Tiedätkö yhtään pariskuntaa, jossa mies on vasemmistolainen ja nainen oikeistolainen?
Kiinnostaisi että onko tällaisia olemassakaan.
Oikeistomies-vasemmistonainen-parit taas ovat todella yleisiä.
Kommentit (55)
Maria Guzenina. Vasemmalla, mutta varakkaita miesystäviä. Ristiriitaa.
Tiedän. Mies vasemmistolainen ja vaimo kokoomuslainen. Vaimo oli kuntapolitiikassa aktiivi vuosia, ei ole enää.
Mulla mies äärivasemmistoa, itse olen keskustan kannattaja.
Kyllä, meidän entinen tk-lääkäri ja vaimonsa, yhdessä olleet vuosikymmenet. Tuossa naapurissa asuvat. Muitakin, mutta nuo lähimpänä.
Minä ja ex-mieheni. Taustastaan johtuen mies on duunari. Minä olen yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko ja miehensä.
Annika saarikko oikeistolainen??? Hohohohohohooo
Kyllä. Mies vasemmistolainen ja vaimo kd. Tutustuivat kunnallisvaltuustossa.
Sukulaispariskunta, mies on vasemmistoliiton jäsen ja vaimolla selkeästi oikeistolaisemmat arvot, vaikkei ole puoluetoiminnassa tai asiaa itse tunnusta.
Minä ja mieheni, tosin ei ihan äärilaidassa kumpikaan.
Kimmo Elomaa ei ollut varsinaisesti vasemmistolainen, mutta ei häntä niinkään poltittiikka kiinnostanut. Kike Elomaa (siis hänen vaimonsa) oli persu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni, tosin ei ihan äärilaidassa kumpikaan.
Tuo on terve parisuhde. Ilmeisesti siis kumpikin edustatte näkemystenne keskustalaitaa?
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja öljymiehensä
Ei kun tää olikin toisin päin
En usko, että oikeistolaisnainen viihtyy jonkun vasemmistonyssykän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaispariskunta, mies on vasemmistoliiton jäsen ja vaimolla selkeästi oikeistolaisemmat arvot, vaikkei ole puoluetoiminnassa tai asiaa itse tunnusta.
Toivon jaksamista sille naiselle.
No miten sen nyt ottaa. Näitä eliittisosialisteja on vaikka kuinka. Niitä jotka ovat omasta mielestään sosialisteja ja puolueen asialla, mutta elävät kuin porvarit.
Minä ja vaimoni. Itse työskentelen opettajana ja olen enemmän kallistunut vasemmalle. Vaimo ekonomi, töissä sijoitusrahastossa ja äänestää kokoomusta.
Marin ja miehensä. Ihmettelin, Marin äärilaitaa ja ex-miehensä on yrittäjä.