Kun te naiset aina etsitte sitä laatikkoleukaa ja tavallinen mies ei missään nimessä kelpaa niin mul on teille uutisia
Ei ne teidän himoitsemat kolme metriä pitkät laatikkoleukalääkärilentäjät ole tinderissä tai ylipäänsä missään muussakaan deittisovelluksessa. Ei niiden tarvi
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taaaaaas jonkun vätyksen aloitus, jossa 'naiset' ovat heterogeeninen ryhmä vailla omia aivoja, toiveita, yksilöllistä ajattelutapaa tai mieltymyksiä.. Ei mikään ihme, että aloittaja on yksin myrkyllisine ajatusketjuineen, joista logiikka puuttuu ja järki on niin kaukana ettei sitä kutsuhuutamalla enää tavoita.
T. kaunis korkeakoulutettu nelikymppinen nainen, jonka unelmamies on hitusen ylipainoinen, kalju, duunatiammatissa, ja todella hellä sekä huumorintajuinen.. ja kanssani parisuhteessa onnellisena
Just näin! Ja mistä mullekin saatais tuommoinen mies? Terveiset sille tässä ketjussa kirjoitelleelle duunarimiehelle, että mä pidän työukkoja enemmän arvossa ku jotain ekonomia joka täynnä sitä omaa uraansa. Haluan miehen joka käy töissä mutta on illat mun kans eikä turhia stressaile.
Sama täällä! Mulle kanssa nelikymppinen duunarimies. Mieluiten sellanen joka käyttää töissään niitä raksakuteita!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taaaaaas jonkun vätyksen aloitus, jossa 'naiset' ovat heterogeeninen ryhmä vailla omia aivoja, toiveita, yksilöllistä ajattelutapaa tai mieltymyksiä.. Ei mikään ihme, että aloittaja on yksin myrkyllisine ajatusketjuineen, joista logiikka puuttuu ja järki on niin kaukana ettei sitä kutsuhuutamalla enää tavoita.
T. kaunis korkeakoulutettu nelikymppinen nainen, jonka unelmamies on hitusen ylipainoinen, kalju, duunatiammatissa, ja todella hellä sekä huumorintajuinen.. ja kanssani parisuhteessa onnellisena
Just näin! Ja mistä mullekin saatais tuommoinen mies? Terveiset sille tässä ketjussa kirjoitelleelle duunarimiehelle, että mä pidän työukkoja enemmän arvossa ku jotain ekonomia joka täynnä sitä omaa uraansa. Haluan miehen joka käy töissä mutta on illat mun kans eikä turhia stressaile.
Sama täällä! Mulle kanssa nelikymppinen duunarimies. Mieluiten sellanen joka käyttää töissään niitä raksakuteita!!!
Blogissa listaus:
https://en.submit.lv/dating-sites-in-estonia/
Vierailija kirjoitti:
Onko/oliko ap isäsikin laatikkoleukalate ja jos oli niin miksei laatikkoleukageenit periytyneet inkkelipojalle? Jos taas ei ollut niin miten ihmeessä pääsi pukille ja lisääntymään vai väkisinkö pakkosiemensi ennen MeToo:ta?
Tämä vastaus todella kiinnostaa? Myös muut ap:n kaltaiset peräkammariainaisulipränkkääjät voivat vastata?
saisiko kuvan jostain laatikkoleuasta?
Täällä esitetään niin hurskasta, mutta kun oikea laatikkoleukalääkärilentokapteeni
astuu huoneeseen niin jo muuttuu arvon naisten käytös. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä esitetään niin hurskasta, mutta kun oikea laatikkoleukalääkärilentokapteeni
Tää keskustelu kiertää ympyrää, mutta kertauksen vuoksi, menehän Prismaan tai vaikka paikalliseen pizzeriaan katsomaan, onko kaikilla naisilla joku laatikkolekuri mukanaan ja sille tehtyjä pikkubokseja siinä huutamassa. Ei, ihan tavismiehiä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blogissa listaus:
https://en.submit.lv/dating-sites-in-estonia/
Miksi mä eestiläisen haluisin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Koska sulle, ap, tulee heti stondis. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
astuu huoneeseen niin jo muuttuu arvon naisten käytös. :DTää keskustelu kiertää ympyrää, mutta kertauksen vuoksi, menehän Prismaan tai vaikka paikalliseen pizzeriaan katsomaan, onko kaikilla naisilla joku laatikkolekuri mukanaan ja sille tehtyjä pikkubokseja siinä huutamassa. Ei, ihan tavismiehiä ne on.
Ei se käy Prismassa. Sen lähialepassa käy vain samanlaisia, killeriyksiöissä asuvia luuseri ätmejä, kuin hän on.
jonneveeti inceli, sekoitat nyt tavallisen miehen peräkammarin minecraftpizzapoikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
astuu huoneeseen niin jo muuttuu arvon naisten käytös. :DTää keskustelu kiertää ympyrää, mutta kertauksen vuoksi, menehän Prismaan tai vaikka paikalliseen pizzeriaan katsomaan, onko kaikilla naisilla joku laatikkolekuri mukanaan ja sille tehtyjä pikkubokseja siinä huutamassa. Ei, ihan tavismiehiä ne on.
Olen tehnyt tulkinnan, etteivät inkkelit pidä tavismiesten kanssa Prismassa asioivia naisia naisina ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tulkinnan, etteivät inkkelit pidä tavismiesten kanssa Prismassa asioivia naisia naisina ensinkään.
Ai niin, anteeksi, en muistanut, että vain pitkäkoipimissit ovat minkään arvoisia! Ja jos joku normitäti onkin Prismassa tavismiehen kanssa, niin sehän vain maksattaa ja huijaa ja on tyytynyt siihen... :D
Niin kumpi on tyytynyt kumpaan? Siinä onkin uusi ilmiö, prismatyytyjät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se käy Prismassa. Sen lähialepassa käy vain samanlaisia, killeriyksiöissä asuvia luuseri ätmejä, kuin hän on.
Eikä ole vielä hereillä siihen aikaan kun perheet käyvät Prismassa. Jos yö on kulunut pelejä paukuttaen niin uni maistuu iltapäivään.
Mulla on se laatikkoleuka, joka on ihan tavallinen mies.
Mikä ihmeen laatikkoleuka? Mun miehellä on pieni kaksarin alku eikä leukaa voi kyllä miksikään jykeväksi kutsua... Eikä haittaa yhtään.
Minä en kaipaa mitään kolmimetrisiä laatikkoleukoja. Minulla on jo ihana, hauska ja komea (parimetrinen) insinöörimies. Ja sehän sinua v**uttaa.
Ei ole miehellä laatikkoleukaa ja ei ole pitkä. Mies on mua lyhyempi.
Ridge, ulimiesten märkä päiväuni!