Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE : Suuri olutmerkki vaikeuksissa transmainoksen takia

Vierailija
26.05.2023 |

Myynti on pudonnut 25 prosenttia.

https://yle.fi/a/74-20033555

Kommentit (329)

Vierailija
61/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.

Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."

Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.

Jep. Peruukki päähän ja on joku v itun transnainen. On tämä nyky maailmanmeno niin typerää ettei mitään rajaa. Muistakaa laumasielu heterot taas keväällä mennä marssimaan "monimuotoisuutta" friikki sirkuksen jatkoksi. Hyvän asia puolesta 🤮

Vierailija
62/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole homoreissumiestä tai wokekarhua tullut ostettua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten meillä täällä american-jenkkilässä sanotaan: Go woke, go broke !

Vierailija
64/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä kotimaisen karkki/suklaa valmistajan n/e e k e ri-makeisia !

Vierailija
65/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ford julkaisi myös hienon mainoksen Priden kunniaksi. Kannattaa katsoa, minuutin pätkä. Kuinkahan paljon maastureiden myynti lisääntyy tämän myötä?

En näe tässä mainoksessa mitään pahaa vaikka se ei minuun vetoakaan. Dulan Mulvaney - Bud Light juttu taas oli vastenmielinen. Mulvaneyn hahmo vaikuttaa pikemminkin satiirilta kuin oikeasti väärään kehoon syntyneeltä. Ennen kaikkea Bud Light osoitti, ettei se ymmärrä pätkääkään kuka on heidän kohdeyleisönsä. 

Vierailija
66/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.

Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."

Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.

Jep. Peruukki päähän ja on joku v itun transnainen. On tämä nyky maailmanmeno niin typerää ettei mitään rajaa. Muistakaa laumasielu heterot taas keväällä mennä marssimaan "monimuotoisuutta" friikki sirkuksen jatkoksi. Hyvän asia puolesta 🤮

Se on sellainen nykyajan nainen. Täti jolla on munat.

Vierailija
67/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaaliset marxilaiset termit ja touhut kääntyvät lähes järjestään itseään vastaan. Mutta lisää niitä vaan kehitellään yliopistoissa tuhansien feministi-tohtorien voimalla.

Intersektionalismi oli alunperin varsin hyvä havainto ja muistutus etuoikeutetetuille valkoisille feministeille Yhdysvalloissa. Sittemmin sitä on alettu soveltaa Suomen kaltaisissa maissa aivan naurettavuuksiin asti. Ei intersektionalismiin kuulunut kehotus lakata ajattelemasta järjellään, vaan juuri päinvastoin.

Vierailija
68/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhdysvaltojen suurin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia puolustava järjestö Human Rights Campaign (HRC) jäädytti toukokuussa Anheuser-Buschin tasa-arvo- ja inkluusioluokituksen, koska yhtiö oli järjestön mielestä hoitanut huonosti kohun jälkipyykin.

HRC:n mukaan Anheuser-Buschilla ei ole enää oikeutta käyttää parhaat työpaikat -kunniamainintaa. Aiemmin HRC oli antanut panimoyhtiölle huippupisteet.

Järjestö oli huhtikuun lopussa esimerkiksi kehottanut panimoyhtiötä julkaisemaan tiedotteen, jossa se ilmaisee tukensa Dylan Mulvaneylle sekä transsukupuolisille asiakkailleen, osakkeenomistajilleen ja työntekijöilleen."

No tässähän tämä tuli. Oli ilmeisesti tarkoitus olla pienen piirin miellyttämiseksi tehty pikku sponssaus, jolla olisi turvattu myös aakkosväen suosio ja tuo "parhaat työpaikat" -kunniamaininta. Menikin viikseen ja viraaliksi.😂😂😂

Mutta huomatkaa, että vähemmistöjä edustava HCR kuvittelee voivansa sanella suuryrityksen tiedotuspolitiikan, ja kun ei onnistu niin boikottia tulee. Tätä on tämä suvaitsevaisuus, vähemmistöjen diktatuuria.

Ymmärrän, että siirtyminen väheksytystä marginaalista keskiöön on humalluttavaa, mutta kuinkakohan moni LBGTQ+++ henkilö oikeasti haluaa sotaa enemmistöä vastaan?

Oho, ei ole helppoa "panimollakaan", kun teki mitä tahansa niin aina menee pieleen jonkun mielestä...

Vierailija
69/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen nykyajan nainen. Täti jolla on munat.

Jos tädillä on munat, niin silloin täti on setä.

Tämä vanha totuus tuntuu pridekansalta unohtuvan kokonaan.

Vierailija
70/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä kotimaisen karkki/suklaa valmistajan n/e e k e ri-makeisia !

Minä olen ostanut ja ostan jatkossakin. Ei siinä n-asiassa ole mitään vikaa. He ovat oikeita ihmisiä silti ja eivät esitä mitään mt-ongelmaista. Reissumiehet saavat sen sijaan jäädä hyllyyn.

N-asiasta on vaan tehty nykyaikana kirosana. Minä en sitä sellaiseksi miellä. Heidän lähtökohdat ovat vaan heikommat, mutta kun nyky Eurooppaa katsoo, niin ei ne lähtökohdat enää täälläkään mitkään huiput ole. Yhteiskunta on romahtamassa hulluuteen.

Vierailija
71/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo varmaan lisää oluen myyntiä arabimaissa, kai?

Vierailija
72/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten on aika valita puolensa.

Minä konservatiivina koen, ettei mainonta ja tuote ole minua varten, kun siinä on tietyt woke-elementit. En koe tuotetta silloin omakseni, en ole kohderyhmää, en ole oikea asiakas heille. En myöskään halua tukea pride-tuotteita.

Vierailija
73/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä konservatiivina koen, ettei mainonta ja tuote ole minua varten, kun siinä on tietyt woke-elementit. En koe tuotetta silloin omakseni, en ole kohderyhmää, en ole oikea asiakas heille. En myöskään halua tukea pride-tuotteita.

Mitenkäs sitten Apple? Apple pakkosyötti priden mm. kelloihinsa päivityksellä.

Vierailija
74/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budweiserin isoin ongelma on huono olut. Onneksi alkuperäinen Budejovicky Budvar on edelleen olemassa.

Ihan pelkästään maun takia en osta ameriikan budia.

Vierailija
75/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mulvaney on sellainen naiseuden irvikuva, että yritysten kannattaa miettiä kahdesti alkavatko hänen kanssaan yhteistyöhön. Eihän hän edes ole trans, vaan mikä lie huomionhakuinen pelleilijä.

Vierailija
76/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budweiserin isoin ongelma on huono olut. Onneksi alkuperäinen Budejovicky Budvar on edelleen olemassa.

Se on ollut aina huono olut, mutta kallista euroopassa. Amerikassa taitaa olla halpaa, koska sitä juodaan tosi paljon. 

Useat jotka sitä ostaa, ovat niitä jotka huljuttavat nokon vettä juoduissa tölkeissä ja hörppäävät sen ettei pisaraakaan alkoholia menisi hukkaan.

Vierailija
77/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista joka tuutista! 😂

Vierailija
78/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en siis vastusta wokea siksi että vastustaisin vähemmistöjä. Asia on päinvastoin. Woke vie omahyväisessä sädekehäpeilailussaan uskottavuuden ja mahdollisuudet oikealtakin aktivismilta ja täten samalla huonontaa vähemmistöjenkin mahdollisuuksia. Siksi wokea pitää vastustaa. 

Minä olen alkanut karsastamaan ja vastustamaan nykyään näitä ns. " vähemmistöjäkin".

Mistä vetoo, saisivat elää huomattavasti enemmän rauhassa sellaisina kuin ovat ilman näitä itseaiheutettuja kohuja, julistuksia, paraateja ja tempauksia. Sirkusviihdettä.

Vierailija
79/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin amerikkalaiseen makuun. 

Vierailija
80/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta olen laiska. Alkaa vaatimaan aikamoista vaivannäköä normaali ostoksilla käynti.

Suosittele yrityksiä/tuotemerkkejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme