Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pääsisit aikakoneella mihin tahansa vuoteen, mihin menisit?

Vierailija
21.05.2023 |

Menisitkö menneisyyteen vai tulevaisuuteen?

Itse menisin varmaan johonkin vuoteen 2040, olen sen verran utelias että kiinnostaisi vähän tietää mitä on tulossa ja kuinka moni ihminen on pysynyt matkassani mukana.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 1955

Vierailija
42/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on osa kolmannen ulottuvuuden illuusion kokemusta

Näytäpä sitten miten saat kuuman juoman pysymään kuumana poistamalla illuusio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 1980, koko hieno 80-luku olisi vasta alussa :)

Vierailija
44/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin pitää ne tiedot, jotka minulla on nyt, niin menisin vuoteen 2010 ja alkaisin pikkuhiljaa ostaa Bitcoineja myöhempää myyntiä varten. Näin siksi, että olisin ollut jo jonkin aikaa naimisissa nykyisen puolisoni kanssa ja voisin huomaamatta varmistaa hänelle ja lapsille taloudellisesti turvallisen tulevaisuuden muuttamatta kuitenkaan merkittävästi arkeamme. Pieniä toistuvia sijoituksia, joiden luonnetta kukaan muu kuin minä ei tietäisi. Sitten tuolla lähimenneisyydessä olisin voinut myydä ne kaikki vaikka siihen 50k$ kurssiin ja edelleen pitää asian halutessani salassa, kun rahat olisivat eri tilillä kunnes haluaisin niistä kertoa.

Vierailija
45/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 miljoonaa vuotta ajassa taaksepäin (nykyhetkestä). Etsisin sen ensimmäisen puusta maahan laskeutuneen ihmisapinan ja pelottelisin sen takaisin puuhun saatesanoilla "Ei kannata".

Vierailija
46/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2001 ja oisin kuitenkin jatkanut suhteeseen toisen miehen kanssa, joka ois ehkäpä ollut se oikea.

Vierailija
47/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun kysymys tarvii tarkennusta. Jos menneisyyteen, olisinko siellä senaikainen itseni vai nykyitseni? 

56- vuotiaana hankalaa mennä esim. koulunumeroita parantamaan. Ja olisko se matka pelkkä menolippu vai takasinkin? Ja jos niin päivä, viikko ,vuosi vai? Oli miten oli, itse luultavasti tulevaisuuteen, vaikkapa 400 vuotta eespäin. Vähänkin kauempana menneisyydessä mut luultavasti tapettais heti epäilyttävänä hiipparina

mutta tulevaisuudessa ehkä ollaan vähän sivistyneempiä-sisäinen kyynikkoni haluaisi sanoa tähän kylläkin sanansa.

Vierailija
48/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 1944 ja varoittaisin Aatua Normandian maihinnoususta

Vierailija
49/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuteen, joko hommaisin itselleni robonaisen tai uppaisin aivoni pilveen ja eläisin fantasiassa äärettömyyteen asti.

Vierailija
50/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähimenneisyyteen mennessä muuttuis sen ikäiseksi itsekseen, niin 1984 ja alkaisin säätää elämääni enemmän yksin elävän juoponsorttisen suuntaan, joka myöhempien havaintojeni perusteella parhaiten minulle sopii.

Vierailija
51/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti nro 50 ilmiannettu asiattomana

Vierailija
52/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 2000 ja hoitaisin lukion kunnolla. Sen jälkeen alavalinta fiksummin.

Jos saisi mennä jollekin vuodelle, syntyä siinä ja aloittaa elämään siitä etp., valitsisin varmaan 50-luvun. Ehtisi nauttia lapsuudesta, nuoruudesta ja työelämästä ilman digipakkoa.

Vierailija
53/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa tulla takaisin niin menisin johonkin 90-luvun loppuun.

Jos saa tulla takaisin niin vaikka muutaman viikon päähän katsomaan lottonumerot.

Vierailija
54/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä ajassa. Ei tarvetta muuttaa.

Vierailija
55/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 1967. Pitäisin kiinni siitä hyvästä mitä elämässäni silloin oli.

Vierailija
56/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin aikaan ja paikkaan kun Jeesus käveli maan päällä Jumalan pyhällä maalla näkisin vapahtajani ennen kuin siirryn ajasta ikuisuuteen

Vierailija
57/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 1998 antamaan itselleni e-pillerit ja sanoisin, että kohta sieltä tulee mies ja sen kanssa ja minkään kanssa ei tehdä lapsia. Menet kouluun ja töihin, jätät sen äijän parin vuoden sisällä. Osta Applen osakkeita nyt ja bitcoinia 2010. Tsemppiä.

Vierailija
58/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoteen 1998. Silloin mulla oli kaikki! Olin alakoulussa, mulla oli ihana perhe ja kavereita ja rakkaat lemmikit. Olin niin turvassa. Nykyään ei oo enää mitään, kaikki kuolleet tai hyvin kaukana ja etäisiä :( oon yksin.

Menee suunnitelman mukaan. Hajoita ja hallitse. Joukossa on voimaa. Sitä ei päättäjät suvaitse.

Vierailija
59/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulle töitä sai menemällä töihin ja naisia jututtamalla. Kaikkialla sai kulkea rauhassa ilman väkivaltaa.

Vierailija
60/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Egyptin menneisyyteen menisin. Saisin vihdoinkin selville miten nuo pyramidit oikein rakennettiin.

Alhaalta ylös. Toisin päin olisi ollut kovin hankalaa.