Vieras mies tuli saunaan meidän vuorolla
Olin löylyssä 5 ja 9 vuotiaiden lasteni kanssa kun sinne tuli joku alaston mies 10 minuuttia ennen omaa vuoroaan. Molemmilta pesuhuoneiden puolelta pääsee löylyyn joka on 30 min. Sanoin että tämä on meidän vuoro ja poistui pukutiloihin. Jos tekee näin uudelleen soitan poliisille. Nyt ilmoitin isännöitsijälle.Ikävä olo jäi ja turvaton.
Kommentit (214)
Kyllä täällä on sairasta sakkia taas kommentoimassa.
Tietenkään ei ole ok mennä saunaan toisen vuorolla! Puhumattakaan siitä, että ventovieras mies tunkee alasti lasten ja naisen seuraan. Hyi h*elvetti minkäläista käytöstä.
Lumo on aika huono firma, toivottavasti puuttuvat asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulija olisi ollutkin nsinen eikä mies, niin olisitko kirjoittanut tänne yhtä ärtyneenä kuin nyt?
en. koska olen nainen ja lapseni ovat tyttöjä on oksettavaa että joku äijä yrittää ängetä sinne alasti.enkä usko että naiset menevät muiden vuoroilla saunaan.se on turvallisuusriski naiselle.
Jos jokainen mies on mielestäsi turvallisuusriski naiselle, et ole todellakaan päästäsi ihan normaali.
Et taida itse olla noraamali, jos mielestäsi on oikein tunkea alasti lasten tai naisten eteen. Se on seksuaalista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen nainen joka ei tajua erehtymisen käsitettä. Huoh.
Idiootti mies joka ei tajua pelon käsitettä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pelätä aivan kaikkea.
Itse olen nainen ja joka kerta kun menen taloyhtiön saunaan, käyn vaatteet päällä kurkkaamassa että sauna on varmasti tyhjä ennen kuin alan riisua. Voi arvailla, miksi naisena haluan näin toimia. Miehelle tuo olisi ilmeisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pelätä aivan kaikkea.
Kollektiivisesti miehet ovat antaneet naisille erittäin normaalit ja hyvät syyt hieman pelätä miehiä. Puhumattakaan että on alasti lastensa kanssa suljetussa tilassa jonne paukkaa alaston mies sisään. Valoja päälle nyt moid. Vai onko kivaa pelotella naisia?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja joka kerta kun menen taloyhtiön saunaan, käyn vaatteet päällä kurkkaamassa että sauna on varmasti tyhjä ennen kuin alan riisua. Voi arvailla, miksi naisena haluan näin toimia. Miehelle tuo olisi ilmeisesti mahdotonta.
Kannattaa tehdä sama myös omassa kylpyhuoneessa.
Jos tilanne olisi niin, että mies on yksikseen omalla vuorollaan löylyssä. Sinne tulee kesken hänen vuoroaan pari voimaantunutta av-mammaa. Sanoisivatko mamnat, että kyllä me kaikki tänne mahdutaan vai komentaisivato he miehen pois kesken tämän vuoroa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että hän oli mies?
Tämä!
Hän saattoi aivan hyvin olla nainen, jos hänestä siltä tuntui.
Tämä on taas näitä normaaleja sunnuntai-iltapäivän miesviha-aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulija olisi ollutkin nsinen eikä mies, niin olisitko kirjoittanut tänne yhtä ärtyneenä kuin nyt?
en. koska olen nainen ja lapseni ovat tyttöjä on oksettavaa että joku äijä yrittää ängetä sinne alasti.enkä usko että naiset menevät muiden vuoroilla saunaan.se on turvallisuusriski naiselle.
Jos jokainen mies on mielestäsi turvallisuusriski naiselle, et ole todellakaan päästäsi ihan normaali.
Jokainen mies voi olla turvallisuusriski naiselle. Suurin osa miehistä ei tietenkään sitä ole, mutta koska en osaa lukea ajatuksia eikä näillä oikeilla riskimiehillä ole leimaa otsassa, en voi tietää kuka on ja kuka ei. Joten aina miehen kanssa pitää olla vähän varuillaan, kunnes tutustuu. Toki olen hieman varuillani naistenkin kanssa, kuka vaan voi seota päästään ihan koska vaan, jos huono tuuri kohdalle sattuu.
En kuitenkaan ole hullu, käyn kaupassa normaalisti enkä kyttää jokaista vastaantulijaa potentiaalisena uhkana. Vain suljetuissa tiloissa kahden kesken hieman henkisesti varaudun siihen että jotain voi käydä. Samalla tavalla kuin autolla kotoa lähtiessä muistan aina että jotain voi käydä, ja sen takia käytän turvavöitä ja talvella pukeudun niin että pärjään ulkona jos pitää odotella vaikka hinausautoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä Lumon kohde,yllätys täällä ei toimi mikään.
t: ap
Saat olla närkästynyt asiasta, mutta älä nyt helvetissä vuokranantajaasi syytä.
Poliisin kutsuminen tilanteeseen ei auta mitään, kun kerta sovinnolla lähti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä sama myös omassa kylpyhuoneessa.
Et koskaan tule ymmärtämään maailmaa naisen näkökulmasta. Mielestäsi olen ilmeisesti hysteerinen sekopää kun haluan varmistaa että olen yksin ennen kuin riisuudun. Mikä sinun ongelmasi on?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin oman saunavuoron kun välillä saunassa oli vieras ihminen joka väittää että oli vahingossa saunonut oman vuoronsa pitkäksi tai pukuhuoneen ovea yritettiin avata avaimilla minun vuorolla, onneksi oli salpa kiinni. Ahdisti aika paljon olla yksin saunassa.
Vaikka syöt niin paljon lääkkeitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies voi olla turvallisuusriski naiselle. Suurin osa miehistä ei tietenkään sitä ole, mutta koska en osaa lukea ajatuksia eikä näillä oikeilla riskimiehillä ole leimaa otsassa, en voi tietää kuka on ja kuka ei. Joten aina miehen kanssa pitää olla vähän varuillaan, kunnes tutustuu. Toki olen hieman varuillani naistenkin kanssa, kuka vaan voi seota päästään ihan koska vaan, jos huono tuuri kohdalle sattuu.
En kuitenkaan ole hullu, käyn kaupassa normaalisti enkä kyttää jokaista vastaantulijaa potentiaalisena uhkana. Vain suljetuissa tiloissa kahden kesken hieman henkisesti varaudun siihen että jotain voi käydä. Samalla tavalla kuin autolla kotoa lähtiessä muistan aina että jotain voi käydä, ja sen takia käytän turvavöitä ja talvella pukeudun niin että pärjään ulkona jos pitää odotella vaikka hinausautoa.
Jos jokainen mies voi olla turvallisuusriski, älä koskaan soita esimerkiksi poliisia tai palokuntaa tai mene leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se mies sanoi?
Luultavasti Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä.
#miesvihanäkyväksi
Ihan törkeitä kommentteja ketjussa. Ymmärrän että ap pelästyi, pelästyisin itsekin. Kyllä saunavuorolaisen pitäisi saada kaikki lukot kiinni niin ettei sisään valssi kukaan saunomisen aikana.