Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
221/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että olet turvallinen aikuinen lapselleni ja kiitos kun pidät yhteyttä minuun, kun lapsi on luonanne.

Muuten en ottaisi kantaa muuhun. Ex oli (ja edelleen on) mua kohtaan kusipää mutta ehkä oikean ihmisen kanssa hyvä kumppani. 

Vierailija
222/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku_122 kirjoitti:

E L O K A P I N A kirjoitti:

Näkyvin osa Elokapinaa ovat aktiot, mutta toimintaa on myös niiden välillä. Voit tulla osaksi Elokapinaa kotipaikkakuntasi paikallisryhmässä sekä kansallisissa työryhmissä ja yhteisöryhmissä.

Sanoma Media Finland tukee Elokapinan toimintaa.

Ihme pellejä ootte kaikki. Toivottavasti helsinki uppoo mereen nopeasti ku siellä ne kaikki vihreät asustaa

Älä syytä Elokapinaa nyt tässä. EU riistää Suomen maataloutta, tukien saaminen on tehty hankalaksi. Itse voit myös teoillasi vaikuttaa ympäristöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, jos tule kadulla vastaan. Muuten ei oikein mitään. Tuskin nähdään.

Vierailija
224/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia voisin toivottaa. Ihme jos joku jaksaa sitä äijää.

Vierailija
225/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna nujertaa. Pidä puolesi ja näytä missä se kaapin paikka oikeasti on. Jos pyrkii huorittelemaan, vaihda maisemaa.

Vierailija
226/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää raha-asiat erillään. Muuten mukava nainen, mutta joku ongelma holtittoman ostamisen kanssa. Koko ajan pitää saada jotain uutta.

Vierailija
227/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat sanoisin. Ja sanoisin vielä, että raivokohtauksia, henkistä väkivaltaa, haukkumista, alistamista ja jatkuvaa viinan tissuttelua ei ole pakko kestää, vaan voit äänestää jaloillasi. Minä kestin liian kauan, ja melkein meni terveys.

Olet arvokas, hyvä ja riität juuri sellaisena kuin olet ja ole monelle ihmiselle työ ärkeänja rakas. Älä ikinä anna sen tehdä samaa mitä minulle eli tuhota itsetuntoa ja nujertaa sua. Pidä huoli itsestäsi!

Vierailija
228/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat sanoisin. Ja sanoisin vielä, että raivokohtauksia, henkistä väkivaltaa, haukkumista, alistamista ja jatkuvaa viinan tissuttelua ei ole pakko kestää, vaan voit äänestää jaloillasi. Minä kestin liian kauan, ja melkein meni terveys.

Olet arvokas, hyvä ja riität juuri sellaisena kuin olet ja ole monelle ihmiselle työ ärkeänja rakas. Älä ikinä anna sen tehdä samaa mitä minulle eli tuhota itsetuntoa ja nujertaa sua. Pidä huoli itsestäsi!

Ääh, meni tunteisiin ja jäi kirjoitusvirhe huomaamatta. Piti olla siis näin: olet monelle ihmiselle tärkeä ja rakas.

Vierailija
229/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että tulet jossakin kohtaa tylysti jätetyksi koska jo kaksi avioliittoa päättänyt sillä tavalla, että ei kerro hakevansa avioeroa vaan puoliso saa tietää postissa tulevien papereiden vuoksi tai sitten saa tiedon suomi.fi sovelluksesta. 

Vierailija
230/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon! Olet melkoisen kovapäinen nainen, jos kestät sen ukon kusipäistä kiukuttelua ja äärimmäistä itsekkyyttä.

Vierailija
231/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, teillä on söpöt lapset. Toivottavasti **** on kasvanut aikuiseksi ja teillä menee hyvin.

Vierailija
232/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se petti sua mun kanssa. En tiennyt että se oli suhteessa, ja kun sain tietää, vihelsin pelin poikki.

Anteeksi, etten kertonut silloin, mutta en halunnut puuttua muiden asioihin. 

Se yritti vongata mua takaisin vielä monta vuotta, mutta estin lopulta viestit. 

Vierailija
233/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa riviin.

Vierailija
234/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän suivaantunut kun minua ei kukaan varoittanut vaikka tiesi exäni skitsofreniasta. (Jälkeenpäin kävi ilmi.)

Onneksi väistin luodin emmekä edes muuttaneet yhteen.

Jos tietäisin jonkun seurustelevan hänen kanssaan ja sopiva tilanne syntyisi niin todellakin varoittaisin asianomaista miehen sairaudesta ja että se tosiaan voi puhjeta ja paheta milloin vain.

Vierailija
235/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxän exälle sanoin aamulla peilin edessä,että ansaitset parempaa,jätin avaimet keittiön pöydälle ja lähdin menemään.

Kai se viikon kahden päästä jo tajuaa,etten ole palaamassa. Jos ei,niin laitan sille tekstarin jos jaksan,tai viitsin.

Vierailija
236/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän suivaantunut kun minua ei kukaan varoittanut vaikka tiesi exäni skitsofreniasta. (Jälkeenpäin kävi ilmi.)

Onneksi väistin luodin emmekä edes muuttaneet yhteen.

Jos tietäisin jonkun seurustelevan hänen kanssaan ja sopiva tilanne syntyisi niin todellakin varoittaisin asianomaista miehen sairaudesta ja että se tosiaan voi puhjeta ja paheta milloin vain.

Mitäpä teit, että sait skitsofrenian puhkeamaan?

Vierailija
237/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse vielä kun voit, et tiedä mihin psykopaatiin olet sotkeutunut! Rahaa riittää. Venettä, asuntoa, matkoja, dinnereitä: mutta tämän vuoksi sinun on kestettävä: valehtelu, pettäminen, talosrikosepäilyt ja 3 lehtolasta just to name a few. Onnea sinulle, onneksi minä pääsin tuosta pois. Olen 37, sinä 27 eli naiivi. Tuo mies 45.

No, elämä opettaa meitä kaikkia - kaikkien tulee saada siipeensä. Onneksi haistin palaneen käryn ajoissa.

Olet vain katkera kun sinut vaihdettiin nuorempaan.

Vierailija
238/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se petti sua mun kanssa. En tiennyt että se oli suhteessa, ja kun sain tietää, vihelsin pelin poikki.

Anteeksi, etten kertonut silloin, mutta en halunnut puuttua muiden asioihin. 

Se yritti vongata mua takaisin vielä monta vuotta, mutta estin lopulta viestit. 

Miltä se tuntui? Olla hätävarana kun miehen oma pihtaili ja mies tyytyi sinuun?

Vierailija
239/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo addiktia, kun sille kävi ihan kaikki.

Vierailija
240/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta sanoa 13 vuoden takaisen exäni nyksälle yhtään mitään.

13 vuotta siitä kun viimeksi kelpasit kellekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän