Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Ootko jo tehnyt naistenhakkaajasta rikosilmoituksen?
Oma ero kannattaa käsitellä lopullisena erona, vaikka olis lapset, niin osaa suhtautua ilman katkeruutta ja hyväksyntää puolison uuteen suhteeseen
Riippuu exästä. Ekassa avoliitossa olin 2 vuotta, ennen yhteen muuttoa jo seurusteltiin 2 vuotta, eli yhteensä kimpassa 4 vuotta. Hän on ihana, välittävä, mielikuvituksekas ihminen. Mutta vähän liikaa vieraiden naisten perään. Tosin heillä on sellainen liitto, että saa olla muitakin kumppaneita, joten mitäpä minun varoiteltu siihen auttaa.
Toisen exän kanssa olin on/off-suhteessa useamman vuoden. Nyksälleen sanoisin, että älä anna sen pompottaa. Mies on kuin tuuliviiri. Ja mitä enemmän kuuntelet hänen tuntemuksiaan, sitä epävarmempi se niistä on. Ruikuttaa kyllä perään sitten kun suhde on katkaistu, sitten tulee katumapäälle ja polvillaan anelee, että yritetään vielä. Pysy vahvana ja aseta rajat, niin hyvin sujuu.
Kyllä mä varoittaisin. Monestakin asiasta, siitä että humalassa on aggressiivinen ja pelottava ja väkivaltainenkin ja että on kerran telonut itsensä humalassa sairaalakuntoon ja toisella kerralla päätynyt putkaan. Siitä että ei pidä antaa tuumaakaan periksi kotitöiden tekemisessä eikä herran tähden tehdä ainuttakaan asiaa miehen eteen koska saman tien lipsahtaa laiskotteluvaihde päälle. Ja siitä että kun mies on pahalla tuulella tai sitä joku v*tuttaa niin se on naisen syy, vaikka kyse olis siitä että taivaalta on tullut 20cm lunta tai että joku ajoi perään liikennevaloissa.
Onneks mun ei ole tarvinnut varoittaa. Jokainen niistä on vuorollaan huomannut millaisesta sankarista on kyse
Avaa silmäsi! Etkö näe että mies on hyväksikäyttäjä narsisti olet kenelle vain käyttöesine. Juokse!!!!
Joko se sua on alkanut itkettämään? Voi kuule, tulet itkemään sankollisen kyyneleitä.
Oon sun nyksän exä ja seximpi kun sä ja sun nyxä kuvittelee edelleen sextaavan mua, et ex kusemua vaan
Sanoisin, että sen kanssa kannattaa olla tiukkana alusta asti, eikä hyväksyä omituista käytöstä vaikka yrittäisi kuinka vedota tunteisiin. Älä rupea varaäidiksi mieslapselle, vaan vaadi normaalia osallistumista asioihin, tasapuolisuutta yms. Ei ole läpeensä paha mies tai mitään, mutta taantui lapsen tasolle joissain asioissa ja kun tottuu johonkin "käytäntöön" suhteessa, niin pitää aiitä kynsin ja hampain kiinni. Eikä suostu enää ottamaan normaalin aikuisen miehen roolia.
Varaudu lapsellisiin purkauksiin, jos asiat eivät mene niinkuin hän haluaa. Myös väkivalta voi astua kuvaan, jos et ole tarpeeksi kiltti.
No enpä mitään. Tosin se eksän nyksä on nyt myös eksä eli ero heille tuli sitten myöhemmin ja melko rajuissa merkeissä.
Eksälle olisin halunnut sanoa mutta ei halunnut kuunnella. Se onni päättyi sitten sairaalareissuun (eks.) ja katkeraan eroon. Eksää varoitteli muutkin mutta kuuroille korville. Joskus pitää mennä ja kokea ennenkuin uskoo.
Uutta nyksää ei ole ilmaantunut, nuolee haavojaan kaiketi. Kaikkea nyvää hänelle toivon, on melkoisen alamaissa kuulemma. Ovet paukkuen aikanaan lähti, se lento päättyi sitten rajuun mahalaskuun. En ole katkera, elämäni on ollut hyvää ja viihdyn hyvin yksin. Oppia oli minullekin, en hevillä ketään enää tähän ota.
Tsekkaa puhelin ja tietokone! Itse en niin tehnyt, ja niinpä nettiseksi jatkui selkäni takana suhteen alusta loppuun.
veisin litran viskilekan ja sanoisin että ole hyvä, tulet tarvitsemaan tätä :)
Kertoisin, että pitää varansa. Kyseisellä naisella on sellainen ongelma, että yhden miehen huomio ei tahdo riittää, pitää olla niitä hännystelijöitä, joita ruokitaan milloin mitenkin, mutta lopulta ex kuitenkin päätyy seksiin heidän kanssaan.
Että usko jo, en ole sinua vastaan vaikka mielelläni kuvittelet niin. Haluan teille hyvää. Itsellänikin on uusi hyvä elämä.
Tee avioehto, jos jatkat hänen kanssaan. Nainen on mielenterveysongelmainen, jonka tulisi hakea hoitoa. Et saa häntä hoitoon, mutta juokse ennen kuin itse ahdistut liikaa.
Sanoisin, että se ei jää siihen yhteen lyöntiin, vaikka se kuinka vakuuttelisi. Kun se lyö ensimmäisen kerran, on viimeistään aika pakata kamat ja lähteä
En halua olla puheväleissä. Toivon kuitenkin seesteistä elämää kummallekin. Aikoinaan jo toivottelin onnea molemmille.
Hän pettää. Ja siksi epäilee sinuakin kokoajan pettäjäksi. Aikoinaan jakoi persettä armeijapojille sai pillua kun antoi kokardin vaihdossa. NAPPITAKKI
"Aletaanks olee?"