Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
481/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin kysyisin muutamia kysymyksiä, lähinnä tiedustellen käyttäytyykö eksä edelleen samaan malliin kuin 10v sitten vai onko parantanut tapojaan. Jos eksä ei olisi muuttunut niin mahdollisesti lohduttaisin ja sanoisin ettei vika ole sinussa ja että vaihtamalla paranee.

Vierailija
482/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei kykene elämään sitoutuneessa suhteessa. Vaihtaa taas uuteen alle vuodessa. Älä rakastu väärään. Et ole poikkeus, etkä saa häntä kesytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että miehesi otti sinut minun korvikkeeksi, olit silloin kuullemma ihan saman näköinenkin kuin minä. Moni yhteinen tuttumme sanoi minulle myöhemmin, että J... otti selvästi sinun korvikkeen. Sorry, mutta olit vain laastari hänelle. 

Olipa yllättävää nähdä kaulassasi samanlainen hopea koru kuin mitä miehesi osti minulle aikoinaan. Keittiösi ikkunaa koristaa samanlainen metallinen koriste kuin mitä meillä oli. Olisipa hauska tietää kutsuiko hän sinua samalla hellittelynimellä m..i, kuin minua. 

Vierailija
484/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa koko lehmä ja sen perässä vedettävä ukko. Ukolle vaan syvimmät osan otot, että on jo kohta 20 vuotta elänyt sen akan kanssa ja joutuu tekemään kaiken hänen ja appivanhempien mieliksi. Vitsi mikä kynnysmatto. Helpottaa, kun ei tarvi asua edes samassa kaupungissa. 

Vierailija
485/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että miltä tuntuu kun akkasi on entinen

maksullinen jolla on ollu satoja miehiä ennen sinua

Vierailija
486/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta hänen elämänsä yhtään. Sattumalta näin kaupungilla heidät joskus vuosi sitten, näyttivät ihan pulsuilta.

Vierailija
487/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että miehesi otti sinut minun korvikkeeksi, olit silloin kuullemma ihan saman näköinenkin kuin minä. Moni yhteinen tuttumme sanoi minulle myöhemmin, että J... otti selvästi sinun korvikkeen. Sorry, mutta olit vain laastari hänelle. 

Olipa yllättävää nähdä kaulassasi samanlainen hopea koru kuin mitä miehesi osti minulle aikoinaan. Keittiösi ikkunaa koristaa samanlainen metallinen koriste kuin mitä meillä oli. Olisipa hauska tietää kutsuiko hän sinua samalla hellittelynimellä m..i, kuin minua. 

Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta on sinä.

Vierailija
488/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin onnitella. On löytänyt ihan laadukkaan puolison ja pääsee hänen kanssaan elämään sellaista elämäntyyliä mitä itse en halunnut (= lapsia). Ei mitään pahaa sanottavaa ole moisesta.

Vierailija
489/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse laastarin tarpeessa. Aika katkeraa tekstiä. 

Vierailija
490/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko sillä sun kanssa? 

En koskaan pysytynyt kysymään mieheltä, että johtuiko impotenssi minusta. Nyt vuosien jälkeen uskon kestäväni vastauksen.

Vierailija
491/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei ole minun ongelma.

Vierailija
492/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa nyxän exälle että kiitos että päästit vapaaksi. Pidän hyvää huolta <3

Vierailija
493/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta on sinä.

Minusta tuo on karmivaa. Alkaa samaan tyyliin kuin joku Mary Higgins Clarkin romaani...Mies alkaa muuttaa naistaan exänsä näköiseksi... Pian naisväki alkaa kadota yksi  kerrallaan...

Vierailija
494/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta o

Minusta tuossa on karmivaa se kuinka tämä ex tietää keittiön ikkunan koristeet ja nyxän kaulakorut. 

Hyytävää stalkkaamista. Mua pelottaisi tuollainen ex nurkissa väijymässä. 

Vierailija
495/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin : senkin moraaliton, manipuloiva, ylimielinen, omahyväinen maho kodinrikkoja narsistihuora!

Vierailija
496/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta tuossa on karmivaa se kuinka tämä ex tietää keittiön ikkunan koristeet ja nyxän kaulakorut. 

Hyytävää stalkkaamista. Mua pelottaisi tuollainen ex nurkissa väijymässä."

Tulkitsin, että tuntevat jossain määrin, ja asuvat suht lähekkäin. Pikkukaupunki tai kirkonkylä.

Vierailija
497/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut, lepää rauhassa. Minä pidän hylkäämästäsi miehestä hyvän huolen. Sain parhaan miehen, olen rakastanut häntä kohta 50 vuotta.

Vierailija
498/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kalahtaa vielä joskus sunkin nilkkaan. Kerran pettäjä aina pettäjä.

Vierailija
499/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait hyvän ja luotettavan miehen arkeen ja talouden pyörittämiseen. Käy töissä ja auttaa ja tekee puolesta tekniset asiat. Pitkäpinnainen ja rauhallinen. Tunne-elämältään kuitenkin välttelevä ja mustavalkoinen, ei tunnista tunteitaan eikä kykene niistä puhumaan - vaikeaa tulee jos pitää yhtään monimutkaisempia ja harmaalla alueella olevia asioita elämässä selvitellä. Pitää omaa näkökantaansa oikeana ja vertailukohtana myös tunne- ja ihmissuhdeasioissa; ei tule ymmärtämään ja kunnioittamaan sinun tunteitasi ja kokemuksiasi jos ei ole niin itse kokenut ja kertoo kyllä sinulle että ei noin voi tuntea eikä siinä ole järkeä. Emotionaalista tukea et saa. Heittäytyy kylmäksi ja torjuvaksi herkästi. Mutta, hyvin toimeentulevan ja paperilla kunnollisen insinöörin sait. 

Vierailija
500/706 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee hyvin, ketkä eivät ole päässeet exästään (jopa vuosien jälkeen) täysin ylitse. Näiltä tuoreesti eronneilta tulee niiiiiin katkeraa tekstiä että voi pojat. Aika parantaa ja jopa ne puolison vieraissa käymisetkin oppii unohtamaan/ymmärtämään (ja ottamaan opiksi) kun ei koe enää tunteita ihmistä kohtaaan. Jokainen (3) exäni on käynyt vieraissa ja nyt vuosia myöhemmin, ei asia enää jaksa edes kiinnostaa. Kivoja kokemuksia ja erilaisia ihmisiä ovat jokainen olleet (enkä kadu yhtäkään) ja ajan saatossa en toivo yhdellekkään heistä mitään pahaa. Harvoin sitä itsekään on perfect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme