapaan kanan munia exälle.

Kun joku meni uudessa sinkkuasunnossani rikki, kukaan ei ollutkaan siitä ensimmäisenä syyttämässä minua. Yhtäkkiä kaikki tehdäänkin minun tavallani, eikä kukaan arvostele, että väärin meni. Kaikki on niin priimaa kun itse valitsen ja se on minulle priimaa. Minun tapani tehdä asioita on yhtä hyvä kuin muidenkin.

Exän alas repimät "rumat" verhot pääsivät paraatipaikalle.

Ihmiset ympärillä ja elämässäni ovat taas enimmäkseen ihan tavallisia ihmisiä, eikä minulle uskotella että kaikki haluavat kusettaa jotenkin ja kaikessa on taka-ajatuksia.

Jännä juttu että sinkkuna aina itseluottamus kasvaa kohisten kun ei ole besserwisseriä kertomassa, miten minun pitäisi olla ja elää.

Vierailija
25/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämänlaatu paranee ilman miestä selvästi. Jos ikinä alan enää seurustelemaan, niin en ainakaan muuta yhteen. Siinä heti joutuu alakynteen ja kotikoneeksi. En tiedä miksi näin on, vaikka seurustellessa kaikki olisikin toisin.

Vierailija
26/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sisustaa oman maun mukaan. Tehdä mitä haluaa. Kulkea kodissa nakuna ilman, että joku seuraa muna pystyssä perässä.

Vierailija
27/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin halvinta sika-nautajauhelihaa ja halpoja kananmunia ihan siitä ilosta, kun ennen aina piti olla paistijauhelihaa ja vapaan kanan munia exälle.

Kun joku meni uudessa sinkkuasunnossani rikki, kukaan ei ollutkaan siitä ensimmäisenä syyttämässä minua. Yhtäkkiä kaikki tehdäänkin minun tavallani, eikä kukaan arvostele, että väärin meni. Kaikki on niin priimaa kun itse valitsen ja se on minulle priimaa. Minun tapani tehdä asioita on yhtä hyvä kuin muidenkin.

Exän alas repimät "rumat" verhot pääsivät paraatipaikalle.

Ihmiset ympärillä ja elämässäni ovat taas enimmäkseen ihan tavallisia ihmisiä, eikä minulle uskotella että kaikki haluavat kusettaa jotenkin ja kaikessa on taka-ajatuksia.

Jännä juttu että sinkkuna aina itseluottamus kasvaa kohisten kun ei ole besserwisseriä kertomassa, miten minun pitäisi olla ja elää.

Minulla oli toisinpäin, voi syödä nyt normaalisti/ kalliimmin koska minun ei tarvitse leikata omasta ruuastani jotta miehen on varaa syödä sitä mitä haluaa.

Vierailija
28/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sietää alemmuudentuntosta vähättelyä ja pikkusieluista kiusaamista.

Mies heittäytyi tohvelisankariksi omasta tahdostaan. Sillä tavalla ei tarvinnut ottaa vastuuta mistään. Jouduin itse hoitamaan kaiken, hän katseli vierestä ja pilkkasi. Minun olisi pitänyt olla avuton nyhvelö, jotta hän olisi voinut päteä.

Ero oli kummankin kannalta paras ratkaisu.

Vierailija
29/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sisustaa oman maun mukaan. Tehdä mitä haluaa. Kulkea kodissa nakuna ilman, että joku seuraa muna pystyssä perässä.

Tää oli ihan paras!!! :DDD Ja niin totta!

Vierailija
30/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla hiljaa ja tehdä omia juttujaan ilman, että kukaan on kyselemässä ja höpöttämässä jotain. Ei tarvitse käydä toisten sukutapaamisissa ja -juhlissa. Ylipäänsä saa päättää ihan kaikesta itse ilman kompromisseja.

Vierailija
31/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuollaisen kanssa menit yhteen yleensäkkään. Kauanko se alku huumasi kesti. Oli sillä varmasti hyvä muna kun lähdit siihen. 

Ei kukaan mene naimisiin/parisuhteeseen munan perusteella. Vain jotkut tyhmät miehet luulee niin.

Vierailija
32/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-siivoaminen on helppoa kun ei ole miestä sotkemassa, oikeastaan siivous ei ole edes tarpeellista niin usein

- nukkuminen autuaallisen ihanaa kun kukaan ei kuorsaa ja potki ja heittelehdi ympäri sänkyä

Vierailija
33/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Ex ei halunnut koiraa ja hyvin suorasanaisesti sen minulle ilmoitti. Minulla on ollut melkein aina koira lapsesta lähtien. Pentu tuli kaksi viikkoa miehen poismuuton jälkeen. Ja on ihana kaveri ja lenkille viejä!

Vierailija
34/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Voin olla enemmän oma itseni joissakin asioissa.

Exä on lievä nepsy, joka on perinyt myös ajan mittaan pahentuneita huonoja luonteenpiirteitä. Nämä olivat suurimmat syyt eroomme. Hän kesti huonosti tai ei lainkaan tiettyjä juttuja.

Ilman näitä oltaisiin ehkä yhdessä edelleen, tai erottu vähemmän tuskaisesti. Vielä välillä on ikävä.

Vierailija
35/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden liitto takana ja nyt ei

Tarvitse huutoraivon pelossa antaa kerran päivässä velvollisuusseksiä, oli kuukautiset tai ei.

Ei ole pakko huutoraivon pelossa ottaa mieheltä suihin.

Ei tarvitse kuunnella haukkumista pukeutumisestani, joka ei kuulemma ollut seksikästä vaan saan pukea päälle mitä haluan.

Saan käyttää yöllä yöpukua.

Saan mennä nukkumaan yöunille silloin kuin haluan eikä ole pakko valvoa yhtä pitkään kuin miehen.

Saan säästöön rahaa, toisin kuin avioliitossa.

Kukaan ei huutoraivoa minulle että siivousjälkeni ei ole riittävän hyvä, varsinkaan mies joka ei koskaan osallistu millään tavalla siivoamiseen.

Kukaan ei huutoraivoa että olen tyhmä kuin saapas.

Kukaan mies ei huutoraivoa, että minun täytyy ymmärtää miehen halu kokeilla muitakin naisia eli sallia pettäminen.

Että vieläkö uskaltaisin ryhtyä suhteeseen jonkun miehen kanssa? Tiukassa on.

Vierailija
36/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitse huutoraivon pelossa antaa kerran päivässä velvollisuusseksiä, oli kuukautiset tai ei.

Ei tarvitse kuunnella haukkumista pukeutumisestani, joka ei kuulemma ollut seksikästä vaan saan pukea päälle mitä haluan.

Saan mennä nukkumaan yöunille silloin kuin haluan eikä ole pakko valvoa yhtä pitkään kuin miehen.

Kukaan ei huutoraivoa minulle että siivousjälkeni ei ole riittävän hyvä, varsinkaan mies joka ei koskaan osallistu millään tavalla siivoamiseen.

Kukaan mies ei huutoraivoa, että minun täytyy ymmärtää miehen halu kokeilla muitakin naisia eli sallia pettäminen.

Kuulostaa kamalalta mennyt liittosi. Onnea uudesta elämästä ja vapaudesta!

Saattaa olla, että itsekin pysyttelen ihan yksinään loppuelämän, eikä edes pahalta tunnu ajatus. Korkeintaan jotain kevyttä tapailua voisi harrastaa, mutta ei enää saman katon alle.

Vierailija
37/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä huomattavasti enemmän.

Mies 55v.

Vierailija
38/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta mennyt liittosi. Onnea uudesta elämästä ja vapaudesta!

Saattaa olla, että itsekin pysyttelen ihan yksinään loppuelämän, eikä edes pahalta tunnu ajatus. Korkeintaan jotain kevyttä tapailua voisi harrastaa, mutta ei enää saman katon alle.

En ole vielä niin kevyesti miestä yli kuukauden jaksoa tapaillut, ettei mies ennen pitkää olisi yhteenmuuttoa alkanut toivomaan. En edes fwb-suhteessa. Aina ne haluaa saman katon alle.

Vierailija
39/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntynyt oma aika. Lapset on isällään joka toinen viikonloppu. Naimisissa ollessa saattoi mennä vuosia niin ettei saanut olla kokonaista päivää yksin. Nyt esimerkiksi istun täällä yksin sohvalla. On niin hiljaista, sitä on vaikea kuvailla miten erikoista se on vuosien jälkeen.

Vierailija
40/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaimo lähtisi lätkimään, niin ensisijaisesti olisin varmaan iloinen vapautuvasta rahamäärästä. Toissijaisesti vapaa-ajasta, jonka voisin käyttää haluamallani tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi