Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-juhlat viikon päästä lauantaina, mies sai kutsut postiin tänään

Vierailija
23.05.2023 |

Perillä ovat siis ensi viikon alussa. Olin muistuttanut kutsuista vapusta lähtien ja tässä sitä ollaan. Kutsujen hoitaminen oli luonnollisesti ainoa miehen homma.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin myöhään? Meillä kutsut lähtivät heti viimeisen kokeen jälkeen.

Vierailija
2/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies postittaa ja kulkee omia polkujaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähettää nykyään kutsut postissa? Ovat perillä vasta juhlan jälkeen. Mikset kutsu whatsappilla?

Vierailija
4/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan. Meillä päin (Uusimaa) kirjepostin saapuminen kestää 11-14pv. Jos laitat kuoreen rahaa tai arvoesineitä, ei saavu koskaan.

Vierailija
5/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun juuri tätä asiaa ei pysty hoitamaan tekstarilla/ puhelulla/ whatsappilla/ facessa/ you name it. Juuri nämä on ihan postitettava, ilmeisesti Porvoon postin kautta.

Vierailija
6/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 vuotta olen tässä maassa elänyt enkä koskaan ole kuullut kenenkään kutsuneen vieraita ylioppilasjuhliin kirjeitse. Edes silloin kun kirje oli perillä seuraavana päivänä.

Vierailija
7/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähettää nykyään kutsut postissa? Ovat perillä vasta juhlan jälkeen. Mikset kutsu whatsappilla?

Tämä.

Me kun mentiin naimisiin, kiitoskortit lähetettiin whatsapilla. Kuvat otettiin kamerakännyllä.

Ja viinat tuotiin virosta pakulla itse.

Ihan parhaat kesähäät ikinä!

N38

Vierailija
8/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh :D eikö wa tai facebook käynyt mielessä? Kuulostaa yli 60 vuotiaalta et postissa lähetetään ylioppilaskutsut näin myöhään, muuten ok et aikasemmin postiin, jos tietää et pääsee läpi.

Vierailija
9/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurakaa vaan, mutta tämä on oikeasti tilanne. Toki jotkut on saatu kutsuttua vatsapilla (nekin vasta nyt).

Ap

Vierailija
10/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurakaa vaan, mutta tämä on oikeasti tilanne. Toki jotkut on saatu kutsuttua vatsapilla (nekin vasta nyt).

Ap

Masentunut? En muuta keksi kuin ettei jaksa...

Vierailija
11/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan miehiä

Vierailija
12/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin myös viikonloppuisin vuorotöitä tekevän hieno alkaa alle viikossa koittaa järjestellä vuorojen vaihtoa juhliin päästäkseen. Ihan mihin tahansa juhliin, kun työvuorotoiveet pitää ilmoittaa melkein paria kuukautta ennen listojen julkaisua.

Vierailija
13/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh :D eikö wa tai facebook käynyt mielessä? Kuulostaa yli 60 vuotiaalta et postissa lähetetään ylioppilaskutsut näin myöhään, muuten ok et aikasemmin postiin, jos tietää et pääsee läpi.

Facebook se vasta kuullostaakin yli 60 vuotiaalta.

Onko siellä enää ketään alle keski-ikäistä?

Vierailija
14/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, olet itse mun mummon ikäinen 86v kun synttärikortit lähettää postissa :D voi sua, maailma muuttuu

Vierailija
15/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin kirjoitettu vittuilu vain naurattaa, ei pure.

Se on KUULOSTAA.

Vierailija
16/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57 vuotta olen tässä maassa elänyt enkä koskaan ole kuullut kenenkään kutsuneen vieraita ylioppilasjuhliin kirjeitse. Edes silloin kun kirje oli perillä seuraavana päivänä.

64 vuotta tässä maassa ja jo vain on kutsukirjeitä tullut yo-juhliin. Ihan jo siksikin, että en ilman kutsua voi tietää, juhliiko serkku kotona vai vuokratiloissa vai peräti poikaystävän perheen mökillä ja mihin aikaan sopii mennä käymään.

Vierailija
17/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä estää kutsumasta niitä muitakin whatsappilla?

Vierailija
18/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeposti kestää nykyään yli viikon kulkea. Joten onnea matkaan.

Vierailija
19/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä. Häät vielä ymmärrän kun vähän juhlavampi, mutta niihinkin laitetaan kutsut puoli vuotta etukäteen, että varmasti posti kerkiää.

Vierailija
20/55 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

64 vuotta tässä maassa ja jo vain on kutsukirjeitä tullut yo-juhliin. Ihan jo siksikin, että en ilman kutsua voi tietää, juhliiko serkku kotona vai vuokratiloissa vai peräti poikaystävän perheen mökillä ja mihin aikaan sopii mennä käymään.

Samaa mieltä. En oo yksiinkään juhliin mennyt kutsumatta, saati että meidän yo-juhliin (5) ois tultu kutsumatta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä