Miksi muiden veronpalautus tuli tänään mut oma vasta 5.8?
Kommentit (14)
Mulle piti alunperin tulla tänään, mutta siirtyi kuukaudella ilman mitään syytä. Olen ilmoittanut tilinumeron, ei ole verorästejä ja kiinteistöverotkin olen maksanut jo aikaa sitten. Muinakin vuosina ollut sama että siirtynyt, vaikka silloinkin kaikki kunnossa. Tuskin mitään korkoa saa että kuukaudella viivästytetään maksua mulle päin.
Mulle tulee aina vasta joulukuussa. Ymmärtääkseni puolison verotus vaikuttaa.
Syyskuussa mullekin. Mutta tiesin sen jo ennestään, että muuttuu kun lisään vähennykset.
No voi hyvänen aika. Ootko ryypännyt rahasi, justhan se oli tilipäiväkin. Mulle tulee 800€ 3. Syyskuuta. Paljos sinä odottelet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle piti alunperin tulla tänään, mutta siirtyi kuukaudella ilman mitään syytä. Olen ilmoittanut tilinumeron, ei ole verorästejä ja kiinteistöverotkin olen maksanut jo aikaa sitten. Muinakin vuosina ollut sama että siirtynyt, vaikka silloinkin kaikki kunnossa. Tuskin mitään korkoa saa että kuukaudella viivästytetään maksua mulle päin.
Mitä väliä sillä on minä päivänä ne tulee. Kukaan nyt elä veronpalautusten mukaan.
Ensin tärkeille premier Suomalaisiile sitten mitä vielä jäi niin muille.
Jos korjaa veroehdotusta pikkusenkaan niin palautus siirtyy heti kuukaudella tai parilla. Mutta onhan sitä korjattava jos on jotain väärin
Jos on naimisissa, myös puolison tekemät muutokset vaikuttavat.
Eli jos itse ei tee mitään/tekee hyvissä ajoin mahdolliset muutokset, ja puoliso vasta veroehdotuksen jälkeen --> Molempien palautusten maksupäivä siirtyy.
Mulle tulee vasta 3.9.