Yo-juhlat viikon päästä lauantaina, mies sai kutsut postiin tänään
Perillä ovat siis ensi viikon alussa. Olin muistuttanut kutsuista vapusta lähtien ja tässä sitä ollaan. Kutsujen hoitaminen oli luonnollisesti ainoa miehen homma.
Kommentit (55)
Mies postittaa ja kulkee omia polkujaan.
Kuka lähettää nykyään kutsut postissa? Ovat perillä vasta juhlan jälkeen. Mikset kutsu whatsappilla?
Onnea matkaan. Meillä päin (Uusimaa) kirjepostin saapuminen kestää 11-14pv. Jos laitat kuoreen rahaa tai arvoesineitä, ei saavu koskaan.
Kumma kun juuri tätä asiaa ei pysty hoitamaan tekstarilla/ puhelulla/ whatsappilla/ facessa/ you name it. Juuri nämä on ihan postitettava, ilmeisesti Porvoon postin kautta.
57 vuotta olen tässä maassa elänyt enkä koskaan ole kuullut kenenkään kutsuneen vieraita ylioppilasjuhliin kirjeitse. Edes silloin kun kirje oli perillä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähettää nykyään kutsut postissa? Ovat perillä vasta juhlan jälkeen. Mikset kutsu whatsappilla?
Tämä.
Me kun mentiin naimisiin, kiitoskortit lähetettiin whatsapilla. Kuvat otettiin kamerakännyllä.
Ja viinat tuotiin virosta pakulla itse.
Ihan parhaat kesähäät ikinä!
N38
Täh :D eikö wa tai facebook käynyt mielessä? Kuulostaa yli 60 vuotiaalta et postissa lähetetään ylioppilaskutsut näin myöhään, muuten ok et aikasemmin postiin, jos tietää et pääsee läpi.
Naurakaa vaan, mutta tämä on oikeasti tilanne. Toki jotkut on saatu kutsuttua vatsapilla (nekin vasta nyt).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa vaan, mutta tämä on oikeasti tilanne. Toki jotkut on saatu kutsuttua vatsapilla (nekin vasta nyt).
Ap
Masentunut? En muuta keksi kuin ettei jaksa...
Se onkin myös viikonloppuisin vuorotöitä tekevän hieno alkaa alle viikossa koittaa järjestellä vuorojen vaihtoa juhliin päästäkseen. Ihan mihin tahansa juhliin, kun työvuorotoiveet pitää ilmoittaa melkein paria kuukautta ennen listojen julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Täh :D eikö wa tai facebook käynyt mielessä? Kuulostaa yli 60 vuotiaalta et postissa lähetetään ylioppilaskutsut näin myöhään, muuten ok et aikasemmin postiin, jos tietää et pääsee läpi.
Facebook se vasta kuullostaakin yli 60 vuotiaalta.
Onko siellä enää ketään alle keski-ikäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, olet itse mun mummon ikäinen 86v kun synttärikortit lähettää postissa :D voi sua, maailma muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin kirjoitettu vittuilu vain naurattaa, ei pure.
Se on KUULOSTAA.
Vierailija kirjoitti:
57 vuotta olen tässä maassa elänyt enkä koskaan ole kuullut kenenkään kutsuneen vieraita ylioppilasjuhliin kirjeitse. Edes silloin kun kirje oli perillä seuraavana päivänä.
64 vuotta tässä maassa ja jo vain on kutsukirjeitä tullut yo-juhliin. Ihan jo siksikin, että en ilman kutsua voi tietää, juhliiko serkku kotona vai vuokratiloissa vai peräti poikaystävän perheen mökillä ja mihin aikaan sopii mennä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä estää kutsumasta niitä muitakin whatsappilla?
Kirjeposti kestää nykyään yli viikon kulkea. Joten onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus täällä. Häät vielä ymmärrän kun vähän juhlavampi, mutta niihinkin laitetaan kutsut puoli vuotta etukäteen, että varmasti posti kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
64 vuotta tässä maassa ja jo vain on kutsukirjeitä tullut yo-juhliin. Ihan jo siksikin, että en ilman kutsua voi tietää, juhliiko serkku kotona vai vuokratiloissa vai peräti poikaystävän perheen mökillä ja mihin aikaan sopii mennä käymään.
Samaa mieltä. En oo yksiinkään juhliin mennyt kutsumatta, saati että meidän yo-juhliin (5) ois tultu kutsumatta..
Miksi näin myöhään? Meillä kutsut lähtivät heti viimeisen kokeen jälkeen.