Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
521/706 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita "pärjätä" tuon nassuttavan pirttihirmun kanssa. -M43- 

Vierailija
522/706 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait todella luotettavan miehen. Käy töissä ja osaa korjata ja rempata kaiken. Ujo, rauhallinen, erakkoluonne.

Tunne-elämältään kuitenkin välttelevä ja mustavalkoinen, ei tunnista tunteitaan eikä kykene niistä puhumaan. Ei puhu mistään henkilökohtaisista asioistaan, ei kysele myöskään sinulta mitään. Muutaman kuukauden jälkeen tunteitaan ei sinulle kerro, eikä myöskään näytä. Tulet huomaamaan, että olet yksin suhteessa ihmisen kanssa joka ei osaa kommunikoida, ei osaa näyttää tunteitaan, ei tunne myötätuntoa sinua kohtaan, eikä anna tukea sinulle mihinkään asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/706 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Exäni ovat varmasti kasvaneet, ja kun kerran sopivat kumppanit on löytyneet, niin jatkavat kasvamista kumppanien kanssa yhdessä.

Keskityn omaan suhteeseeni, joka kriisissä. Exien pohdiskelu ei tätä suhdetta pelasta.

Vierailija
524/706 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait todella luotettavan miehen. Käy töissä ja osaa korjata ja rempata kaiken. Ujo, rauhallinen, erakkoluonne.

Tunne-elämältään kuitenkin välttelevä ja mustavalkoinen, ei tunnista tunteitaan eikä kykene niistä puhumaan. Ei puhu mistään henkilökohtaisista asioistaan, ei kysele myöskään sinulta mitään. Muutaman kuukauden jälkeen tunteitaan ei sinulle kerro, eikä myöskään näytä. Tulet huomaamaan, että olet yksin suhteessa ihmisen kanssa joka ei osaa kommunikoida, ei osaa näyttää tunteitaan, ei tunne myötätuntoa sinua kohtaan, eikä anna tukea sinulle mihinkään asiaan. 

Entä jos oli sellainen vain sinua kohtaan? Kykenee avautumaan oikealle ihmiselle?

Vierailija
525/706 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde miehesi kanssa ja en ole ainut. Mutta en sano, enkä puutu toisten suhteisiin.

Vierailija
526/706 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E - eiköhän ole aika jo pakata kamat ja lähteä sinne mistä tänne tulitkin. Perhe on hajonnut ja elät tylsää, harmaata arkea ihmisen kanssa joka ei alunperinkaan halunnut sinua vainokseen. Luovuta jo.

Vierailija
527/706 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että exän mielestä lakanoita ei oikeastaan tarvitse vaihtaa. Eli ei kannata mennä tälle herralle yökylään, sängyssä lienee samat petivaatteet, jotka olen vaihtanut joulukuussa 2022.

Vierailija
528/706 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minulla olisi tarvetta sanoa mitään, enkä edes tiedä onko hänellä mitään nyksää.

Se jonka viimeksi tiedän olleen kuvioissa on jo ajat sitten häipynyt. Se tarina ei sitten ollutkaan mikään kaunis, eksän osalta.  Oli sen verran raakaa väkivaltaa sekä henkistä että fyysistä naisen taholta.

Jos joku nyksä on, toivon että on löytänyt hyvän kumppanin.  

Vierailija
529/706 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
530/706 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
531/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
532/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nykyiselle, rakastan häntä. Ole hänelle, herkälle, taiteelliselle miehelle hyvä. Älä vaienna häntä vaan kuuntele. Älä päsmäröi tai hän sulkeutuu. Ole tasavertainen kumppani.

Toivon että hän palaa luotasi minun luo. Olen lähettänyt toiveen siitä ilmaan, jospa se toteutuu.

Vierailija
533/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kohtelet uutta miestäsi paremmin, minulle huusit ja haukuit kokoajan ja ajoit pois ja kun lähdin halusit takaisin ja yritit jopa itsaria. Onneksi löysin uuden ja mahtavan vaimon kiitos siitä.

Vierailija
534/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin exäni entiseltä exältä joka nykyisin on exäni vaimo. Oletko tällä kertaa pysynyt uskollisena ja saitko onnellisen suhteen? Oletko jatkanut perheiden rikkomista? Vieläkö exäni kulkee stripparibaareissa? Onko Pekka unelmiesi mies ja uskollinen sinulle? Minullehan ei ollut. Miltä tuntui hajoittaa toisten elämä, jopa omien lastesi? Miksi exäni oli tärkeämpi kuin omat lapsesi?  Olisin voinut olla raskaana kun jäitte petoksesta kiinni. Olisitko suostunut olemaan äitipuoli meidän lapselle ja hyväksymään sen että olen kuvioissa lapsen takia mukana?  Mulla menee nykyään hyvin. Asun kaukana teistä ja mulla on ihana pieni tytär 🙂Terveisiä Jaanalle Ouluun/Haukiputaalle! 

en ole katkera mutta kuitenkin

Vierailija
535/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee: "Viimeisiä sanoja"

Vierailija
536/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeastaan mitään sen erityisempää omalta tai exän kantilta. Hän ei pidä minusta, "koska ex-puoliso", se on tullut suhteellisen selväksi :'D mutta toivoisin, että löytyisi aikuisuutta ja sydäntä olla tuomatta sitä enää jatkossa esille minun lapselleni. Omat lapset on jokaiselle äidille tietysti tärkeimmät maailmassa, mutta hemmotteleminen ja kaikessa periksi antaminen ei ole yhtäkuin hyvää vanhemmuutta. Aikuisen pitäisi yrittää muistaa olla tasapuolinen kun samassa kodissa elellään ja vaikka mies onkin joustava ja haluaa vältellä riitoja, niin ehkä hänenkin näkemyksiään mm peliajasta ja nukkumaanmenoajoista voisi kunnioittaa.

Vierailija
537/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko exällä nykyistä tai onko edes elossa, kun en ole 10v puhunut. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
538/706 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. 

Ei hän ole narsisti tai psykopaatti. Hän on pahimman laatuinen machiavellisti. 

Kannattaa lähteä ennemmin, kuin myöhemmin.

Vierailija
539/706 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä lehmänhermoinen, anteeksiantavainen ja hoivaviettinen .... tai vaan erittäin vaatimaton, vähään tyytyväinen ja tyhmä, kun olet paaponut ja elättänyt sitä itsekeskeistä, tunnevammaista juoppoa jolta ei hellyyttä ja läheisyyttä heru jo 30v. Pitikö joka asia vääntää rautalangasta että meni perille. Eikä sittenkään ymmärrä muiden tunteita tai ainakaan ei ota niitä huomioon. 

Muuttuiko se kiltti, pitkä, hyväkroppainen hymypoika keski-ikäiseksi, kärttyiseksi, väsyneeksi jurottajaksi jota ei kiinnosta mikään, sinä vähiten. Nokitteleeko muita kompensoidessaan yksinkertaisuuttaan ja vetää edelleen tajun kankaalle, jos jostain vain viinaa saa. Ei lopeta ennenkun kaikki on juotu mitä kiinni saa. 

Kuulostaako tutulta.

Vierailija
540/706 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

. En kyllä koskaan uskonut heidän kohdalla onnelliseen loppuun, mutta että silti, oman käden kautta lähti hän. Olisin halunnut, meidän olevan voimaantuneita naisia mutta eihän siitä mitään tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän