Naiset, auttakaa Tinder-profiilin kanssa!
Olen nelikymppinen, työssäkäyvä ja ihan tavallisen näköinen kaveri, mutta Tinderissä ei vaan käy flaksi. 😅
Mulla on profiilissa ekana kokovartalokuva salilta, missä näkyy että on vähän lihasta. En juokse salilla joka päivä tai aina edes joka viikko kylläkään. Toinen kuva on vähän epäselvä kasvokuva, en osaa ottaa selfieitä. Kolmannessa istun sohvalla ja näkyy naama vähän paremmin, se on sellanen hauska ilmekuva. Neljännessä on mun auto, etten ihan köyhältä vaikuta. 😏
Profiilissa on että oon urheilullinen, itsestä huolta pitävä, kiinnostunut sijoittamisesta ja ulkoilusta ja treenaamisesta. Pituudenkin kerron selvästi, 183, kun se on ilmeisesti naisväelle se tärkein. Etsin pitkää juttua, lyhytkin käy. Hymiölistassa sitten nyrkkeilyhanskaa ja muuta, mitä on elämän aikana tullut harrastettua. Kerron että oon luotettava ja turvallinen, en jaksa draamaa vaan etsin ihan normaalia nättiä ja urheilevaa naista. Pari tosi isokokoista tuli vahingossa tavattua niin laitoin tarkennuksen.
Musta tää on ihan hyvä ja kaverin kanssakin katottiin että tällä pitäsi saada naista, mutta mätsejä tulee tosi harvakseltaan. Kertokaa nyt sitten naiset itse, miten tätä pitäis parantaa, että kelpaa. 🤨
Kommentit (69)
4/5, naurahdin geneerisen tympeälle ja luotaantyöntävälle kuvaukselle.
Vaihda yhteen kuvaan komeampi pärstä niin alkaa flaksi käydä.
Kehut miten terhakka pikkuveitikka on ja miten se aina valmiina hieman vaakamamboon. Jo on kumma jos tuolla lauseella ei mäiske ala käymään. Korostat oikein pikkuveitikkaa.
Korjaa toi pilkkuvirhe eli pituus 18,3
Naiset ei tiedä mitä ne haluaa, kaikki hienosti otetut muotikuvat saa tykkäyksiä vaikka olisi kuinka idiootti hyvänsä
Oot paras kirjoitti:
Naiset ei tiedä mitä ne haluaa, kaikki hienosti otetut muotikuvat saa tykkäyksiä vaikka olisi kuinka idiootti hyvänsä
Tinderissä ei tykätä yksittäisistä kuvista vaan tyypistä. Ja jos naiset tykkää sun mielestä aina jostain tietystä asiasta, niin eikö se nimenomaan kerro, että naiset tykkää siitä asiasta. Se että naisten sun mielestä pitäisi tykätä jostain muusta ei tarkoita, ettei naiset tietäisi mitä haluaa. Ne ei vaan halua sua. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oot paras kirjoitti:
Tinderissä ei tykätä yksittäisistä kuvista vaan tyypistä. Ja jos naiset tykkää sun mielestä aina jostain tietystä asiasta, niin eikö se nimenomaan kerro, että naiset tykkää siitä asiasta. Se että naisten sun mielestä pitäisi tykätä jostain muusta ei tarkoita, ettei naiset tietäisi mitä haluaa. Ne ei vaan halua sua. 😂😂
Mulla on melko samanlainen kuvio kuin tuolla alotuspostaajalla, ennen kuin pääset kunnolla vauhtiin tuossa dumaamisessa. Sanon vain edelleen että luulot eivät ole tiedon väärti ! Kilpailu on tuolla hirmuinen miehillä, kaikki vaikuttaa lopputulokseen .. pointti oli ehkä että hyvillä kuvilla on isompi merkitys, kuin äkkiseltään luulisi.
Etsit nättiä ja hoikkaa naista, mutta olet itse tavallisen näköinen, kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea. Oletko harkinnut sugar daddyksi ryhtymistä? Sinä saisit kauneutta ja naiset rahaa. Sivustoja löytyy monia, esim. Seeking.
Mikä sinusta tekisi kiinnostavan ja millaiselle naiselle?
Joo joo, oon iha pska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot paras kirjoitti:
Mulla on melko samanlainen kuvio kuin tuolla alotuspostaajalla, ennen kuin pääset kunnolla vauhtiin tuossa dumaamisessa. Sanon vain edelleen että luulot eivät ole tiedon väärti ! Kilpailu on tuolla hirmuinen miehillä, kaikki vaikuttaa lopputulokseen .. pointti oli ehkä että hyvillä kuvilla on isompi merkitys, kuin äkkiseltään luulisi.
Voi sua. Aloitus on trollausta joka pilkkaa miehiä, koska ihan jokaisella teistä on tuo sama profiili. :DDD
Totta kai kuvilla on iso merkitys tollasessa sovelluksessa! Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Etsit nättiä ja hoikkaa naista, mutta olet itse tavallisen näköinen, kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea. Oletko harkinnut sugar daddyksi ryhtymistä? Sinä saisit kauneutta ja naiset rahaa. Sivustoja löytyy monia, esim. Seeking.
Oikeen mestari idealistinen väärinymmärtäjä, - etsii sporttista kun hän itsekin on , kuinka vaikeaa tuo on ymmärtää tuollaisella asetuksella . asenne paistaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi, tälläsiä siellä on useimmat miehet.
Mulla (olen siis nainen) ei ollut vähään aikaan kokovartalokuvaa ja KAIKKI mätsit aloitti sanomalla että EN OLE PINNALLINEN MUTTA ja kysyi sitten heti että oletko lihava, kuka mitenkin suorasanaisesti. Eli miehet, jotka AINA syyttää naisia pinnallisuudesta, ei edes tiedä mitä se tarkoittaa. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, oon iha pska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot paras kirjoitti:
Voi sua. Aloitus on trollausta joka pilkkaa miehiä, koska ihan jokaisella teistä on tuo sama profiili. :DDD
Se on sinun subjektiivinen asenteesi. Olet kova julistamaan totuuksia
Totta kai kuvilla on iso merkitys tollasessa sovelluksessa! Oli sitten mies tai nainen.
Lue uudestaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeen mestari idealistinen väärinymmärtäjä, - etsii sporttista kun hän itsekin on , kuinka vaikeaa tuo on ymmärtää tuollaisella asetuksella . asenne paistaa
Eihän aloituksen profiilin mies (tajua nyt jo että tää on satiiria) ole edes urheilullinen vaan käy salilla ehkä kerran viikossa, ehkä ei silloinkaan. Lainaamasi tiivistys on ihan täydellinen, joten lainaan sen vielä tähän. Mieti sitä ja omaa itseäsi, kolahtaako?
"Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea."
Lue uudestaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hän sanoi että pari tosi isokokoista tuli vahingossa tavattua ja hän haluaa tulevaisuudessa välttää sen, höpsöliini :D
Kaikki kliseet samassa paketissa. Salikuva, suttuinen kasvokuva, harrastuksina mm. sijoittaminen ja emojiarsenaali jossa on kaikki mitä on koskaan tehnyt tai ainakin melkein meinannut tehdä. Pisteenä i:n päällä vaatimus sporttisesta ja draamattomasta kaunokaisesta. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kliseet samassa paketissa. Salikuva, suttuinen kasvokuva, harrastuksina mm. sijoittaminen ja emojiarsenaali jossa on kaikki mitä on koskaan tehnyt tai ainakin melkein meinannut tehdä. Pisteenä i:n päällä vaatimus sporttisesta ja draamattomasta kaunokaisesta. Amen.
Kiitos, yritin tiivistää tähän keski-ikäisen Suomi-miehen Tinder-identiteetin kaikessa kauheudessaan. 😁
ap
Etsit urheilevaa naista? Se karkottaa jo suurimman osan ns. tavallisista naisista, sillä itse ainakin ajattelen että etsit sellaista joka käy vähintään 3 x viikko tavoitteellisesti salilla tai harrastaa jotain triathlonia ja pyöräilee työmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Lue uudestaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloituksen profiilin mies (tajua nyt jo että tää on satiiria) ole edes urheilullinen vaan käy salilla ehkä kerran viikossa, ehkä ei silloinkaan. Lainaamasi tiivistys on ihan täydellinen, joten lainaan sen vielä tähän. Mieti sitä ja omaa itseäsi, kolahtaako?
"Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea."
En ole millään tavalla pinnallinen, vaan erittäin henkevä mies. Tykkään seksikkäistä naisista jotka kuitenkin osaavat käyttää vähän omia aivojaan. Pinnallinen ihminen on mulle jokin statuspelle, joilla on nihkeä ennakkoasenne .. tai kaikki kunnia toki ahkeruudelle ja mitä saavuttaa, mutta kyllä monet on vaan niin itseään täynnä vaatimuksineen - mulle se on turn off jos nään tämmösiä narsitisia naislapsia, jotka eivät loppupeleissä ymmärrä elämästä juurikaan mitään
4/5