Lue keskustelun säännöt.
Lapsi vasta eskariin,kokemuksia?
04.12.2006 |
Lapseni on kolme ja toinen syntyy kohta ja olen taas 3 vuotta kotona,vai ennemmin nyt tarhaan?
Kommentit (2)
Meni sitten eskariin 4 h/pv, nyt reipas ekaluokkalainen : )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eskari ja ekaluokka on mennyt hyvin kahdella vanhimmalla ja kolmas menee eskarin jälkeen suoraan tokalle, joten hyvin on toiminut ainakin meillä.