Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olit iloisin eron jälkeen?

Vierailija
26.05.2023 |

Ei mitään "vapaus ja rauha", vaan jotain konkreettisia asioita arkielämässä, jotka eron jälkeen tuovat hymyn huulille edelleen joka kerta.

Minä erosin keväällä ja olen aivan mielettömän onnellinen siitä, että mun ei tarvitse enää katsella eikä siivoilla exän sotkuja kotona! Mies jätti tyhjiä limsatölkkejä ja puolinaisia laseja ympäri asuntoa ja kun vessapeperi loppui, niin heitti tyhjän hylsyn lattialle, eikä puolen metrin päässä olevaan roskikseen. Siivonnut ei koskaan, ei edes pöytää pyyhkinyt tai tiskikonetta täyttänyt.
Olen niin onnellinen siitä, ettei mun tarvitse enää koskaan siivota toisen jälkiä!!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kuitenkin menty naimisiin tuollaisten kanssa, joiden tapoja ette voi sietää.

Kylläpä on typerää.

Sanot sinä, joka et ole kellekään kelvannut.

Vierailija
42/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsiperheessä ainoa mököttäjä oli ex. Ihanaa ettei tarvitse enää katsella sitä ainoaa kakaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on jäänyt paljon enemmän säästöön. Mielenrauha ja parantunut mielenterveys, itsetunto ja jaksaminen, kun ei tarvitse altistaa itseään jatkuvasti toksiselle ilmapiirille. Erittäin kuluttavaa ja ihmistä pienentävää joutua elämään tuollaisessa ympäristössä.

Vierailija
44/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei kaikkea tarvinnut suorittaa koko ajan. Olin kauhean iloinen, että sain jättää sängyn petaamatta.

Vierailija
45/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä, että on olemassa ihmisiä, joilla on kokemus seurustelusta ja erosta.

- M42, ajokortiton ja työtön neitsyt

Vierailija
46/46 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä erossa olin siitä iloinen ettei oltu vielä ehditty tehdä lapsia.

Toisessa erossa olin iloinen siitä, että ei enää asuttu yhdessä. Olisin ehkä kuitenkin voinut jatkaa seurusteluna. Se olisi kuitenkin vaatinut sen, että olisimme ikävöineet toisiamme. Tämä ei tainnut kuitenkaan toteutua kummallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi