Kun te naiset aina etsitte sitä laatikkoleukaa ja tavallinen mies ei missään nimessä kelpaa niin mul on teille uutisia
Ei ne teidän himoitsemat kolme metriä pitkät laatikkoleukalääkärilentäjät ole tinderissä tai ylipäänsä missään muussakaan deittisovelluksessa. Ei niiden tarvi
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukaisista aina tulee sellainen fiilis että vähän ovat simppeleitä. Ei viehätä minua sitten yhtään.
Jep, enemmänkin tulee sellainen karikatyyrimäinen fiilis muka-macho-miehestä, jonka ulosanti on kuitenkin hiukan kiusallista. Ei siis herätä kiinnostusta mitkään laatikkoleuat. Mistä tuo olettama, että naisille olisi miehen leuka jollain tapa merkityksellistä parin valintaa ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, rakkaat katkerat miekkoset, ettekö usko biologiaan? Tähän perustelette omat perseilynne aina biologialla tyyliin "mies on vahvempi", "nainen kuuluu keittiöön" tai esim. "ei mies voi itselleen mitään".
Jos se onkin vain luonnonlaki ja biologiaa, että parhaat miehet saavat naisia yli tarpeen ja toiset jäävät ilman? Missä teille on luvattu, että jokaiselle muka "kuuluisi" yksi nainen tai pimperoa vähintään kerran kuussa? Maailma ei ole reilu, missään asiassa.
Ja vakavasti puhuen, mä en naisena voita tässä yhtään mitään. Sinkku olen, vaikka panoseuraa olis tulossa vaikka tällä hetkellä kylään, jos haluaisin. Mutta panon jälkeen sitä on vielä yksinäisempi, kun tajuaa ettei mies jää edes yöksi. Parempi etteivät tule ollenkaan.
Äänestän vaaleissakin naisten asiaa vastaan, koska ei ole minun ongelmani
Siis miten minä naisena voisin auttaa miehiä saamaan seksiä, jos sitä ei kellään naisella tee mieli juuri sille yksilölle antaa? Eikä tämä ole mikään vaaleilla päätettävä asia, kuten moni oikeus on. Ne luonnonlait, näes.
En minä sitä sen takia tee, vaan vittuilun. Jos miehet ryhmänä paha niin sitten naiset ryhmänä paha myös.
En ole sanonut miehiä pahoiksi missään vaiheessa.
Ei pitäisi yleistää mutta melko usein lääkärit ovat sellaisia vakavia määräilijöitä, jotka vieläkin suhtautuvat naisiin alentavasti ja käyttäytyvät alentavasti monia "alempia" ihmisiä kohtaan.
Lentäjät ovat perinteisesti "nainen joka satamassa" miehiä, vaikka ei varmaan jokainen, mutta kyllä nämä ammatit aina jotain luonteesta kertoo, ei niitä tarinoita tyhjästä ole keksitty.
Molemmissa ammateissa mies ei ole juuri koskaan kotona ja pikahälytyksiä töihin tulee yötä päivää - pyhää arkea, että tämähän ei ole kovin monen naisen toivelistalla.
Ei ole, ei ole. Se on huomattu. Ei niiden varmaan tosiaan tarvitse. Tinder on lähinnä täynnä nörttipoikia jotka ruinaa seksiä. Ei ole laatikkoleukoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi yleistää mutta melko usein lääkärit ovat sellaisia vakavia määräilijöitä, jotka vieläkin suhtautuvat naisiin alentavasti ja käyttäytyvät alentavasti monia "alempia" ihmisiä kohtaan.
Lentäjät ovat perinteisesti "nainen joka satamassa" miehiä, vaikka ei varmaan jokainen, mutta kyllä nämä ammatit aina jotain luonteesta kertoo, ei niitä tarinoita tyhjästä ole keksitty.
Molemmissa ammateissa mies ei ole juuri koskaan kotona ja pikahälytyksiä töihin tulee yötä päivää - pyhää arkea, että tämähän ei ole kovin monen naisen toivelistalla.
💀💀💀juu ei
Terveisin lääkäri, jonka puoliso on lentäjä.
Minun aviomieheni on vajaa viisikymppinen mies, mun silmiin tosi komea.
Ei ehkä yleisesti ottaen, erityisesti se iso maha on varmaan miinusta. Dadbod siis, vähintään. Ja krooninen sairaus joka myös näkyy rajusti ulospäin.
Ei ole laatikkoleuka, parransänkeä on. Minua vähän pidempi. Amiskoulutus, käsillä ja aivoilla tekee työnsä. Lempeä, ahkera, älykäs, hauska, keskusteleva ja rakastava mies. Erinomainen rakastaja.
En ymmärrä, mitä tästä puuttuu. Leuka? Raha? Status? Pituus? Ei noilla mitään tee ja tienaan itsekin ihan kivasti.
Hylkäisin heittämällä kenet tahansa muun miehen. Olen onnellinen juuri hänen kanssaan.
Tätä on rakkaus. Ja tätä on oikea arki ja elämä.
En luule itsestäni paljoakaan, pidän itseäni onnekkaana vaikka varmaan se on totta puolin ja toisin. En ole normaalipainossa enää minäkään kuten ei mieskään.
Mutta me rakastamme toisiamme. Toivon tätä tavallista, tavallisten ihmisten tavallisen hyvää peruselämää ihan kaikille, myös teille katkerille incel-miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, rakkaat katkerat miekkoset, ettekö usko biologiaan? Tähän perustelette omat perseilynne aina biologialla tyyliin "mies on vahvempi", "nainen kuuluu keittiöön" tai esim. "ei mies voi itselleen mitään".
Jos se onkin vain luonnonlaki ja biologiaa, että parhaat miehet saavat naisia yli tarpeen ja toiset jäävät ilman? Missä teille on luvattu, että jokaiselle muka "kuuluisi" yksi nainen tai pimperoa vähintään kerran kuussa? Maailma ei ole reilu, missään asiassa.
Ja vakavasti puhuen, mä en naisena voita tässä yhtään mitään. Sinkku olen, vaikka panoseuraa olis tulossa vaikka tällä hetkellä kylään, jos haluaisin. Mutta panon jälkeen sitä on vielä yksinäisempi, kun tajuaa ettei mies jää edes yöksi. Parempi etteivät tule ollenkaan.
Siis miten minä naisena voisin auttaa miehiä saamaan seksiä, jos sitä ei kellään naisella tee mieli juuri sille yksilölle antaa? Eikä tämä ole mikään vaaleilla päätettävä asia, kuten moni oikeus on. Ne luonnonlait, näes.
Katsos kun tavallisten ja rumien naisten pitäisi näiden palstan vinku- inkumiesten mielestä jakaa pilluaan kaikille(= heille) estottomasti ja kaikkialla, ja kaikkien nuorten , kauniiden naisten pitäisi pysyä impinä, ja vinku-inkumiesten pitäisi heistä päästä valikoimaan kotiorja- pillu, joka kävisi myös töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun tavallisten ja rumien naisten pitäisi näiden palstan vinku- inkumiesten mielestä jakaa pilluaan kaikille(= heille) estottomasti ja kaikkialla, ja kaikkien nuorten , kauniiden naisten pitäisi pysyä impinä, ja vinku-inkumiesten pitäisi heistä päästä valikoimaan kotiorja- pillu, joka kävisi myös töissä.
Joo, ja tavallisten ja rumien naisten pitää myös muistaa paikkansa, eli pyydellä anteeksi olemassaoloaan eikä missään nimessä ei saa olla ylimielinen! On nää jäbät kyllä sairaita juttuineen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä sen takia tee, vaan vittuilun. Jos miehet ryhmänä paha niin sitten naiset ryhmänä paha myös.
En ole sanonut miehiä pahoiksi missään vaiheessa.
Palstan incel- ätmillä on hahmotushäiriö- sen mielestä kun naiset eivät ole yksilöitä, vasn yhtä harmaata massaa, jossa erottavia tekijöitä ovat vain a) ikä ( panoikäinen- ei panoikäinen)ja b) ulkonäkö ( kaunis- ei kaunis), niin se kuvittelee, että " naiset" myös ajattelevat niin.
Olen itse aikalailla tavismies ja olen ikisinkku. Jos olisin pitkä,komea ja hyvätuloinen niin en olisi sinkku.
Ikisinkkuus ei minua haittaa enkä ole asiasta vihainen kenellekkään.
M33
Mulle kyllä kelpasi sellainen ihan tavallinen mutta ei mikään leuaton tyyppi.
Tärkeintä oli rakkaus, arvostus, korkea työmoraali ja sopiva kunnianhimo. Samat arvot siis kuin itsrlläkin.
Bonuksena vuosien myötä vuositulotkin jo 6 numeroinen luku:) Kannatti panostaa tähän mieheen
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpasi sellainen ihan tavallinen mutta ei mikään leuaton tyyppi.
Tärkeintä oli rakkaus, arvostus, korkea työmoraali ja sopiva kunnianhimo. Samat arvot siis kuin itsrlläkin.
Bonuksena vuosien myötä vuositulotkin jo 6 numeroinen luku:) Kannatti panostaa tähän mieheen
Niin, miehellähän pitää olla aina korkeammat tulot.
Ei haittaa, en oo tindereissä yms. minäkään, enkä edes tykkää laatikkoleuoista.
Minun ihannemies olisi semmoinen kiva ja söpö tavis, kuin Emmerdalen Dan.
Mutta ei ole mun elämääni kukaan Dan koskaan ilmaantunut.
Ei varmaan tarviikaan, enkä minäkään ole. Mut en sellaista etsikään, "tavis" riittää mainiosti jos klikkaa muuten. :)
N31
Prismassa sen näet että suurin osa heteropariskunnista on tasavertaisia, pitkälti toistensa kaltaisia taviksia. Jos itse et kellekään kelpaa, on liian suuret luulot itsestäsi ja/tai pyrit hypergamiaan, johon oma tasosi ei riitä.
Oletko siis mustasukkainen ihailemistasi satuolentomiehistä ja yrität omia kaikki ne harvat rattopoikahaaremiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on tinderissä. Ja niillä on nainen joka sormelle. Ja niiden takia tälläkin foorumilla itketään että miehet on sikoja jotka eivät halua naiselta muuta kuin seksiä eivätkä osaa sitoutua jne jne jne. Täysin keskinkertaiset naiset kuvittelevat olevansa näiden geneettisten valioyksilömiesten tasolla kun saavat niiltä seksiä. Luulevat olevansa tarpeeksi hyviä heidän tyttöystävikseen. Mutta nämä panomiehet vain panevat minkä kerkeävät ja rohmuavat itselleen niin monia naisia, että tavikselle ei riitä edes yhtä.
Se on just näin! Näillä panokeisareilla kuluu laatikollinen Bepanthenia meisselin rasvaukseen ku saa niin paljon pesää ja tavallinen mies pääsee tööttäämään ehkä kerran viidessä vuodessa jos oikein tuuri käy jotain jäätävää mätisäkkiä joka luulee itsestään liikoja
Mitä niin hienoa ja ihmeellistä jossain panemisessa on, että sitä pitäisi saada tehdä jatkuvasti?
Joillekkin keskenkasvuisille "miehille", sekin on jokin "miehisyyden" mittari.
Ovat henkisesti 15-vee kakaran tasolla
Minä taidan laatikkoleujan sijaan etsiä luihuleukaa koska ehdoton miesihanteeni ulkonäöltään on Ralph Fiennes jolla kasvot kapenee leukaa kohti.
N32
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan laatikkoleujan sijaan etsiä luihuleukaa koska ehdoton miesihanteeni ulkonäöltään on Ralph Fiennes jolla kasvot kapenee leukaa kohti.
N32
Puhutko Fiennesistä nuorena vai nykyyään?
Tavallinen (= katkeroitumaton, ei-nicewihaaja) mies kelpaa ongelmitta kaltaiselleen tavalliselle naiselle jos/kun kandensuuntainen kemia. Uliruikuttajien ykkösongelma on se että takertuvat epämääräiseen "tavallinen mies (ei kelpaa yhyy)" utopiaharhaansa (= minussa ei ole mitään sisältöä, mutta (irto)pimperoa pitäisi saada ovista ja ikkunoista. Oikeastikin tavallisilla miehillä on silti oltava muitakin hyviä ominaisuuksia kuin pelkkä "tavallisuutensa".