Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, auttakaa Tinder-profiilin kanssa!

Vierailija
23.05.2023 |

Olen nelikymppinen, työssäkäyvä ja ihan tavallisen näköinen kaveri, mutta Tinderissä ei vaan käy flaksi. 😅

Mulla on profiilissa ekana kokovartalokuva salilta, missä näkyy että on vähän lihasta. En juokse salilla joka päivä tai aina edes joka viikko kylläkään. Toinen kuva on vähän epäselvä kasvokuva, en osaa ottaa selfieitä. Kolmannessa istun sohvalla ja näkyy naama vähän paremmin, se on sellanen hauska ilmekuva. Neljännessä on mun auto, etten ihan köyhältä vaikuta. 😏

Profiilissa on että oon urheilullinen, itsestä huolta pitävä, kiinnostunut sijoittamisesta ja ulkoilusta ja treenaamisesta. Pituudenkin kerron selvästi, 183, kun se on ilmeisesti naisväelle se tärkein. Etsin pitkää juttua, lyhytkin käy. Hymiölistassa sitten nyrkkeilyhanskaa ja muuta, mitä on elämän aikana tullut harrastettua. Kerron että oon luotettava ja turvallinen, en jaksa draamaa vaan etsin ihan normaalia nättiä ja urheilevaa naista. Pari tosi isokokoista tuli vahingossa tavattua niin laitoin tarkennuksen.

Musta tää on ihan hyvä ja kaverin kanssakin katottiin että tällä pitäsi saada naista, mutta mätsejä tulee tosi harvakseltaan. Kertokaa nyt sitten naiset itse, miten tätä pitäis parantaa, että kelpaa. 🤨

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hyvä: naiset ovat vihoviimeisiä henkilöitä, joilta kannattaa kysyä asiassa neuvoa. Mietipä tätä: jos haluat oppia kalastamaan kysytkö neuvoa kaloilta vai kalastajilta?

Jälleen yksi väkivaltainen misogynisti ilmoittautui. Hänelle parisuhde = toisen osapuolen huijaamista, jotta tämä tarttuisi syöttiin, ja sen jälkeen vahingoittamista.

Vierailija
42/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokuva -> vasempaan

Salikuva -> saattaa viedä vasempaan

Haluat nätin ja urheilullisen naisen = sun pitää myös olla sit komea.. muuten et voi esittää vaatimuksia.

Olen kahdesta ensimmäisestä kohdasta tismalleen samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka hyvä profiili, niin autokuva aiheuttaisi pyyhkäisyn vasempaan.

Mutta tuo kolmas kohta oli jälleen naurettava. Ensinnäkään ei ole olemassa mitään vaatimuksia, mitä kukaan voisi esittää. Toiseksi ihan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista kumppania kuin itse hyväksi kokee täysin riippumatta siitä, millainen itse on. Jos ap haluaa hoikan, kauniin, sporttisen, whatever naisen, niin hänellä on siihen täysi oikeus ja vapaus.

Aina voi haluta, mutta turha kitistä kun ei löydy.

Mä haluaisin romuluslaisen avaruusaluksen kapteenin. Kyllä suomalaiset miehet on tyhmiä ja kaikinpuolin huonoja, kun kukaan niistä ei ole sellainen!2!!11! 🥲

Luin että romuluisen avaruusaluksen kapteenin. Yksi semmoinen tänne kiitos! Kuulostaa ihanan miehekkäältä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuu naisiin kuin kaloihin, autoihin tai mitä näitä rinnastuksia kaikkia onkaan, on aivan turha edes kuvitella koskaan saavansa tasapainoista ja tyydyttävää rakkaussuhdetta naisen kanssa.

En tiedä kuka mistään "tasapainoisesta ja tyydyttävästä rakkaussuhteesta" mitään puhuikaan. Halusitte tai ette, ja vaikka kuinka kivuliasta sen myöntäminen naisille tuntuukin olevan, niin nämä "kalamiehet" nimenomaan pyörittävät teikäläisia miten haluavat ja hyppivät sängystä toiseen vailla huolen häivää. Ei kukaan täysijärkinen rupea kysymään naisilta neuvoa naistennarraamiseen. Tietty jos joku välttämättä niin haluaa niin suosittelisin sitten samalla perustamaan esim. youtube kanavan. Nimi voisi olla "How to fail".

Vierailija
44/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loit Grindr profiilin

Vierailija
45/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuu naisiin kuin kaloihin, autoihin tai mitä näitä rinnastuksia kaikkia onkaan, on aivan turha edes kuvitella koskaan saavansa tasapainoista ja tyydyttävää rakkaussuhdetta naisen kanssa.

En tiedä kuka mistään "tasapainoisesta ja tyydyttävästä rakkaussuhteesta" mitään puhuikaan. Halusitte tai ette, ja vaikka kuinka kivuliasta sen myöntäminen naisille tuntuukin olevan, niin nämä "kalamiehet" nimenomaan pyörittävät teikäläisia miten haluavat ja hyppivät sängystä toiseen vailla huolen häivää. Ei kukaan täysijärkinen rupea kysymään naisilta neuvoa naistennarraamiseen. Tietty jos joku välttämättä niin haluaa niin suosittelisin sitten samalla perustamaan esim. youtube kanavan. Nimi voisi olla "How to fail".

Serbiassa miehet syö kunnon makkaraa ja tuoretta kalaa. Osa valmistaa makkaransa alusta asti itse. Skandinaavinen kalaharrastus on hienojen selfieiden ottamista. Ehta kalastaja pyydystää, suolaa ja syö fisunsa eikä hupikalasta.

Vierailija
46/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei ole trolli, niin vinkiksi vaan, että kaikilla niillä muillakin miehillä on tasan samat tarinat: työ, pituus, mukava luonne; samanlaiset kuvat jne. Olette pinnallisia kopioita toisistanne ja yritätte miellyttää kaikkia muita paitsi ylipainoisia naisia. Kertokaa kuka olette, omista arvomaailmoista ja millaista naista persoonaltaan etsitte.

Tämä! Etenkin, jos olette poliittisesti vasemmalla, niin se kannattaa kertoa, koska enemmistö naisista kannattaa pehmeitä vasemmistolaisia arvoja.

Siirtyisin Norjaan.

Vierailija
47/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt jo tajuta. Ei Tinderiin ole tarkoitus mitään kirjoittaa. Se on ulkonäköappi. Tosi monelle se riittääkin. Tinderliitoille on tyypillistä, että millään muulla ei loppupeleissä ole väliä kuin sillä miltä kumppani näyttää. Vähän olen kateellinen noille bimboille, kun se ei itselle riitä vaan muutakin tarvitaan olen siis kranttu.

Vierailija
48/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tiedoksi. Puolassa on korkeasti koulutettuja naisia. Rivien välistä tunnut hakevan hulmutukkaista älykästä hoikkaa ja siveää naista. RyanAirilla pääsee alta 20 euroon vierailemaan Krakovassa. Vietä viikonloppu siellä keskittyen Tinderiin.

Tuskin tuut yksinäisenä takasin.

Vierailija
49/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokuva -> vasempaan

Haluat nätin ja urheilullisen naisen = sun pitää myös olla sit komea.. muuten et voi esittää vaatimuksia.

Olen kahdesta ensimmäisestä kohdasta tismalleen samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka hyvä profiili, niin autokuva aiheuttaisi pyyhkäisyn vasempaan.

Mutta tuo kolmas kohta oli jälleen naurettava. Ensinnäkään ei ole olemassa mitään vaatimuksia, mitä kukaan voisi esittää. Toiseksi ihan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista kumppania kuin itse hyväksi kokee täysin riippumatta siitä, millainen itse on. Jos ap haluaa hoikan, kauniin, sporttisen, whatever naisen, niin hänellä on siihen täysi oikeus ja vapaus.

Mä tykkään kuplista ja mulla on oma,jos mies laittaisi kuvan omastaan, pyyhkisin varmasti oikeelle!

Vierailija
50/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokuva -> vasempaan

Aina voi haluta, mutta turha kitistä kun ei löydy.

Mä haluaisin romuluslaisen avaruusaluksen kapteenin. Kyllä suomalaiset miehet on tyhmiä ja kaikinpuolin huonoja, kun kukaan niistä ei ole sellainen!2!!11! 🥲

Mä haluun vulkaanin joka silti osaa rakastaa! Miksen löydä?!?

Vierailija
51/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hukkuu miesten Tindermassaan. Tinderissä >75% on miehiä ja Tinder luokittelee miesten houkuttelevuuden tosi tarkasti erityisesti kuvien perusteella.  Jos sitä ei tajua, putoaa pohjasakkiin, jota ei naisille edes esitellä. Ei naiset jaksa selata kuin ne parhaat palat, jotka Tinder heille valkkaa. 

Vierailija
52/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran: samat kuvat mutta eri teksti, ensimmäisellä kerralla vähän sellanen jännähkö juttu että mieti nyt vielä jos haluat tän miehen kelkkaan ja toisella kerralla sellanen mukava ja kaikille sopiva vaatimaton kaveri-selostus.  

Varmaan arvaatte kummalla sai 10 mätsiä viikossa ja kummalla nolla :D 

Vedä tästä johtopäätös. 

Vierailija
53/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kerran: samat kuvat mutta eri teksti, ensimmäisellä kerralla vähän sellanen jännähkö juttu että mieti nyt vielä jos haluat tän miehen kelkkaan ja toisella kerralla sellanen mukava ja kaikille sopiva vaatimaton kaveri-selostus.  

Vedä tästä johtopäätös. 

Poikaparka 10 mätsiä, nainen tekstittä tai tekstillä saa samassa ajassa 1000 mätsiä.

Vierailija
54/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä tästä johtopäätös. 

Pääsit jo jäljille, mutta vedit aivan väärät johtopäätökset. Noita ap:n ja sun kaltaisia "olen kiva ja turvallinen" -kuvauksia on siellä JOKAISELLA. Toi toinen erottuu massasta. 

Ja sulle se merkitsi, että naiset ei halua mukavia miehiä. 🤦‍

Vierailija
55/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te miehet jaksattekin olla katkeria. Toivottavasti onnistun välttämään teidän kaltaiset hirviöt.

Vierailija
56/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton kuva = tyhmä juntti

Salikuva = pinnallinen ja tyhmä juntti

Noiden jälkeen ihan sama mitä kirjoitat.

Poista nuo heti. Ja mieluiten koko profiili.

En tosin ole Tinderissä käynytkään ikinä.

Mutta olen nainen.

Ajattelen suoraan, että siellä käy kaltaisiasi

miehiä ja heille sopivia tyhmiä junttinaisia.

Vierailija
57/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa matchejä paljon vähemmän, mutta ne ovat kaikki potentiaalisia kumppaneita. Naisen matchit ovat helppoheikkejä, joita kiinnostaa helppo pillu. Ja sitähän Tinderissä riittää. Että silleen en kehuskelisi tuhannella matchilla viikossa kun yksikään niistä ei alkaisi kanssasi suhteeseen. Mieluummin 10 kumppaniehdokasta kuin tuhat panoa IMHO.

Mutta on siellä ihan oikeitakin ihmisiä.  Kävin kahdellakin treffeillä kahtena viime viikonloppuna, joista toiset johtivat sänkyyn 11v nuoremman naisen kanssa. Ensi vkl vois sopia kolmannet.

Vierailija
58/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä tästä johtopäätös. 

Poikaparka 10 mätsiä, nainen tekstittä tai tekstillä saa samassa ajassa 1000 mätsiä.

Poikaparka saa 10 mietittyä mätsiä, ja jokainen mätsääjä on lähtökohtaisesti kiinnostutut. Nainen saa 1000 mätsääjää, joista ehkä yksi on katsonut, kenet vetää oikealle. Loput massatykkäilijöitä, joita ei oikeesti sitten kiinnostanutkaan. Jee.

Vierailija
59/69 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä tästä johtopäätös. 

Poikaparka saa 10 mietittyä mätsiä, ja jokainen mätsääjä on lähtökohtaisesti kiinnostutut. Nainen saa 1000 mätsääjää, joista ehkä yksi on katsonut, kenet vetää oikealle. Loput massatykkäilijöitä, joita ei oikeesti sitten kiinnostanutkaan. Jee.

Tää on niin totta! Ja tämän takia Tinder EI ole naiselle todellakaan hyvä paikka. Paskista paskin deittiappi ever.

Vierailija
60/69 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta, joka etsii loppuelämän suhdetta, kommentit tuohon nykyiseen profiiliisi:

1. Salikuva = Kertoo, että olet pinnallinen --> poistoon heti

2. Epäselvä kasvokuva = Kertoo, ettet halua näyttää kasvojasi ollenkaan --> poistoon heti

3. Ilmeilykuvat = Jos riittävän selvä ja selkeä, niin voi olla jopa hauska

4. Autokuva = Kertoo, että kuvittelet aikuisten naisten juoksevan pelkkien autojen perässä (vai etsitkö 18-vuotiasta?) --> poistoon heti

Profiilitekstissä urheilun, ulkoilun ja treenaamisen mainitseminen ok, mutta saisi olla joitakin luonteenpiirteitäkin kerrottuna. --> Antaa taas lähinnä vain pinnallisen kuvan.

Pituuden kertominen profiilitekstissä, kun et ole huomattavasti lyhyempi kuin keskiverto suomalaismies (180 cm) tai huomattavan pitkä (yli 2 m), kertoo taas siitä, että olet kenties teini-ikäisen tasolla (tai etsit sitä 18-vuotiasta), kun tällaisia pitää edes mainita. Ihan ok kertoa pituus, jos se on itselle jonkinlainen ongelma tai tunnet, että "poikkeat" sen verran keskiverrosta, että siitä on syytä kertoa. Omalla kohdallani kaikki pituuden mainitsevat 175 - 195 cm pitkät miehet --> poistoon heti

Tältä pohjalta voin siis todeta, että olen osannut suodattaa kaltaisesi miehet hyvin pois Tinderissä - eipähän ole tullut vikaosumia :)

--> oletan myös, että 90 % kumppania hakevista naisista tekee samoin, eli sinulla on 5/6 sellaista asiaa tai kuvaa profiilissasi, jotka aiheuttavat "vasemmalle pyyhkäisyn" ja vain tuo yksi kuva, joka voisi antaa syyn 1/6 "pyyhkäistä oikealle". Käytä tätä tietoa, miten parhaaksi näet, mutta toivottavasti annat edelleen itsestäsi rehellisesti pinnallisen kuvan, jos sellainen kerran olet.

Tällaiset profiilit puolestaan saavat tykkäykseni:

1. Pari hyvää ja selkeää kasvokuvaa - kasvokuva ehdottomasti ensimmäisenä.

2. Pari kokovartalokuvaa / tilannekuvaa, jotka peilaavat jollakin tavalla luonnetta (esim. luonnossa vaeltamassa tai kaupungilla pyöräilemässä).

3. Harrastuskuva - mutta ei todellakaan mitään salilla lihasten pullistelukuvaa, vaikka kuinka olisit kovassa kunnossa.

Tekstissä: Kerrot itsestäsi ja arvoistasi, minkälaista naista haet (samanlainen kuin sinä vai aivan vastakohtaa), sekä kuvaat tarkemmin, mitä sovelluksessa olet etsimässä (elämänkumppania, kohtua tuleville lapsillesi, reissuseuraa kesäksi, pelkkää seksiä tai yksittäistä kohtaamista).