Prideväki nolasi taas itsensä aamulla Maikkarilla, kun yrittivät perustella päätöstään eristää järjestöjä toiminnastaan.
Jos oikeasti suvaitsevaisuus kiinnostaisi, ottaisivat kaikki persuista lähtien sinne. Eivät pysty myöntämään, että virhe tuli tehtyä. Miksi nämä punavihreät ovat niin itsekästä porukkaa?
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Pride-tapahtumat saa mun puolusta lopettaa. Siirryin sen puolestapuhujista sitä kritisoivaan joukkoon, asianne on jatkossa mulle yhdentekevä. Tämä ei ollut tasa-arvokysymys vaan näyttäytyi puhtaasti poliittisena peliliikkeenä. Hyvin ystävällistä, että teitte tästä mielipiteestä julkisen.
Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä!
Samaa mieltä. En ole Pride tapahtumista ollut oikein mitään mieltä, en kuulu kohderyhmään. Sitä vastoin olen teinilleni tulkuttanut, että pride tapahtumasta rumasti puhuminen ja naureskeleminen ei ole oikein, koska siellä ovat ihmiset muistuttamassa, että heitä on historiassa alistettu ja syrjitty ominaisuuksien vuoksi, joita he eivät ole itse valinneet ja jotka eivät ketään satuta. Ja juhlimassa sitä, että noista ajoista on onneksi päästy eteenpäin.
Nyt kun tuli viralliseksi, että kyseessä on vasemmistopuolueiden markkinointitapahtuma, en enää sen puolesta puhu. Underhanded politics, pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei kelpaa, koska kaikki sen kansanedustajat eivät kannattaneet translakia. Ei riittänyt, että selvä enemmistö puheenjohtaja mukaanluettuna kannatti.
Kirkko puolestaan ei ole milloinkaan hyväksynyt tasa-arvoista avioliittoa eikä vihi eikä siunaa samaa sukupuolta olevien liittoja. Jos pappi siunaa samaa sukupuolta olevan parin liiton, saa pappi tuomiokapitulista varoituksen ja voi menettää virkansa. Tämä kelpaa kuitenkin Pridelle.
Tämä on hiukan hämmentävä linjaus, koska kyseisestä translaista äänestettäessä demarien al taee ja vasemmistoliiton suldaan said eivät kummatkaan äänestäneet sen puolesta, mutta molemmat puolueet kelpaavat edelleen yhteistyöhön
SDP tai vasemmisto ei tehnyt asiasta omantunnon kysymystä.
Joku öyhö taas alanuolittaa fakta vastausta :D
Ottaako faktat noin paljon päähän
MIkäs se sitten oli al taeen tai suldaan saidin kohdalla oli? Kummatkin muslimina vastustaa tätä.
Teknisesti ottaen islamin usko ei vastusta sukupuolenvaihdosta. Koraani ei ota asiaan kantaa, vaikkakin kieltää homoseksuaalisuuden.
Joissain muslimipiireissä olen kuullut sukupuolenvaihdoksen rinnastettavan koraanin ohjeeseen korjata luonnon luomat epämuodostumat ja muut virheet. Mutta tämmöinen tulkinta lienee todella harvinaista
Iranissa jopa lainsäädännön tasolla homoseksuaali voi välttää kuolemantuomion suostumalla valtion taloudellisesti tukemaan sukupuolenkorjaukseen. Olettaisin, että perustuu tuohon tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pridetouhuissa ollaan mukana ja esitetään niin suvaitsevaista, love is love jne., mutta työttömiä ja vähäosaisia kyykytetään hiki otsalla. Heitä kohtaan ei heru mitään lämmintä ajatusta. Haistakaa tekopyhät pitkä ruikku!
Kuka kyykyttää ja miten? Marinin hallitus on syypää tähän holtittoman taloudenpidon johdosta.
Tämähän on ollut nähtävissä jo kauan. Melko sokea on pitänyt olla, jos ei ole huomannut, että nämä "suvaitsijat" eivät itse suvaitse kuin ne, jotka ovat täysin samaa mieltä.
Onneksi lähden kesäkuuksi töihin muualle Suomeen! Pääsen pakoon pride-sekoiluja. 🤗
Eniten ihmettelen näitä, jotka palavat halusta ilkkua Pridelle ja Setalle ja "nauttivat kun seksuaalivähemmistöt riitelevät keskenään". Mistä tuo viha johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen näitä, jotka palavat halusta ilkkua Pridelle ja Setalle ja "nauttivat kun seksuaalivähemmistöt riitelevät keskenään". Mistä tuo viha johtuu?
Siitä, miten he kohtelevat muita ihmisiä. Ja pakottavat puhumaan tietyllä tavalla, esim yrittäen häivyttää biologiset sukupuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei kelpaa, koska kaikki sen kansanedustajat eivät kannattaneet translakia. Ei riittänyt, että selvä enemmistö puheenjohtaja mukaanluettuna kannatti.
Kirkko puolestaan ei ole milloinkaan hyväksynyt tasa-arvoista avioliittoa eikä vihi eikä siunaa samaa sukupuolta olevien liittoja. Jos pappi siunaa samaa sukupuolta olevan parin liiton, saa pappi tuomiokapitulista varoituksen ja voi menettää virkansa. Tämä kelpaa kuitenkin Pridelle.
Tämä on hiukan hämmentävä linjaus, koska kyseisestä translaista äänestettäessä demarien al taee ja vasemmistoliiton suldaan said eivät kummatkaan äänestäneet sen puolesta, mutta molemmat puolueet kelpaavat edelleen yhteistyöhön
SDP tai vasemmisto ei tehnyt asiasta omantunnon kysymystä.
Joku öyhö taas alanuolittaa fakta vastausta :D
Ottaako faktat noin paljon päähän
MIkäs se sitten oli al taeen tai suldaan saidin kohdalla oli? Kummatkin muslimina vastustaa tätä.
Teknisesti ottaen islamin usko ei vastusta sukupuolenvaihdosta. Koraani ei ota asiaan kantaa, vaikkakin kieltää homoseksuaalisuuden.
Joissain muslimipiireissä olen kuullut sukupuolenvaihdoksen rinnastettavan koraanin ohjeeseen korjata luonnon luomat epämuodostumat ja muut virheet. Mutta tämmöinen tulkinta lienee todella harvinaista
Iranissa jopa lainsäädännön tasolla homoseksuaali voi välttää kuolemantuomion suostumalla valtion taloudellisesti tukemaan sukupuolenkorjaukseen. Olettaisin, että perustuu tuohon tulkintaan.
Älä, ihan valtio tukee rahallisesti tuota touhua tuolla?! Tuolla tavalla päästään kyllä eroon islamin opin kannalta kiusallisista homoista...
Suvakkeja suvaitsemattomampaa ryhmää en kyllä tiedä. Ei tarvitse kuin käyttää väärää pronominia, niin päätyy canceloiduksi. Tai jos lesbonainen ei halua rakastella naista, jolla on penis, tai mies naista jonka haaroväli umpeutuisi ilman säännöllistä rassausta, sillä se on avohaava eikä emätin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kunnioittaa ihmisiä, jotka eivät kykene keskustelemaan ja kunnioittamaan muiden mielipiteitä, vaikka ne poikkeavaisitkin omista. Aikuisen ihmisen pitäisi osata ymmärtää erilaisuutta. Kaikkein koomisinta tässä on se, että itse sitä peräänkuuluttavat ja korvaan ääneen vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lähden kesäkuuksi töihin muualle Suomeen! Pääsen pakoon pride-sekoiluja. 🤗
Helsinki on kesäkuussa kamala paikka, sateenkaarilippuja siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kunnioittaa ihmisiä, jotka eivät kykene keskustelemaan ja kunnioittamaan muiden mielipiteitä, vaikka ne poikkeavaisitkin omista. Aikuisen ihmisen pitäisi osata ymmärtää erilaisuutta. Kaikkein koomisinta tässä on se, että itse sitä peräänkuuluttavat ja korvaan ääneen vaativat.
poikkeaisivatkin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt kiusallista.
Niin on, kun tietää, mitä asioita Pride nykyään ajaa.
Tämä on kumma, miksi tärkeintä on seksuaalisuus. Homo voi olla hyvä työntekijä, se ei liity seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap kirjoittaa että suvaitsevat ottaisivat kaikki mukaansa. jos tapahtuman organisaation edustajat menisivät persujen puoluetoimistolla käymään ja pyytäisivät kauniisti että tulisitteko mukaan tapahtumaan, niin on selvää että mitä vastaavat.
Nyt on kysymys siitä, että heitetään ulos koko ihmisryhmä, kun ryhmässä oli vähemmistö niitä, jotka eivät nuolleet heidän pyllyjä.
Moka mikkä moka. Itse olen suhtautunut neutraalin hyväksyvästi Prideporukkaan, mutta kyllä tämä nyt piirun verran sai kääntymään negatiivisempaan suuntaan.
Ja nimenomaan PRIDEen suhtautuminen, ei trans- ym ihmisiin yksilöinä.
Tässä on hyvä, asiallinen kommentti, kiitos siitä. Olen aika samaa mieltä. Ihan turhan sulkeva linjaus tilanteessa, jossa lakimuutoksen ihmisoikeusarvo ei ole ilmiselvä - ja sanon näin transihmisenä. Ymmärtäisin kyllä, jos Kokoomus olisi antanut edustajiensa äänestää omantunnon mukaan ja tulos olisi ollutkin 10-26, tai jos lakimuutos olisi koskenut vain lisääntymiskyvyttömyysvaatimuksen poistamista.
Vierailija kirjoitti:
En siedä kaksinaamaisuutta ja tekopyhyyttä. Ja nämä ovat juuri sitä.
Sitäpaitsi minusta pitäisi kiinnittää huomiota enemmän muihin vähemmistöihin kuten vammaiset.
Nämä saaneet huomiota aivan ylimitoitetusti viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kumma, miksi tärkeintä on seksuaalisuus. Homo voi olla hyvä työntekijä, se ei liity seksiin.
Palkkaorjalle tuottavuus on tärkein asia
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ollut nähtävissä jo kauan. Melko sokea on pitänyt olla, jos ei ole huomannut, että nämä "suvaitsijat" eivät itse suvaitse kuin ne, jotka ovat täysin samaa mieltä.
Onko nää kutsuneet itseänsä suvaitsevaisiks?
vi-un ho-ot eiku vi-un ho-ot ja vielä kerran vi-un ho-ot