Naiset, auttakaa Tinder-profiilin kanssa!
Olen nelikymppinen, työssäkäyvä ja ihan tavallisen näköinen kaveri, mutta Tinderissä ei vaan käy flaksi. 😅
Mulla on profiilissa ekana kokovartalokuva salilta, missä näkyy että on vähän lihasta. En juokse salilla joka päivä tai aina edes joka viikko kylläkään. Toinen kuva on vähän epäselvä kasvokuva, en osaa ottaa selfieitä. Kolmannessa istun sohvalla ja näkyy naama vähän paremmin, se on sellanen hauska ilmekuva. Neljännessä on mun auto, etten ihan köyhältä vaikuta. 😏
Profiilissa on että oon urheilullinen, itsestä huolta pitävä, kiinnostunut sijoittamisesta ja ulkoilusta ja treenaamisesta. Pituudenkin kerron selvästi, 183, kun se on ilmeisesti naisväelle se tärkein. Etsin pitkää juttua, lyhytkin käy. Hymiölistassa sitten nyrkkeilyhanskaa ja muuta, mitä on elämän aikana tullut harrastettua. Kerron että oon luotettava ja turvallinen, en jaksa draamaa vaan etsin ihan normaalia nättiä ja urheilevaa naista. Pari tosi isokokoista tuli vahingossa tavattua niin laitoin tarkennuksen.
Musta tää on ihan hyvä ja kaverin kanssakin katottiin että tällä pitäsi saada naista, mutta mätsejä tulee tosi harvakseltaan. Kertokaa nyt sitten naiset itse, miten tätä pitäis parantaa, että kelpaa. 🤨
Kommentit (69)
En ole tinderin harrastaja, mutta mites luonteenpiirteistä, lemmikeistä, ruuanlaittotaidoista ym jotain.
Jos et saa matcheja niin sinun pitää joko mennä kauneusleikkaukseen tai sitten photosphopata kuvissa kasvopiirteitäsi paremmiksi. Vaihtoehtoisesti voit myös valehdella olevasi lääkäri, pörssimeklari, juristi yms
Ja vielä passiivis-aggressiivinen maininta pituuden tärkeydestä naisille. Nappiin meni! :D
Mikset kysy joltain naispuoliselta sukulaiselta tai ystävältä neuvoa? Tuunasin muinoin kahdenkin miespuolisen tutun profiilit kuntoon: Otin kunnon kuvat ja hioin tekstit selkeiksi ja tilanne koheni. Molemmilla parisuhde nykyään
Jos ap ei ole trolli, niin vinkiksi vaan, että kaikilla niillä muillakin miehillä on tasan samat tarinat: työ, pituus, mukava luonne; samanlaiset kuvat jne. Olette pinnallisia kopioita toisistanne ja yritätte miellyttää kaikkia muita paitsi ylipainoisia naisia. Kertokaa kuka olette, omista arvomaailmoista ja millaista naista persoonaltaan etsitte.
Mulla ei heräisi kiinnostus, jos näkisin että kuva on otettu sohvalta.
Ei myös kiinnostaisi millaisella autolla ajat. Ehkä enempi luotaanpoistyöntävä jopa, samoin nyrkkeilyhanskat, mutta makujahan ja naisia on moneen lähtöön, jotkut varmasti tykkäävätkin.
Hanki kissa ja itse rakennettu kesämökki, niin naisilla herää kiinnostus heti.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä passiivis-aggressiivinen maininta pituuden tärkeydestä naisille. Nappiin meni! :D
Mun suosikkikohta oli se kuva autosta ja syy siihen.
Joo joo, oon iha pska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot paras kirjoitti:
Naiset ei tiedä mitä ne haluaa, kaikki hienosti otetut muotikuvat saa tykkäyksiä vaikka olisi kuinka idiootti hyvänsä
Tinderissä ei tykätä yksittäisistä kuvista vaan tyypistä. Ja jos naiset tykkää sun mielestä aina jostain tietystä asiasta, niin eikö se nimenomaan kerro, että naiset tykkää siitä asiasta. Se että naisten sun mielestä pitäisi tykätä jostain muusta ei tarkoita, ettei naiset tietäisi mitä haluaa. Ne ei vaan halua sua. 😂😂
Mulla on melko samanlainen kuvio kuin tuolla alotuspostaajalla, ennen kuin pääset kunnolla vauhtiin tuossa dumaamisessa. Sanon vain edelleen että luulot eivät ole tiedon väärti ! Kilpailu on tuolla hirmuinen miehillä, kaikki vaikuttaa lopputulokseen .. pointti oli ehkä että hyvillä kuvilla on isompi merkitys, kuin äkkiseltään luulisi.
Kommenttisi on kuultu ja päätetty jättää huomioimatta. Voit palata alilaudalla, turhake.
Autokuva -> vasempaan
Salikuva -> saattaa viedä vasempaan
Haluat nätin ja urheilullisen naisen = sun pitää myös olla sit komea.. muuten et voi esittää vaatimuksia.
No täältä tulee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue uudestaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit nättiä ja hoikkaa naista, mutta olet itse tavallisen näköinen, kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea. Oletko harkinnut sugar daddyksi ryhtymistä? Sinä saisit kauneutta ja naiset rahaa. Sivustoja löytyy monia, esim. Seeking.
Oikeen mestari idealistinen väärinymmärtäjä, - etsii sporttista kun hän itsekin on , kuinka vaikeaa tuo on ymmärtää tuollaisella asetuksella . asenne paistaa
Eihän aloituksen profiilin mies (tajua nyt jo että tää on satiiria) ole edes urheilullinen vaan käy salilla ehkä kerran viikossa, ehkä ei silloinkaan. Lainaamasi tiivistys on ihan täydellinen, joten lainaan sen vielä tähän. Mieti sitä ja omaa itseäsi, kolahtaako?
"Olet siis pinnallinen, mutta et kuitenkaan komea."
En ole millään tavalla pinnallinen, vaan erittäin henkevä mies. Tykkään seksikkäistä naisista jotka kuitenkin osaavat käyttää vähän omia aivojaan. Pinnallinen ihminen on mulle jokin statuspelle, joilla on nihkeä ennakkoasenne .. tai kaikki kunnia toki ahkeruudelle ja mitä saavuttaa, mutta kyllä monet on vaan niin itseään täynnä vaatimuksineen - mulle se on turn off jos nään tämmösiä narsitisia naislapsia, jotka eivät loppupeleissä ymmärrä elämästä juurikaan mitään
No se on ainakin varmaa, että tuolla asenteella et tule ikinä löytämään kumppania.
Kuvailit itsesi pinnalliseksi, hyväksy se. Pinnallisuus ei tarkoita tätä tiettyä naistyyppiä, jota kuvailit, jota en ole kyllä itse koskaan missään kohdannut. Pinnallisuus tarkoittaa ulkonäkökeskeisyyttä. Kumppanin etsinnässä sinä olet pinnallinen. Se että osaa "vähän käyttää omia aivojaan" ei sitä pelasta.
En edes tiedä, mitä tarkoitat statuspellellä tai kuvailemillasi naislapsilla, mutta tuntuu että te miehet ihan yleisesti pelkäätte hirveästi torjuntaa nimenomaan tällaisilta naisilta.
Kehotan miettimään hetkisen niitä henkisiä ominaisuuksia, mitä kaipaat kumppanilta. Kun kirjoitat niitä ja erityisesti omia ominaisuuksiasi auki sinne Tinderiin, niin alat saada tykkäyksiäkin. "Henkevyys" tarkoittaa niin eri asioita eri ihmisille, että se on yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Autokuva -> vasempaan
Haluat nätin ja urheilullisen naisen = sun pitää myös olla sit komea.. muuten et voi esittää vaatimuksia.
Olen kahdesta ensimmäisestä kohdasta tismalleen samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka hyvä profiili, niin autokuva aiheuttaisi pyyhkäisyn vasempaan.
Mutta tuo kolmas kohta oli jälleen naurettava. Ensinnäkään ei ole olemassa mitään vaatimuksia, mitä kukaan voisi esittää. Toiseksi ihan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista kumppania kuin itse hyväksi kokee täysin riippumatta siitä, millainen itse on. Jos ap haluaa hoikan, kauniin, sporttisen, whatever naisen, niin hänellä on siihen täysi oikeus ja vapaus.
- Korosta sitä että haluat jakaa aikaasi, arkeasi ja elämääsi naisen kanssa. Tykkäät viettää iltoja kynttilän valossa, kaipaat naista metsäretkille mukaan, salille ym. (jos näin on)
- Älä luettele liikaa omia menojasi ja liikaa menemisiä.
- Naisesta tulee tuntua siltä lukiessaan, että hän mahtuu elämääsi, on sinne tervetullut ja odotettu.
- Selkeä totuudenmukainen, tämänhetkeä vastaava kasvokuva vaikkapa jonkun vesistön ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autokuva -> vasempaan
Olen kahdesta ensimmäisestä kohdasta tismalleen samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka hyvä profiili, niin autokuva aiheuttaisi pyyhkäisyn vasempaan.
Mutta tuo kolmas kohta oli jälleen naurettava. Ensinnäkään ei ole olemassa mitään vaatimuksia, mitä kukaan voisi esittää. Toiseksi ihan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista kumppania kuin itse hyväksi kokee täysin riippumatta siitä, millainen itse on. Jos ap haluaa hoikan, kauniin, sporttisen, whatever naisen, niin hänellä on siihen täysi oikeus ja vapaus.
Aina voi haluta, mutta turha kitistä kun ei löydy.
Mä haluaisin romuluslaisen avaruusaluksen kapteenin. Kyllä suomalaiset miehet on tyhmiä ja kaikinpuolin huonoja, kun kukaan niistä ei ole sellainen!2!!11! 🥲
Mies hyvä: naiset ovat vihoviimeisiä henkilöitä, joilta kannattaa kysyä asiassa neuvoa. Mietipä tätä: jos haluat oppia kalastamaan kysytkö neuvoa kaloilta vai kalastajilta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei ole trolli, niin vinkiksi vaan, että kaikilla niillä muillakin miehillä on tasan samat tarinat: työ, pituus, mukava luonne; samanlaiset kuvat jne. Olette pinnallisia kopioita toisistanne ja yritätte miellyttää kaikkia muita paitsi ylipainoisia naisia. Kertokaa kuka olette, omista arvomaailmoista ja millaista naista persoonaltaan etsitte.
Tämä! Etenkin, jos olette poliittisesti vasemmalla, niin se kannattaa kertoa, koska enemmistö naisista kannattaa pehmeitä vasemmistolaisia arvoja.
Mun miehellä ei ollut kuin yksi kasvokuva Tinderissä, ei tekstiä. Minulla oli pari kuvaa, kokovartalokuva ja kasvokuvia. Niin vain match tuli ja treffit. Ja toiset ja kolmannet ja nyt ollaankin oltu 5 vuotta yhdessä. Joten ensivaikutelmaan riittää pelkkä kuva ja kaikki muu yhteensopivuus tulee kyllä ajan kanssa.
Jos suhtautuu naisiin kuin kaloihin, autoihin tai mitä näitä rinnastuksia kaikkia onkaan, on aivan turha edes kuvitella koskaan saavansa tasapainoista ja tyydyttävää rakkaussuhdetta naisen kanssa.
Toisaalta se kaikkein kliseisin ikäryhmään katsomatta on se, jossa on pelkästään suttuinen salikuva, eikä yhtään mitään muuta.