Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
561/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hänellä on taipumusta salata asioita joten älä anna huijata itseäsi. Jos hän ei suostu puhumaan jostain asiasta ja vaihtaa vain puheenaihetta tai täysin sivuuttaa kysymykset (on vaan vastaamatta), niin hän pimittää jotain. Ei toisia naisia/pettämistä tai mitään (ainakaan mun aikana) mutta rahajuttuja ja omia suunnitelmiaan.

Eksä oli esim. Hakenut opiskelemaan ja vaihtoon kertomatta siitä minulle, hassannut rahojaan isoja summia riskisijoituksiin, ostellut juttuja ja lopulta myös ilmoitti muuttavansa pois kertomatta mitään etukäteen. Ilmoitusluontoisesti vain kertoi, että aikoo muuttaa ukkinsa vanhaan taloon tuppukylään. Oltiin oltu yhdessä kahdeksan vuotta, kihloissa ja avoliitossakin jo monta vuotta. Koskaan hän ei mistään suunnitelmistaan suostunut minun kanssani puhumaan, aina tuli ihan puskista ne ilmoitukset että nyt olen hakenut vaihtoon Saksaan tai nyt muutan toiselle puolen maata. Minulla ei ollut sanaa sanottavana mihinkään, silti hän oletti että roikun vaan mukana ja suhde jatkuu.

Onneksi sain lopulta tarpeekseni, nyt on ihana mies jonka kanssa olemme ME, ja mies haluaakin suunnitella tulevaisuutta yhdessä. Eikä elää kuin kaksi sinkkua "suhteessa".

Vierailija
562/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masokisti vai muuten hullu. Lähe meneen.   

Jos nainen on lähelle kuuttakymppiä ei ole löytäny pysyvää ihmissuhdetta  niin hän ei ole täysjärkinen.   Kysy keltä vaan meiltä 70: tä kymmeneltä ennen sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvänäsi; en halua nähdä sitä enää ikinä. Olen kiitollinen että olen nykyään jollain lailla tasapainossa. Se puhuu ihan muuta kuin tekee, mutta ihan helvetin ovelasti osaa pelata peliään niin, että luulet oikeasti kuvittelevasi yhdessä sovittuja asioita ja viimein et enää usko näkemääsi ja kokemaasi. Sillä on sekä ensimmäisenä että viimeisenä aina oma etu ja varakkaana pihinä haluaa sinunkin rahasi.

Se on yrittänyt monen vuoden jälkeen ottaa yhteyttä minuun parikin kertaa kuluneen vuoden aikana, mutta en halua sitä käärmettä enää ikinä päästää luikertelemaan elämääni. Onneksi eksän veli oli rehellisempi kuin eksä ja avasi silmäni. 

Vierailija
564/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne miehet itse lähde...

Vierailija
565/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet kaiken väärin ja olet ehkä itkupilli, raivohullu ja sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen, niin tiedä, että niin olivat miehen mielestä aiemmatkin naiset. Vika ei ole sinussa. 

Vierailija
566/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksän exälle sanoisin, KIITOS!

Kiitos, että tällainen aarre oli vapailla markkinoilla- ja kohtasimme.

Vierailija
567/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni entinen nyksä on kyllä jo eksä itsekin, mutta muutaman valikoidun sanan olisin hänelle voinut sanoa.

Hän on hirveä ihminen, luonnehäiriöinen.

Hän kohteli eksääni todella törkeällä tavalla, käskytti ja juoksutti ja määräili ja pilkkasi.

Heidän tuttavapiirissään olevat mm. eksän veli vaimoineen kertoivat että se akka huusi ja haukkui ja pilkkasi ja nöyryytti ja toinen alistui.

Eksäni on hyvin alistuva ja heikko ihminen, senkin takia eksäni. En jaksanut elää lapasen kanssa ja tämä toinen korjasi.

Heidän "onnensa" kesti useamman vuoden. Kyllä eksääni yritettiin saada heräteltyä useammalta taholta mutta  nahjus kun on ei halunnut tai uskaltanut lähteä. Kunnes tapahtui sellaista jossa tarvittiin ambulanssia.

Eksä kävi paikkuuttamassa itsensä ja vihdoin ja viimein alkoi tajuta. Sai apua oman asunnon hankintaan ja kyllä jännitin kauanko kestää että palaa sen akan luo. Ei ole palannut.

En vihaa sitä miestä, säälin. Toivon hänen löytävän jonkun hyvän turvallisen naisen elämäänsä. Taisi vaan niin pahasti haavoittua että usko naisiin meni. Meidän eromme oli rauhallinen ja asiallinen. Hänelle tosin kovin katkera. Mitään pahaa en hänelle toivo. itse elän yksin, havaitsin sen parhaaksi ratkaisuksi.

Vierailija
568/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni lompakosta. Se maksattaa sulla kaikki juoksevat kulut ja itse kerryttää omaisuuttaan. Jonain päivänä tajuat. 

Vierailija
569/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on Gonorrhea

Vierailija
570/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lumpun ottaa, saa lumpun, siitä on turha valittaa. 

Lumppu tekee mitä lumppu tekee.

Vierailija
571/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii... eiku... valehtelee kaikesta, mistä vaan voi. Kun hotellintasoinen täyshoitopalvelu loppuu, mies häippäsee heti seuraavaan kohteeseen 

Vierailija
572/706 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sanottavaa. 

Vierailija
573/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes varma, että huijasi miehesi naimisiin, siis hänet joka ei koskaan kosinut sinua ja halusi oman exänsä takaisin. Vannon, että otan vielä selvää ja uskon että se paljastu, käytit ikiaikaista naisten klassista valhetta raskaana olemisesta. 

Tietäisitpä vaan miten miehesi oli valmis pettämään sinua, ei se sinua halunnut, piti laastarina koska odotti minua, omaa rakastaan. 

Vierailija
574/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto ja lämmintä kättä. Onnea matkaan, sitä todella tarvitaan.

Vierailija
575/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kuulemma erityisen kiinnostava ja hottis,  mutta viihdyttävää seksi- ja seikkailuseuraa. Jos haluat itse vakavampaa niin kannattaa etsiä joku toinen. Sama toistuu hänellä kumppani toisensa perään ja lähtevät kun tajuavat.

Vierailija
576/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest, Run!!!

Vierailija
577/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo. Mutta ethän sä olisi uskonut kuitenkaan. :D

578/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ryyppää kunnolla joka viikonloppu?

Juuri näin. Erään toisen pitkäaikaisen poikakaverini nyksälle sanon, että ihan kiva, kun tuhosit meidän kolmen vuoden vakiintuneen seurustelusuhteemme. Mutta minulla meni sen jälkeen hyvin ja olen nykyisin tyytyväinen elämääni.

moi

Vierailija
579/706 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on Gonorrhea

Gonorrhoea.

Vierailija
580/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset