YLE : Suuri olutmerkki vaikeuksissa transmainoksen takia
Myynti on pudonnut 25 prosenttia.
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Voi noita prinsessoja, kun mielensä pahoittivat ja jättivät oluensa ostamatta.
Kyseinen yritys elää oluenmyynnillä. Kuinka moni wokettaja tuota muutenkaan juo, ei ollut hyvä markkinan laajennus yritys ko. firmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapauden sankarit, persut, kulkevat soihtua kantaen kohti yhteiskunnan sikalaa, poistattaen matkalla kaikkien eri mieltä olevien mielipiteet. Oikein suurta sankariainesta 😄
Sinä se täällä poistelet.
En ole poistattanut yhtään. Minä kun kannatan OIKEASTI sananvapautta, enkä leikisti kuten te persut.
Ja vitut. Sinä kannatat vain oikeita mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään modernimpaa solvausta keksi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Neutrogena, Kate Spade, MAC Cosmetics, Native, CeraVe, Haus Labs, Ulta Beauty, Charlotte Tilbury, NARS, Ole Henrickson, Maybelline, Olay, Urban Decay ja Nike ovat sponsoroineet Dylan Mulvaneya.
Ceravea ja Maybellinea olen ostanut viime vuosina, mutta nyt loppuu.
Mulla meni myös nike heti kieltolistalle. Mies jolla ei ole edes rintoja mainostaan naisten urheiluliivejä?
Hauskintahan tuossa oli, että suututtivat myös sateenkaariväestön, joiden perää ensin kieli pitkällä nuoleskelivat.
Eli uskokaa jo yritykset, ei noiden kanssa voi voittaa koskaan! Ikinä ei voi aavistaa, mikä triggeröi valtavaan cancelöintiin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma liittyy mielestäni vahvasti Dylan Mulvaneyn persoonaan, joka ei ole kaikkien mieleen. Näin itse videon, jossa hän kertoi, että on selvästikin nainen, koska on tänään itkenyt ilman syytä ja ostanut mekon, johon hänellä ei ole varaa.
Hmmm.
Minusta(kin) hän tekee lähinnä pilkkaa naisista. Yhtäällä meille kerrotaan, että sukupuoliroolit ovat pahasta, mutta toisaalta kun transihminen omaksuu hyvin vahvan sukupuoliroolin, niin se sitten onkin hyvä.
Itse pitäisin koko tyyppiä lähinnä huijarina.
Jep. Naiset oikeasti =/= miesten käsitykset naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Neutrogena, Kate Spade, MAC Cosmetics, Native, CeraVe, Haus Labs, Ulta Beauty, Charlotte Tilbury, NARS, Ole Henrickson, Maybelline, Olay, Urban Decay ja Nike ovat sponsoroineet Dylan Mulvaneya.
Ceravea ja Maybellinea olen ostanut viime vuosina, mutta nyt loppuu.
Mulla meni myös nike heti kieltolistalle. Mies jolla ei ole edes rintoja mainostaan naisten urheiluliivejä?
Adidas kannattaa myös laittaa boikottiin. Mainosti juuri hiljattain naisten uimapukuja mustilla miehillä.
Tuo koko jätkän transpelleily vaikuttaa vain näyttelijän vuoden kestäneeltä taiteilijaprojektilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen yritys elää oluenmyynnillä. Kuinka moni wokettaja tuota muutenkaan juo, ei ollut hyvä markkinan laajennus yritys ko. firmalta.
Totta, missä ovat nämä wokeprinsessat joiden pitäisi nyt auttaa kärsivää yritystä ? Vai onko se niin että jonkun muun pitäisi käyttää siihen omia rahojansa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapauden sankarit, persut, kulkevat soihtua kantaen kohti yhteiskunnan sikalaa, poistattaen matkalla kaikkien eri mieltä olevien mielipiteet. Oikein suurta sankariainesta 😄
Sinä se täällä poistelet.
En ole poistattanut yhtään. Minä kun kannatan OIKEASTI sananvapautta, enkä leikisti kuten te persut.
Kumma juttu, en ole minäkään. Poistattelija on varmaan joku "liberaali kokoomukselainen".
Oluenjuojat loukkaantuivat. Ihanan wokea!
Vierailija kirjoitti:
"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.
Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."
Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.
Ihmiset ovat kyllästyneitä trans-idean tuputukseen sekä siihen että tämä biologinen mies selitti jotain naiseutensa juhlimisesta. Kyllähän tuo vähän minullakin aitona naisena herättää antipatioita.
Vierailija kirjoitti:
Hauskintahan tuossa oli, että suututtivat myös sateenkaariväestön, joiden perää ensin kieli pitkällä nuoleskelivat.
Eli uskokaa jo yritykset, ei noiden kanssa voi voittaa koskaan! Ikinä ei voi aavistaa, mikä triggeröi valtavaan cancelöintiin.
Mistä hörhöt suuttuivat tässä?!
Vierailija kirjoitti:
Oluenjuojat loukkaantuivat. Ihanan wokea!
Kuluttajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anheuser-Busch oli lähettänyt Mulvaneylle Bud Light -erikoistölkin, jossa oli kuva tämän kasvoista. Mulvaney joi olutta ja esitteli tölkkiä Instagramiin lataamallaan videolla.
Tässä kuussa juhlistin naiseuteni 365. päivää ja Bud Light lähetti minulle ehkä parhaan lahjan ikinä, tölkin jossa on minun kasvoni, Mulvaney sanoi videolla."
Ja tuo olisi se kamala woketusmainos, mistä vedettiin herne nenään. Yhden somettajan instavideo.
Ongelma on laajempi kuin yksi video. Ongelma on ko henkilön henkilöbrändi: hän (mies) on mm mainostanut tamponeja ja esittänyt tarvitsevansa niitä. Kannattaa katsoa videoitaan niin ymmärrät miksi asia herättää tunteita. Mulvaney on tyyppuesimerkki miehestä, joka yrittää hävittää naiset maanpäältä.
Mutta kun minua ei joku Mulvaney ja hänen mielipiteensä kiinnosta, joten olen täysin kykenevä vain olemaan katsomatta hänen videoitaan.
Mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Budweiserin ostajien mielipiteellä taas on merkitystä, koska he päättivät olla ostamatta olutta.
Jättäisivät sen sitten siihen, että eivät osta olutta, pitääkö siitä tehdä show, pahimmillaan ilmeisesti syyllistyä laittomuuksiin, jos huhuja on uskominen.
Onko wokettajat ainoat, jotka saavat osoittaa mieltään ja järjestää showta? Esim Pride suurin elkein hylkää Kokoomuksen ja Keskustan yhteistyökumppaneina.
Ja en siis vastusta wokea siksi että vastustaisin vähemmistöjä. Asia on päinvastoin. Woke vie omahyväisessä sädekehäpeilailussaan uskottavuuden ja mahdollisuudet oikealtakin aktivismilta ja täten samalla huonontaa vähemmistöjenkin mahdollisuuksia. Siksi wokea pitää vastustaa.
"Yhdysvaltojen suurin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia puolustava järjestö Human Rights Campaign (HRC) jäädytti toukokuussa Anheuser-Buschin tasa-arvo- ja inkluusioluokituksen, koska yhtiö oli järjestön mielestä hoitanut huonosti kohun jälkipyykin.
HRC:n mukaan Anheuser-Buschilla ei ole enää oikeutta käyttää parhaat työpaikat -kunniamainintaa. Aiemmin HRC oli antanut panimoyhtiölle huippupisteet.
Järjestö oli huhtikuun lopussa esimerkiksi kehottanut panimoyhtiötä julkaisemaan tiedotteen, jossa se ilmaisee tukensa Dylan Mulvaneylle sekä transsukupuolisille asiakkailleen, osakkeenomistajilleen ja työntekijöilleen."
No tässähän tämä tuli. Oli ilmeisesti tarkoitus olla pienen piirin miellyttämiseksi tehty pikku sponssaus, jolla olisi turvattu myös aakkosväen suosio ja tuo "parhaat työpaikat" -kunniamaininta. Menikin viikseen ja viraaliksi.😂😂😂
Mutta huomatkaa, että vähemmistöjä edustava HCR kuvittelee voivansa sanella suuryrityksen tiedotuspolitiikan, ja kun ei onnistu niin boikottia tulee. Tätä on tämä suvaitsevaisuus, vähemmistöjen diktatuuria.
Ymmärrän, että siirtyminen väheksytystä marginaalista keskiöön on humalluttavaa, mutta kuinkakohan moni LBGTQ+++ henkilö oikeasti haluaa sotaa enemmistöä vastaan?
Intersektionaaliset marxilaiset termit ja touhut kääntyvät lähes järjestään itseään vastaan. Mutta lisää niitä vaan kehitellään yliopistoissa tuhansien feministi-tohtorien voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis vastusta wokea siksi että vastustaisin vähemmistöjä. Asia on päinvastoin. Woke vie omahyväisessä sädekehäpeilailussaan uskottavuuden ja mahdollisuudet oikealtakin aktivismilta ja täten samalla huonontaa vähemmistöjenkin mahdollisuuksia. Siksi wokea pitää vastustaa.
Minä olen alkanut karsastamaan ja vastustamaan nykyään näitä ns. " vähemmistöjäkin".
Ei tässä ketjussa ole hyökätty naista tai vähemmistöä kohtaan vaan sellaista IHMISTÄ kohtaan, joka toiminnallaan lietsoo naisvihaa, siis kansanryhmää (naisia) kohtaan.