YLE : Suuri olutmerkki vaikeuksissa transmainoksen takia
Myynti on pudonnut 25 prosenttia.
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo uutisoitu kauan sitten USA:ssa ja tilanne on paljon pahempi, Budweiser tekee konkurssia käytettyään mainontaan Trans- ja WOKE ajattelua...
Ja samaa on ollut jo muuallakin mutta Suomessa koitetaan peitellä että WOKE ja Trans ovat aivan tiensä päässä sitä eivät hallinto ja media halua julkistaa...
Eikös Finnlaysonin tulos ole sakannut sen jälkeen, kun se lähti tähän Tom Of Finland -touhuun?
Ne Tomppa-tuotteet myyvät suht hyvin, mutta eivät niin hyvin, että se kompensoisi muiden tuotteiden myynnin romahtamista, siis asiakaskatoa.
Kokomaistulos on heikompi kuin ennen tätä Tomppa-vouhotusta. Se oli markkinoinninja myynnin kannalta siis huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo uutisoitu kauan sitten USA:ssa ja tilanne on paljon pahempi, Budweiser tekee konkurssia käytettyään mainontaan Trans- ja WOKE ajattelua...
Ja samaa on ollut jo muuallakin mutta Suomessa koitetaan peitellä että WOKE ja Trans ovat aivan tiensä päässä sitä eivät hallinto ja media halua julkistaa...
Eikös Finnlaysonin tulos ole sakannut sen jälkeen, kun se lähti tähän Tom Of Finland -touhuun?
Ne Tomppa-tuotteet myyvät suht hyvin, mutta eivät niin hyvin, että se kompensoisi muiden tuotteiden myynnin romahtamista, siis asiakaskatoa.
Kokomaistulos on heikompi kuin ennen tätä Tomppa-vouhotusta. Se oli markkinoinninja myynnin kannalta siis huono idea.
Näinhän se meni. Vanha hyvä brändi pilattiin, mutta eihän Kurttila sitä julkisuudessa myönnä.
Mitenhän Karhun myynnille on käynyt? Ne on möivät niitä urpoja She/Her He/Him puteleita ja mainoksessa kerrottiin, että seksuaalisuuden ja sukupuolen jokainen päättää itse 🤡
Voi, sinäkin Maybelline luottomeikkimerkkini? Voi minkä teit. No, tuleepa kokeiltua välillä jotakin muuta merkkiä, valikoimaahan kyllä riittää, kun ehtisi ja jaksaisi paneutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tyyppi on sairaalloisen julkisuudenkipeä ja on löytänyt oman väylänsä päästä julkisuuteen: tyttöjen ja naisten pilkkaaminen. Katsokaapa vaikka Niken toppimainos. Kukaan nainen ei käyttäydy kuten tämä tapaus esittää.
Miksei Nikea sitten boikotoida yhtä raivokkaasti?
Elämässä on asioita joita ei voi selittää järjellä. Onhan tämä "Mulvaney on tehnyt yhteistyötä useiden brändien kanssa. Hän on mainostanut esimerkiksi Niken urheiluvaatteita naisille." Niken tempaus käsittämätön. Käyttää miehen ruumiinrakenteen omaavaa ihmistä mainostamaan naisten vaatteeita. Esim. lantion ja vyötärön suhde on erilainen molemmilla sukupuolilla. Kyllä, tiedän unisex-vaatteista mutta oletan että urheiluvaatteet ovat nykytyylin mukaan hyvin vartalonmyötäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelissa mainitaan myös Target-tavaratalo, joka myy Pride-kuukauden kunniaksi homo- ja transkrääsää jopa vauvoille ja taaperoille. Miten sekaisin pitää olla, jos ostaa pikkupojalle naisten mallia olevan uimapuvun, joiden haaraosassa on "tuck friendly" -ominaisuus, jonka avulla saa aseteltua genitaalit niin, että näyttäisi enemmän naiselta?
Luin ensin fuck friendly 😅
Kauan on jo kärsitty koulujen ja leikkikoulujen strippareiden yms transuhomoilun ja pervoilun kanssa.
Nyt alkaa viha ja kostot tuntumaan noita WEF oligarkkeja ja sexologian instution hulluja vastaan.
Ransut on vähemmistöä joihin suurin osa ihmisistä ei voi samaistua ja sitten väkisin tungetaan kurkusta alas. Aika lopettaa woketus jo viimein kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma liittyy mielestäni vahvasti Dylan Mulvaneyn persoonaan, joka ei ole kaikkien mieleen. Näin itse videon, jossa hän kertoi, että on selvästikin nainen, koska on tänään itkenyt ilman syytä ja ostanut mekon, johon hänellä ei ole varaa.
Hmmm.
Minusta(kin) hän tekee lähinnä pilkkaa naisista. Yhtäällä meille kerrotaan, että sukupuoliroolit ovat pahasta, mutta toisaalta kun transihminen omaksuu hyvin vahvan sukupuoliroolin, niin se sitten onkin hyvä.
Itse pitäisin koko tyyppiä lähinnä huijarina.
Ei se ole tuosta kiinni, vaan myös tölkkien kylkiin on painettu transnaisten kuvia. Kaljanjuojat eivät pääosin suhtaudu tähän hyvällä. Varmaan joka kaveriporukasta löytyy se yksi, joka ei kertakaikkiaan voi tuota sietää. Sehän johtaa helposti siihen, että kukaan muukaan ei siinä ryhmässä ole tervetullut kyseisen kaljamerkin kanssa paikalle. Osa on ollut niin raivon, että on heitellyt kaupassa kaikki merkin kaljalaatikot pois hyllyiltä.
YHTEEN tölkkiin painettiin transnainen. Ja se tölkki lähetettiin sille kyseiselle transnaiselle lahjaksi. Osoittaa juuri sen miten epäloogisia herkkiksiä konservatiivit ovat cäncelöinti-innossaan.
Budilla on vaikka kuinka paljon erilaisia sateenkaari tölkkejä, eikä vaan yksi tölkki.
On kyllä niin mautonta kaljaa, että ihmettelen jenkkien olutmakua, jos tuo tosiaan on ollut noin suosittu merkki.
Vierailija kirjoitti:
Se tyyppi on sairaalloisen julkisuudenkipeä ja on löytänyt oman väylänsä päästä julkisuuteen: tyttöjen ja naisten pilkkaaminen. Katsokaapa vaikka Niken toppimainos. Kukaan nainen ei käyttäydy kuten tämä tapaus esittää.
Koska kaikki naiset ovat täysin samanlaisia? Minun naiseuttani ei vähennä se, että joku on hyvin erilainen nainen kuin minä. Minulla on ymmärrystä niille naisille, jotka eivät ole voineet toteuttaa naiseuttaan ennen kuin aikuisella iällä.
Siksi Dylan kertoi elämästään "tyttönä", vaikka on jo aikuinen. Hän käy läpi asioita, jotka meillä muilla naisilla tulivat vastaan lapsena tai teininä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on aikuinen mies, joka esittää pikkutyttöä. Vasemmistoliberaaleihin tämä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki naiset ovat täysin samanlaisia? Minun naiseuttani ei vähennä se, että joku on hyvin erilainen nainen kuin minä. Minulla on ymmärrystä niille naisille, jotka eivät ole voineet toteuttaa naiseuttaan ennen kuin aikuisella iällä.
Siksi Dylan kertoi elämästään "tyttönä", vaikka on jo aikuinen. Hän käy läpi asioita, jotka meillä muilla naisilla tulivat vastaan lapsena tai teininä.
Älä jaksa. Sen käsitys naiseudesta ja tyttömäisyydestä on niin ulalla ja kipeetä ettei siinä ole kyse enää mistään naiseuden kirjosta ja naiseuden vähentyvyydestä. Se meininki on vain pilkkaavaa, eikä sitä voi sokerikuorruttaa millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet sekaisin kuin seinäkello 😂 Ei se Dylan mikään nainen ole, vaan mies.
Antiikin Kreikassa näille oli omat nimensä. Nuoret homomiehet feminisoivat itseään meikkaamalla, naisten asuilla, kasvattamalla pitkät hiukset jne. Näitä kutsuttiin nimellä malakoi. Ne homoniehet jotka näitä sitten panivat, olivat yleensä vanhempia ja heitä kutsuttiin nimellä arsenokoitai.
Mutta kukaan ei kutsunut heitä naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, käy läpi asioita mm. ostelemalla tampooneja ja esittelemällä niitä sitten videoilla. Ongelma tässä on vain se, että hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Karhun myynnille on käynyt? Ne on möivät niitä urpoja She/Her He/Him puteleita ja mainoksessa kerrottiin, että seksuaalisuuden ja sukupuolen jokainen päättää itse 🤡
Karhu-olut sponsoroi myös helsinki-prideä. En osta enkä juo sitä olutta.
Vierailija kirjoitti:
Ransut on vähemmistöä joihin suurin osa ihmisistä ei voi samaistua ja sitten väkisin tungetaan kurkusta alas. Aika lopettaa woketus jo viimein kiitos.
Kuka pakotti sinut Mulvaneyn instatilille hänen videoitaan katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, käy läpi asioita mm. ostelemalla tampooneja ja esittelemällä niitä sitten videoilla. Ongelma tässä on vain se, että hän on mies.
Eikö miehet saa ostaa tamponeita vai mikä on ongelma?
Tyypillinen woke se siellä, kun ei joku miellytä ja myötäile niin ei ole asiallista ja se pitää poistaa, hävittää.