Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Ex ei kykene elämään sitoutuneessa suhteessa. Vaihtaa taas uuteen alle vuodessa. Älä rakastu väärään. Et ole poikkeus, etkä saa häntä kesytettyä.
Tiesitkö että miehesi otti sinut minun korvikkeeksi, olit silloin kuullemma ihan saman näköinenkin kuin minä. Moni yhteinen tuttumme sanoi minulle myöhemmin, että J... otti selvästi sinun korvikkeen. Sorry, mutta olit vain laastari hänelle.
Olipa yllättävää nähdä kaulassasi samanlainen hopea koru kuin mitä miehesi osti minulle aikoinaan. Keittiösi ikkunaa koristaa samanlainen metallinen koriste kuin mitä meillä oli. Olisipa hauska tietää kutsuiko hän sinua samalla hellittelynimellä m..i, kuin minua.
Ei voisi vähempää kiinnostaa koko lehmä ja sen perässä vedettävä ukko. Ukolle vaan syvimmät osan otot, että on jo kohta 20 vuotta elänyt sen akan kanssa ja joutuu tekemään kaiken hänen ja appivanhempien mieliksi. Vitsi mikä kynnysmatto. Helpottaa, kun ei tarvi asua edes samassa kaupungissa.
Kysyisin että miltä tuntuu kun akkasi on entinen
maksullinen jolla on ollu satoja miehiä ennen sinua
Ei kiinnosta hänen elämänsä yhtään. Sattumalta näin kaupungilla heidät joskus vuosi sitten, näyttivät ihan pulsuilta.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että miehesi otti sinut minun korvikkeeksi, olit silloin kuullemma ihan saman näköinenkin kuin minä. Moni yhteinen tuttumme sanoi minulle myöhemmin, että J... otti selvästi sinun korvikkeen. Sorry, mutta olit vain laastari hänelle.
Olipa yllättävää nähdä kaulassasi samanlainen hopea koru kuin mitä miehesi osti minulle aikoinaan. Keittiösi ikkunaa koristaa samanlainen metallinen koriste kuin mitä meillä oli. Olisipa hauska tietää kutsuiko hän sinua samalla hellittelynimellä m..i, kuin minua.
Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta on sinä.
Voisin onnitella. On löytänyt ihan laadukkaan puolison ja pääsee hänen kanssaan elämään sellaista elämäntyyliä mitä itse en halunnut (= lapsia). Ei mitään pahaa sanottavaa ole moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse laastarin tarpeessa. Aika katkeraa tekstiä.
Seisooko sillä sun kanssa?
En koskaan pysytynyt kysymään mieheltä, että johtuiko impotenssi minusta. Nyt vuosien jälkeen uskon kestäväni vastauksen.
En mitään, ei ole minun ongelma.
Haluaisin sanoa nyxän exälle että kiitos että päästit vapaaksi. Pidän hyvää huolta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta on sinä.
Minusta tuo on karmivaa. Alkaa samaan tyyliin kuin joku Mary Higgins Clarkin romaani...Mies alkaa muuttaa naistaan exänsä näköiseksi... Pian naisväki alkaa kadota yksi kerrallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi, sillä vaikutat katkeralta. Et kerro eron taustoja, mutta jos miehesi ja hänen uusi puolisonsa ovat onnellisia, niin miten ulkoiset puutteet sitä asiaa muuttavat...? Ymmärrän tunteesi ja näkökulmasi, mutta et voi asiaan vaikuttaa, joten ainoa ketä asia vahingoitta o
Minusta tuossa on karmivaa se kuinka tämä ex tietää keittiön ikkunan koristeet ja nyxän kaulakorut.
Hyytävää stalkkaamista. Mua pelottaisi tuollainen ex nurkissa väijymässä.
Sanoisin : senkin moraaliton, manipuloiva, ylimielinen, omahyväinen maho kodinrikkoja narsistihuora!
"Minusta tuossa on karmivaa se kuinka tämä ex tietää keittiön ikkunan koristeet ja nyxän kaulakorut.
Hyytävää stalkkaamista. Mua pelottaisi tuollainen ex nurkissa väijymässä."
Tulkitsin, että tuntevat jossain määrin, ja asuvat suht lähekkäin. Pikkukaupunki tai kirkonkylä.
Kuollut, lepää rauhassa. Minä pidän hylkäämästäsi miehestä hyvän huolen. Sain parhaan miehen, olen rakastanut häntä kohta 50 vuotta.
Sanoisin että kalahtaa vielä joskus sunkin nilkkaan. Kerran pettäjä aina pettäjä.
Sait hyvän ja luotettavan miehen arkeen ja talouden pyörittämiseen. Käy töissä ja auttaa ja tekee puolesta tekniset asiat. Pitkäpinnainen ja rauhallinen. Tunne-elämältään kuitenkin välttelevä ja mustavalkoinen, ei tunnista tunteitaan eikä kykene niistä puhumaan - vaikeaa tulee jos pitää yhtään monimutkaisempia ja harmaalla alueella olevia asioita elämässä selvitellä. Pitää omaa näkökantaansa oikeana ja vertailukohtana myös tunne- ja ihmissuhdeasioissa; ei tule ymmärtämään ja kunnioittamaan sinun tunteitasi ja kokemuksiasi jos ei ole niin itse kokenut ja kertoo kyllä sinulle että ei noin voi tuntea eikä siinä ole järkeä. Emotionaalista tukea et saa. Heittäytyy kylmäksi ja torjuvaksi herkästi. Mutta, hyvin toimeentulevan ja paperilla kunnollisen insinöörin sait.
Tässä ketjussa näkee hyvin, ketkä eivät ole päässeet exästään (jopa vuosien jälkeen) täysin ylitse. Näiltä tuoreesti eronneilta tulee niiiiiin katkeraa tekstiä että voi pojat. Aika parantaa ja jopa ne puolison vieraissa käymisetkin oppii unohtamaan/ymmärtämään (ja ottamaan opiksi) kun ei koe enää tunteita ihmistä kohtaaan. Jokainen (3) exäni on käynyt vieraissa ja nyt vuosia myöhemmin, ei asia enää jaksa edes kiinnostaa. Kivoja kokemuksia ja erilaisia ihmisiä ovat jokainen olleet (enkä kadu yhtäkään) ja ajan saatossa en toivo yhdellekkään heistä mitään pahaa. Harvoin sitä itsekään on perfect.
No ensin kysyisin muutamia kysymyksiä, lähinnä tiedustellen käyttäytyykö eksä edelleen samaan malliin kuin 10v sitten vai onko parantanut tapojaan. Jos eksä ei olisi muuttunut niin mahdollisesti lohduttaisin ja sanoisin ettei vika ole sinussa ja että vaihtamalla paranee.