Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE : Suuri olutmerkki vaikeuksissa transmainoksen takia

Vierailija
26.05.2023 |

Myynti on pudonnut 25 prosenttia.

https://yle.fi/a/74-20033555

Kommentit (329)

Vierailija
1/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo uutisoitu kauan sitten USA:ssa ja tilanne on paljon pahempi, Budweiser tekee konkurssia käytettyään mainontaan Trans- ja WOKE ajattelua...

Ja samaa on ollut jo muuallakin mutta Suomessa koitetaan peitellä että WOKE ja Trans ovat aivan tiensä päässä sitä eivät hallinto ja media halua julkistaa...

Vierailija
2/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinasegmentti ei ollutkaan valmis transagendalle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.

Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."

Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.

Vierailija
4/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa mainitaan myös Target-tavaratalo, joka myy Pride-kuukauden kunniaksi homo- ja transkrääsää jopa vauvoille ja taaperoille. Miten sekaisin pitää olla, jos ostaa pikkupojalle naisten mallia olevan uimapuvun, joiden haaraosassa on "tuck friendly" -ominaisuus, jonka avulla saa aseteltua genitaalit niin, että näyttäisi enemmän naiselta?

Vierailija
5/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapausta kannattaa käyttää markkinointiopiskelussa esimerkkinä, miten  voi tuhota brändi-imagon ja tuotteen kerta heitolla. Olisi varmaan kannattanut miettiä ja ennen kaikkea arvostaa sitä, mikä tuonkin tuotteen kuluttajaryhmä on, ja tehdä markkinointi sen mukaan. Lisäksi mun mielipide naisena on se, että nuo Dylanin esitykset siitä, minkälaista on olla nainen, ovat naisia halventavia. Esim. ne videot "olen itkenyt jo 25 kertaa tänään" - niin kuin naiset ei muuta tekisikään. No, toivottavasti oppivat tästä jotain. Go woke, go broke.

Vierailija
6/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uf-faf-faa

Vierailija
7/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi on sairaalloisen julkisuudenkipeä ja on löytänyt oman väylänsä päästä julkisuuteen: tyttöjen ja naisten pilkkaaminen. Katsokaapa vaikka Niken toppimainos. Kukaan nainen ei käyttäydy kuten tämä tapaus esittää.

Vierailija
8/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.

Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."

Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.

Ongelma on laajempi kuin yksi video. Ongelma on ko henkilön henkilöbrändi: hän (mies) on mm mainostanut tamponeja ja esittänyt tarvitsevansa niitä. Kannattaa katsoa videoitaan niin ymmärrät miksi asia herättää tunteita. Mulvaney on tyyppuesimerkki miehestä, joka yrittää hävittää naiset maanpäältä.

Mutta kun minua ei joku Mulvaney ja hänen mielipiteensä kiinnosta, joten olen täysin kykenevä vain olemaan katsomatta hänen videoitaan.

Vierailija
9/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyyppi on sairaalloisen julkisuudenkipeä ja on löytänyt oman väylänsä päästä julkisuuteen: tyttöjen ja naisten pilkkaaminen. Katsokaapa vaikka Niken toppimainos. Kukaan nainen ei käyttäydy kuten tämä tapaus esittää.

Miksei Nikea sitten boikotoida yhtä raivokkaasti?

Vierailija
10/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Adidas päätti laittaa mustat miehet mainostamaan naisten uimapukuja. On pelattu varman päälle: jokaista kritisoijaa voidaan syyttää transfobían lisäksi rasísmísta.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12098975/Calls-boycott-Adidas-…

Vierailija
11/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osunut kohderyhmään.

Kotka ja flanelipaitainen metsuri olis varmaan myyneet paremmin.

Vierailija
12/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma liittyy mielestäni vahvasti Dylan Mulvaneyn persoonaan, joka ei ole kaikkien mieleen. Näin itse videon, jossa hän kertoi, että on selvästikin nainen, koska on tänään itkenyt ilman syytä ja ostanut mekon, johon hänellä ei ole varaa.

Hmmm.

Minusta(kin) hän tekee lähinnä pilkkaa naisista. Yhtäällä meille kerrotaan, että sukupuoliroolit ovat pahasta, mutta toisaalta kun transihminen omaksuu hyvin vahvan sukupuoliroolin, niin se sitten onkin hyvä.

Itse pitäisin koko tyyppiä lähinnä huijarina.

Vierailija
13/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ!!

Vierailija
14/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kuvan pari päivää sitten, jossa merkin olutta on myyty kaupassa hintaan puoli dollaria per myynti-erä. Kuulostaa vitsiltä, muttei ole sitä. Ihmettelin mitä mieheni nauroi ääneen, näytti kuvan minullekin. 

Vierailija
15/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on laajempi kuin yksi video. Ongelma on ko henkilön henkilöbrändi: hän (mies) on mm mainostanut tamponeja ja esittänyt tarvitsevansa niitä. Kannattaa katsoa videoitaan niin ymmärrät miksi asia herättää tunteita. Mulvaney on tyyppuesimerkki miehestä, joka yrittää hävittää naiset maanpäältä.

Mutta kun minua ei joku Mulvaney ja hänen mielipiteensä kiinnosta, joten olen täysin kykenevä vain olemaan katsomatta hänen videoitaan.

Mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Budweiserin ostajien mielipiteellä taas on merkitystä, koska he päättivät olla ostamatta olutta.

Vierailija
16/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Nikea sitten boikotoida yhtä raivokkaasti?

Hyvä kysymys. Itse lopetin Niken ostamisen. Ehkä Niken asiakkaat eivät ole samalla tavalla tarkkoja kuin Budweiserin juojat.

Vierailija
17/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mulvaneyhän näyttää ihan mieheltä. Muistuttaa hieman köyhän miehen Charlie Sheeniä, tai ehkä Corey Feldmania.

Vierailija
18/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen saa olla, jos kuvittelee, että kyse on vain yhdestä Mulvaneysta. Kyseessä on paljon laajempi ilmiö, jossa äärimmäisen pieni vähemmistö nostetaan jalustalle yhtäkkiä joka puolella. Transaate on äärimmäisen haitallinen trendi, joka johtaa lasten, nuorten ja mielisairaiden sterilointiin sekä terveiden kehojen silpomiseen.

Vierailija
19/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Budweiserin ostajien mielipiteellä taas on merkitystä, koska he päättivät olla ostamatta olutta.

Jättäisivät sen sitten siihen, että eivät osta olutta, pitääkö siitä tehdä show, pahimmillaan ilmeisesti syyllistyä laittomuuksiin, jos huhuja on uskominen.

Vierailija
20/329 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen saa olla, jos kuvittelee, että kyse on vain yhdestä Mulvaneysta. Kyseessä on paljon laajempi ilmiö, jossa äärimmäisen pieni vähemmistö nostetaan jalustalle yhtäkkiä joka puolella. Transaate on äärimmäisen haitallinen trendi, joka johtaa lasten, nuorten ja mielisairaiden sterilointiin sekä terveiden kehojen silpomiseen.

Kyllä tässä nyt on kyse yhdestä Mulvaneysta ja hänen yhdestä videostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä