Mikä siinä wolttauksessa on niin pahaa?
Jos varaa on. Mekin tänään illalla varmaan thai - ruokaa tlataan.
Kommentit (94)
Minulla lipsahti wolttaamisen puolelle tosi usein ja se näkyi painonnousuna. Tykkään korealaisesta ja nepalilaisesta ruuasta, mielellään vegaania, mutta niissä on suolaa ja rasvaa ihan liikaa.
Ei kiinnosta kuskien työolot ja ihmiskauppa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, miksi kukaan haluaa syödä boxissa muhinutta ruokaa, jos ei ole fyysisesti niin huonossa kunnossa, ettei pysty menemään paikan päälle ravintolaan tai kokkaamaan itse. Ravintoloille myös äärimmäisen huono diili Woltin maksuista johtuen.
Sitten kun sinulla on lapsia, ymmärrät miksi et perjantai-iltana jaksa kokata itse etkä halua lähteä lasten kanssa ravintolaan.
Minä olen akka joka tekee itse kaiken minkä jaksaa ja pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, miksi kukaan haluaa syödä boxissa muhinutta ruokaa, jos ei ole fyysisesti niin huonossa kunnossa, ettei pysty menemään paikan päälle ravintolaan tai kokkaamaan itse. Ravintoloille myös äärimmäisen huono diili Woltin maksuista johtuen.
Sitten kun sinulla on lapsia, ymmär
rät miksi et perjantai-iltana jaksa kokata itse etkä halua lähteä lasten kanssa ravintolaan.
Tekosyy.
Miten vaikeaa on laittaa nakkisoppa hellalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sinulla on lapsia, ymmärrät miksi et perjantai-iltana jaksa kokata itse etkä halua lähteä lasten kanssa ravintolaan.
Olen eri vastaaja.
En ikinä syö lapsen kanssa woltattua ruokaa. Kun joskus olen jossain pikaruokapaikassa katsonut sitä menoa, niin ei tee enää itsekään mieli woltata vaikka Mäkkäriä. Ruokakassit on siinä tiskillä ja kuskit räkä lentäen kurkkii että onko tämä se ja onko valmista. Heitäkin pitkä rivi tiskin vieressä.
Lapsiperheessä jos haluaa helpolla päästä, niin ranskalaiset ja nakit uuniin.
Korona-aikana tuli joskus tilattua ihan ravintolaruokaa. Ei ole ikävä niitä jäähtyneitä ja vettyneitä annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo ihmiskauppa nyt vähän liiottelua?
Mutta joo tosiaan parempi että kuskit ei saa lainkaan rahaa kun ihmiset ei tilaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009537715.html
https://www.yrittajat.fi/uutiset/tuomioistuimen-ratkaisu-julki-wolt-kus…
JOS yhtään piittaa ihmisoikeuksista...
En tiedä, mutta itse pidän tuota ällöttävänä. En tykkää katsella kirkkaastipukeutuneita n tyyppejä kulkemassa potkulaudoilla ympäriinsä. Niitä näkee jokapuolella.
Itse en tule tuota firmaa koskaan kannattamaan tai hyödyntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo ihmiskauppa nyt vähän liiottelua?
Mutta joo tosiaan parempi että kuskit ei saa lainkaan rahaa kun ihmiset ei tilaa mitään.
Lueppa tuolta linkeistä vähän asioita!
Vierailija kirjoitti:
Saati ravintoloille jäävät olemattomat katteet, kun woltin omistajat vain rikastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rät miksi et perjantai-iltana jaksa kokata itse etkä halua lähteä lasten kanssa ravintolaan.
Tekosyy.
Meillä ei todellakaan syödä mitään nakkisoppaa. Wolttauksen ideana on saada ravintolatason ruuat kotiin. Tilaamme yleensä intialaista, thai -ruokaa hyvätasoisista ravintoloista.
Alustatalous on toiselta nimeltään kuppataloutta eli alusta kuppaa ravintolaa ja lähettiä. Tosin kuluttajana ja yli 10 km keskustasta asuvana minua kiinnostaa myös laatu, joka oli surkea. Haalea ja seisonut ruoka voi toimia burgereille tai pizzalle, muttei juuri muulle. Me emme syös burgereita tai pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati ravintoloille jäävät olemattomat katteet, kun woltin omistajat vain rikastuvat.
Menestyvät ravintolat eivät edes mene mukaan noihin sopimuksiin. Ne, jotka taistelevat olemassolostaan, joutuvat olemaan noissa riistosysteemeissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lipsahti wolttaamisen puolelle tosi usein ja se näkyi painonnousuna. Tykkään korealaisesta ja nepalilaisesta ruuasta, mielellään vegaania, mutta niissä on suolaa ja rasvaa ihan liikaa.
....puhumattakaan ihmisten työoloista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nepalilaisravintoloitsijat-oikeudes…
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse pidän tuota ällöttävänä. En tykkää katsella kirkkaastipukeutuneita n tyyppejä kulkemassa potkulaudoilla ympäriinsä. Niitä näkee jokapuolella.
Itse en tule tuota firmaa koskaan kannattamaan tai hyödyntämään.
Yhteiskuntamme perustuu nykyään monella sektorilla siirtotyövoimaan. Jäisivät toimistot siivoamatta ja mummot hoitamatta, jos se suomalaisista olisi kiinni.
Wolt sinänsä on turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009537715.html
https://www.yrittajat.fi/uutiset/tuomioistuimen-ratkaisu-julki-wolt-kus…
JOS yhtään piittaa ihmisoikeuksista...
Tuossa ekassa puhutaan siitä kun lähetit antavat tilinsä toisen käytettäväksi.
Toka ja kolmas menee vuorostaan ristiin ekassa puhutaan että työsuojeluviranomaisen mukaan kyseessä olis työsuhde viimeisessä vuorostaan tuomioistuimen ratkaisulla todettu että kyseessä on yrittäjätyö EIKÄ työsuhde.
Joka tapauksessa tuomioistuimen ratkaisu on se millä tässä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy.
Meillä ei todellakaan syödä mitään nakkisoppaa. Wolttauksen ideana on saada ravintolatason ruuat kotiin. Tilaamme yleensä intialaista, thai -ruokaa hyvätasoisista ravintoloista.
En ole koskaan käyttänyt Woltia, mutta kokkaan kyllä intialaista viikottain. Veisin lapset useammin ulos syömään jos se olisi yhtään halvempaa.
-eri.