Vieras mies tuli saunaan meidän vuorolla
Olin löylyssä 5 ja 9 vuotiaiden lasteni kanssa kun sinne tuli joku alaston mies 10 minuuttia ennen omaa vuoroaan. Molemmilta pesuhuoneiden puolelta pääsee löylyyn joka on 30 min. Sanoin että tämä on meidän vuoro ja poistui pukutiloihin. Jos tekee näin uudelleen soitan poliisille. Nyt ilmoitin isännöitsijälle.Ikävä olo jäi ja turvaton.
Kommentit (214)
Jos joku eksyy saunavuorolla väärään aikaan ei todellakaan ole poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Kai soitat poliisin myös jos joku mies tulee hissiin samaan aikaan?
Alastomanako kerrostaloläävissä hisseissä nykyään kuljetaan? Toisekseen, silloin harvoin kun kerrostaloläävässä asioin, en mene koskaan yhtä aikaa tuntemattoman miehen kanssa kaksin hissiin, nuorena sen virheen kerran tein, ja mies yritti kopeloida, löin nokan poskelle siltä ääliöltä.
Jos ei ollutkaan kyse miehestä, vaan peniksellisestä naisesta. Silloinhan tilanne ei ollut ollenkaan niin paha.
Eikö niitä saunan ovia saa lukkoon? Kaikissa taloyhtiöiden saunoissa missä olen käynyt saa kyllä. Kannattaa jatkossa laittaa lukkoon niin ei yllätyksiä tule. Voi tietenkin olla, että ajatuksissaan ei ole tajunnut katsoa kelloa tai olettanut, että olette jo lähteneet, jos ei mitään ääntä ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Hissiin harvemmin kukaan tulee aivan alasti.
Saunaan harvemmin tullaan muutoin kuin alasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja löylyistä ehtii suihkun kautta kahden lapsen kanssa kamppeineen pois 10 minuutissako? Ja tuossahan oli tarkoitus kai jatkaakin vielä saunomista, kun mies tuli silloin kun oltiin lauteilla?? Eli kenties 5 minuuttia, kun suihkutellaan (myös omalta jäljeltä ne lauteet jne) lapset, juodaan kai jotkut pillimehut ja tehdään lähtöä.
Eikö yhtään minuuttia aiemmin ennen oman vuoron loppumista voi lähteä? Lapsilla voi tulla vielä pissahätäkin, mikä viivästyttää.
AP tuossa jo avausviestissä sanoi, että kaksi pesuhuonetta joista pääsee löylyihin. Eli luultavasti kyseessä on taloyhtiösauna kuten vaikka edellisessä asunnossani oli, että saunassa saa olla vaikkapa 30min, ja sitten suihkussa/pesuhuoneessa/pukuhuoneessa toiset 30min. Näin kaikilla on tunti aikaa olla sauna+pesut, josta 30min ollaan siellä itse saunassa.
kyllä se poliisia kiinnostaa jos on tahallinen teko. kyseinen vuoro on ollut meillä jo 5 vuotta,ei voi erehtyä luulemaan omakseen. kyllä tuo todella outoa on.
Onpas täällä paljon miehiä, joista on ookoo tunkea toisen saunavuorolle kyyläämään alastomia lapsia. Ped o fiilien kokoontumisajot?
Ketjuun tuli kaikki palstan lapsukaiset puhumaan ällötyksiä yllättävän nopeasti. Lieneekö provoketju?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku eksyy saunavuorolla väärään aikaan ei todellakaan ole poliisiasia.
Todellakin on, jos ääliömies ei kelloa tunne eikä kuule muiden ääniä saunasta, joutaa tunkiolle nappi otsassaan. Miehet on yksiä sikoja.
No haloo nyt. Olen mies ja suhtaudun positiivisesti alastomuuteen mutta kyllä kerrostalosaunassa voisi hyvin olla jonkinlainen salpa sisäpuolella. Se ei saisi olla kovin järeä, jotta hätätilassa pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ja löylyistä ehtii suihkun kautta kahden lapsen kanssa kamppeineen pois 10 minuutissako? Ja tuossahan oli tarkoitus kai jatkaakin vielä saunomista, kun mies tuli silloin kun oltiin lauteilla?? Eli kenties 5 minuuttia, kun suihkutellaan (myös omalta jäljeltä ne lauteet jne) lapset, juodaan kai jotkut pillimehut ja tehdään lähtöä.
Eikö yhtään minuuttia aiemmin ennen oman vuoron loppumista voi lähteä? Lapsilla voi tulla vielä pissahätäkin, mikä viivästyttää.
löylyvuiro on 30 min 18.30-19, koko ajan myös oma suihkuhuone 18.30-19.30. eli sen 30 min voi olla löylyssä jonka jälkeen alkaa toisen puolen löylyvuoro taas 30 min...kyllä se 30 min minulla on siellä oikeus olla.
Täällä on naisettomat ja pettyneet pertit taas joukolla öyhöttämässä.😁
Lopetin oman saunavuoron kun välillä saunassa oli vieras ihminen joka väittää että oli vahingossa saunonut oman vuoronsa pitkäksi tai pukuhuoneen ovea yritettiin avata avaimilla minun vuorolla, onneksi oli salpa kiinni. Ahdisti aika paljon olla yksin saunassa.
Minulle kävi nuorena ja tyttönä myös noin. Olin jo alasti saunassa omalla vuorollani, kun sinne ilmestyi alasti suunnilleen ikäiseni nuorimies. Olin ihan nolona ja poistuin väjin äänin, vaikka tiesin vuoron olleen minun. Myöhemmin selvisi, että talonmies oli luvannut intissä olevalle sukulaispojalleen minun sauavuoroni ja unohti kysyä minulta, käykö se. En nostanut metakkaa. Kun elämässä on kummallisia sattumuksia, niin yli 20 vuotta myöhemmin sattui näin. Olin töissä ympäri Suomea, mutta nykyiseen asuinpaikkaan muutettuani törmäsin tuohon mieheen ja hän ihastui minuun, minäkin ehkä häneen. Luulin hänen olevan kova juhlija ja siksi lopetin tapailuvaiheeseen. Myöhemmin luin lehdestä, että oli rakentanut komean talon ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löylyvuiro on 30 min 18.30-19, koko ajan myös oma suihkuhuone 18.30-19.30. eli sen 30 min voi olla löylyssä jonka jälkeen alkaa toisen puolen löylyvuoro taas 30 min...kyllä se 30 min minulla on siellä oikeus olla.
Eikö ole suihkuvuoroa ennen saunaa? Yök! Kaikki käy paskasina siellä saunassa.
Nyt viimeisten voidaan lopettaa puhuminen suomalaisten luontevasta suhtautumisesta alastomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai soitat poliisin myös jos joku mies tulee hissiin samaan aikaan?
Alastomanako kerrostaloläävissä hisseissä nykyään kuljetaan? Toisekseen, silloin harvoin kun kerrostaloläävässä asioin, en mene koskaan yhtä aikaa tuntemattoman miehen kanssa kaksin hissiin, nuorena sen virheen kerran tein, ja mies yritti kopeloida, löin nokan poskelle siltä ääliöltä.
Olet ihan ehta hysteerikko.
Ketjuun pesiytyi ahdistelijamies.
Tietenkin se mies teki väärin ja se oli todella ikävä ja inhottava tilanne. Tekisin siitä ilmoituksen taloyhtiölle joka tapauksessa.