Tiedätkö yhtään pariskuntaa, jossa mies on vasemmistolainen ja nainen oikeistolainen?
Kiinnostaisi että onko tällaisia olemassakaan.
Oikeistomies-vasemmistonainen-parit taas ovat todella yleisiä.
Kommentit (55)
Meillä se menee nykyään noin päin, kun keski-ikä on puraissut vaimoa. Ei se kummallekaan ongelma ole.
Rahaa on sen verran, että ei tarvitse olla kenenkään sosiaaliturvasta kateellinen, eikä muutenkaan tehdä valintoja minä-minä näkökulmasta, vaan voi äänestää mitä suuremmassa kokonaisuudessa parhaimpana pitää.
Vierailija kirjoitti:
No miten sen nyt ottaa. Näitä eliittisosialisteja on vaikka kuinka. Niitä jotka ovat omasta mielestään sosialisteja ja puolueen asialla, mutta elävät kuin porvarit.
Vähän kuin lääkärivanhempani. Kun he olivat perheellisiä, he valittivat liian suurista eläkkeistä. Nyt eläkeläisinä he valittavat eläkeläisten verotuksesta. Yrittäjistä ja kokoomuksesta valittaminen on ollut ainoa vakio läpi tämän 40 vuoden kun olen heitä tuntenut. Vaikka ovat itsekin tienanneet yksityispraktiikalla. Sitä varaa on aina jollain muulla maksaa enemmän "vähäosaisten" hyvinvoinnista ja hehän kannattavat ehdottomasti hyvinvointiyhteiskuntaa. Heidän sukupolvensa on sen kuulemma rakentanut ja jälkipolvet nyt sitten hajoittavat.
Jos mies on vasemmistolainen ja nainen oikestolainen tuleekohan lapsista kepulaisia?
Isovanhempani olivat tällainen pari. Pappa Ay-aktiivi ja mummu yrittäjä.
En tunne mutta erikoinen yhdistelmä
Eikös Enbuske kommentoinut hiljattain että vasemmistolaiset miehet ovat parisuhteissa valehtelevia miellyttäjiä.
Meillä on juuri noin. Ärsyttää välillä kun mies on niin kaikista välittävä eikä mistään saa sanoa mitään huonoa. Kantaa kärpäsetkin ulos huushollista ettei niihin vaan satu. Suurin riita on kun aletaan keskustelemaan kuinka hänen mukaansa naisia ja miehiä kohdellaan tasa-arvoisina liike-elämässä. Höpö höpö, olen tätä epätasa-arvoa itse todistanut miljoona kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko ja miehensä.
Annika saarikko oikeistolainen??? Hohohohohohooo
Toki Suomessa lähes äärioikeistoa. Muualla maailmassa sosialisti.
Oikealla oleva nainen on kuin yksisarvinen. On niistä joskus kuullut, mutta koskaan ei tule vastaan.
Minä ja mun exä + minä sekä mun nyksä. Exä kyllä kääntyi aika paljon vasemmalle parissakymmenessä vuodessa. Muistan myös lukeneeni tutkimuksen, jossa oli että vasemmistolaiset miehet harrastaa selkeästi enemmän seksiä kuin oikeistoa äänestävät.
Minä ja mun mies. Meillä on hyvät poliittiset väittelyt.
Moni on olevinaan oikeistolainen tai vasemmistolainen ymmärtämättä mitä oikeasti äänestää. Suomalaisten poliittinen ymmärrys on vielä melko vaatimatonta.
Oikeistolaisuus on paikallisuutta, pienyrittäjyyttä ja palkalla (työllä) pitäisi tulla toimeen.
Suuryritykset ovat pitkälti vasemmistolaisia. Halpatyövoimaa maahan ja palkkojen halpuutus kuitenkin on vasemmiston toimien seurausta. Rikkaat rikastuu, tuloerot kasvaa ja köyhien määrä lisääntyy.
Tyhmä pitää vassari miehen olla jos huolii vaimoksi esim.tämän mehu kokkare yrittäåjän on meinaan sen verran ylimielinen pas.aka.a tuo nainen.