Naiset, auttakaa Tinder-profiilin kanssa!
Olen nelikymppinen, työssäkäyvä ja ihan tavallisen näköinen kaveri, mutta Tinderissä ei vaan käy flaksi. 😅
Mulla on profiilissa ekana kokovartalokuva salilta, missä näkyy että on vähän lihasta. En juokse salilla joka päivä tai aina edes joka viikko kylläkään. Toinen kuva on vähän epäselvä kasvokuva, en osaa ottaa selfieitä. Kolmannessa istun sohvalla ja näkyy naama vähän paremmin, se on sellanen hauska ilmekuva. Neljännessä on mun auto, etten ihan köyhältä vaikuta. 😏
Profiilissa on että oon urheilullinen, itsestä huolta pitävä, kiinnostunut sijoittamisesta ja ulkoilusta ja treenaamisesta. Pituudenkin kerron selvästi, 183, kun se on ilmeisesti naisväelle se tärkein. Etsin pitkää juttua, lyhytkin käy. Hymiölistassa sitten nyrkkeilyhanskaa ja muuta, mitä on elämän aikana tullut harrastettua. Kerron että oon luotettava ja turvallinen, en jaksa draamaa vaan etsin ihan normaalia nättiä ja urheilevaa naista. Pari tosi isokokoista tuli vahingossa tavattua niin laitoin tarkennuksen.
Musta tää on ihan hyvä ja kaverin kanssakin katottiin että tällä pitäsi saada naista, mutta mätsejä tulee tosi harvakseltaan. Kertokaa nyt sitten naiset itse, miten tätä pitäis parantaa, että kelpaa. 🤨
Kommentit (69)
naisista moni tuntuu ainakin täälläpäin olevan melkoinen eräjorma nykyään, maastopyörää, kallioilla istumista, makkaranpaistoa nuotiolla, telttailua korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstissä: Kerrot itsestäsi ja arvoistasi, minkälaista naista haet (samanlainen kuin sinä vai aivan vastakohtaa), sekä kuvaat tarkemmin, mitä sovelluksessa olet etsimässä (elämänkumppania, kohtua tuleville lapsillesi, reissuseuraa kesäksi, pelkkää seksiä tai yksittäistä kohtaamista).
Hyviä pointteja ja varmasti vinkkiä monelle. Mutta miksi pitäisi kertoa, että minkälaista kumppania hakee? Jos deittiapissa on mätsännyt ja juttu sujuu muutenkin, niin eikös aika monta "karikkoa" ole jo väistetty tuossa vaiheessa? Minulla ainakaan ei ole muuta kriteeristöä kumppanille, kuin että alkoholilla ei juurikaan tarvitsisi läträillä. No, ehkä ihmisillä vaan on lista asioista, mitä kumppanin tulee olla, mutta itse en ole koskaan sellaisesta välittänyt.
Mutta jatketaan keskustelua..
Jokainen tyylillään, mutta varmaan saat sitten tykkäyksiä vain niiltä tyhjän profiilin naisilta. En usko, että sellainen ihminen, joka on jaksanut satsata profiilitekstinsä kirjoittamiseen, viitsii kovin monen en kerro itsestäni mitään-tyypin kanssa aloittaa keskustelua tai edes tykkäillä heidän profiileistaan.
Kokemuksesta voin sanoa että sama lopputulos on maassa kuin maassa.
Olen täti- ihminen. En ole Tinderissä. Tuo etsin pitkää juttua, lyhytkin käy tökkii. Jätä tuo lyhytkin käy pois.
Ota dickpic niin sinut voidaan hyväksyä kullikaruselliin.
Nykyään pilalla, eikä siellä täyspäisiä naisia enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kliseet samassa paketissa. Salikuva, suttuinen kasvokuva, harrastuksina mm. sijoittaminen ja emojiarsenaali jossa on kaikki mitä on koskaan tehnyt tai ainakin melkein meinannut tehdä. Pisteenä i:n päällä vaatimus sporttisesta ja draamattomasta kaunokaisesta. Amen.
Naurahdin, koska pituutta myöten kuulostaa omalta Tinder-deitiltä, paitsi että autostaan ei kuvaa sentään laittanut, mutta varmaan 10 vuotta vanhoja matkakuvia. Positive vibes only, kamala määrä emojia harrastuksia kuvaamaan. En edes niitä tajunnut katsoa, kun harrastuksista kyselin. Ja se positiivisuus, kun tyyppi ei tosiaankaan ollut mikään positiivinen vaan samanlainen negaaja kuin minäkin :D Varmaan olis kaivannut jotain energisempää ja pirtsakampaa tyyppiä.
Mutta hyvin geneerinen profiili, nyt kun noita on nähnyt enemmän.
Tykkäyksiä minulta saavat ne, joilla on huumoria tekstissä ja selkeät kuvat. Mielellään huumoria kuvissakin.
Alkaa nämä matkustelijat jo vähän ärsyttää, koska sen tietää, että kun on aina menossa, ei parisuhteelle ole aikaa, että se jatkuva matkustelu on melkeinpä enemmän haitta kuin hyve ainakin oman itsen kannalta. Ehkä joku toinen, joka kaipaa matkaseuraa, tykkäisi? Samoin salilla ollaan käyvinään, mutta kroppa on rantakunnossa kuin hylkeellä, että mitä siellä oikein tehdään? Eihän se minua haittaa, että kiloja on kun itsekin olen ylipainon rajalla, mutta mietin silti että miten on tällaisena ei-yhtään urheilullisella naisella vähemmän kropassa rasvaa kuin treenaavalla miehellä.
Hyviä pointteja ja varmasti vinkkiä monelle. Mutta miksi pitäisi kertoa, että minkälaista kumppania hakee? Jos deittiapissa on mätsännyt ja juttu sujuu muutenkin, niin eikös aika monta "karikkoa" ole jo väistetty tuossa vaiheessa? Minulla ainakaan ei ole muuta kriteeristöä kumppanille, kuin että alkoholilla ei juurikaan tarvitsisi läträillä. No, ehkä ihmisillä vaan on lista asioista, mitä kumppanin tulee olla, mutta itse en ole koskaan sellaisesta välittänyt.
Mutta jatketaan keskustelua..