Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut juomatta 5 kuukautta tänään

Vierailija
29.08.2024 |

Ja laihtunut 8 kiloa Onko muita juomisen lopettaneita ja mikä fiilis? 😃

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä saavutus.

Vierailija
2/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Itse en edes uskalla ajatella täyttä juomattomuutta. Kesän jälkeen vähentely käynnissä. Oon ihan hoikka ja liikunnallinen muutenkin, painoa en seuraa mutta huomasin että mulla näkyy taas vatsalihakset ja energiaa liikkumiseen on kuin pienessä pitäjässä. Syksyisin aina muutenkin vähän ryhtiliikettä, kelit alkaa olemaan mahtavat. 

Miten sait kimmokkeen lopettaa? Onko ollut vaikeaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus. 

Vierailija
4/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, nestehukkaan olisit jo kuollut

Vierailija
5/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu vuosia jo. En mä sitä sen kummemmin enää edes ajattele, tavallaa sellane asia mistä on jo päästäny irti kokonaa. Se on vähä sama asia mitä ne sanoo vankilassa olemisesta, "5 vuotta ja sä olet lähtenyt kaduilta". Ne vaan jää eikä niihin halua koskaa enää palata takas

Hieno juttu

<3

Vierailija
6/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt muutama huurteinen sen kunniaksi 🍺🍺🍺

Vierailija
7/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se taas varmasti maistuu...ei muuta kuin narskauta kalja,tai avaa viinipötsikkä..ajatella,5 pitkää kuukautta aneemista elämää..

Vierailija
8/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
9/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu vuosia jo. En mä sitä sen kummemmin enää edes ajattele, tavallaa sellane asia mistä on jo päästäny irti kokonaa. Se on vähä sama asia mitä ne sanoo vankilassa olemisesta, "5 vuotta ja sä olet lähtenyt kaduilta". Ne vaan jää eikä niihin halua koskaa enää palata takas

Hieno juttu

<3

Kuten myös hienoa sinnekkin, olet oikeassa

Vierailija
10/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
11/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu

<3

Miksi vastaat itsellesi ja peukuttelet omia viestejäsi?

Vierailija
12/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu

<3

Miksi vastaat itsellesi ja peukuttelet omia viestejäsi?

Joo, aika noloa :D

Ap

Vierailija
13/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, mahtavaa! Mää työttömänä oon ehkä yhden päivän vuodessa selvinpäin, ei ole muutakaan tekemistä ja se turruttaa kivasti. Mene peilin eteen ja kehu ittees kovalla äänellä!

Vierailija
14/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko viikon juomatta. En ole huomannut positiivisia vaikutuksia. En ole juoppo vaan enneminkin satunnainen tissuttelija.

Vierailija
15/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut koko viikon juomatta. En ole huomannut positiivisia vaikutuksia. En ole juoppo vaan enneminkin satunnainen tissuttelija.

Itse lienee ns tuurijuoppo, viikonloput menee yleensä törpötellessä enemmän tai vähemmän. 

Oon huomannut, että yleensä pari kolme viikkoa selvis ja sit alkaa hieman piristymään ja on jotenkin skarpimpi.

Mulla ainakin tuo viikonlopun spurguilu vaikuttaa nykyään jo melkein loppuviikkoon asti, masentaa ja ahdistaa ja nukkuminen on kamalaa. Ja sitähän sitä onkin valmis uuteen koitokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä