Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko taakka lapsille?

Vierailija
25.05.2023 |

Miniöiltä en ole pyytänyt mitään mutta pojilts joskus pyydän kun tulevat käymään jotain valaisimen laittoa tai taulukoukun lyömistä. Autoasiat hoidan huoltamoilla,
Tytärtäni pyydän kesällä mattopyykille. Tai siivotaan komerot.
Koskaan en ole pyytänyt vasite käymään jonkun työn takia.. Silti peloittaa olenko taakka ja vastus ja vien miniöiltä jotakin pois kun täällä saa sen käsityksen että "kaikki aika menee anoppia passatessa."

Lapseni omistavat puolet asunnostani.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutka piippaa

Vierailija
22/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ilkeitä ihmisiä. Ei kannata ilkeistä kommenteista välittää. 

Luotan itse siihen, että järkevät sanavalmiit aikuiset poikani sekä miniät sanovat minulle suoraan jos aikaa ei ole tai jokin asia ei kiinnosta, jaksa tai muuten vain huvita. Meillä on läheiset, lämpimät ja mutkattomat välit. Voidaan puhua mistä vain. Ensisijaisesti pyrin kuitenkin aina selviytymään itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta antaa vääristyneen kuvan ihmisyydestä.

Tämä!!

Palstan vastausten mukaan naapuriapu on kiellettyä ja lapsiltaan ei saa pyytää minkäänlaista apua tai ainakin miniät siitä suuttuvat.

Nykyisin ei enää suvaita yhteisöllisyyttä, vaan jokaisen on pärjättävä omineen. Kun tulee riittävän vanhaksi lapset aloittavat marinan, kun se mummi/pappa tarvitsee sitä ja tätä ja tuota ja kun meillä ei ole aikaa eikä sen puoleen, ei kyllä haluakaan auttaa.

Ne mummit ja papat sitten sinnittelevät ja miettivät uskaltaisikohan pyytää apua. Edes vähän kun pitäisi lasku maksaa eikä se verkkopankin käyttö oikein suju ja kun on niitä huijarisivustojakin mistä tietää mikä on turvallista?

Koronavuodet menivät nallet ikkunoilla istumassa, maailma on levoton ja rauhaton, ilmasto lämpenee ja eläminen maksaa. Tämä on nyt meidän sukupolvemme maailmansota.

Pidetään huolta toisistamme, vanhoistamne ja tästä maapallostamme. Yhdessä. Silloin kaikilla on parempi elää. Eikä aina kitistä jos joku on hidas ja tarvitsee apua toisilta.

Vierailija
24/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ap leski? Miksi et osta koko asuntoa itsellesi? Sisareni jäi leskeksi ja hän osti miehensä puolikkaan pois lapsilta.

Vierailija
25/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ap leski? Miksi et osta koko asuntoa itsellesi? Sisareni jäi leskeksi ja hän osti miehensä puolikkaan pois lapsilta.

Olen niin vanha etteivät montaa vuotta joudu odottamaan. Eivät ole isänsä osuutta vaatineet.

Sisaresi on maksanut isän perinnöt lapsilleen. Mutta lapset perivät uudestaan senkin puolikkaan sitten joista jo rahat saivat.

Vierailija
26/26 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vanha etteivät montaa vuotta joudu odottamaan. Eivät ole isänsä osuutta vaatineet.

Sisaresi on maksanut isän perinnöt lapsilleen. Mutta lapset perivät uudestaan senkin puolikkaan sitten joista jo rahat saivat.

Hohhoijaa, ketä kiinnostaa?