Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?

Vierailija
21.05.2023 |

Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?

Kommentit (814)

Vierailija
61/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin tuota harrastaa timmihköt nuoret miehet, ei siellä kaljamahoja näy. Enemmän sellaista suorittajan oloista porukkaa.

Vierailija
62/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä koiranulkoiluttajia. Miksi pitää hinata jotain eläintä mukana kun käy lenkillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä laji miehille. Saa ulkoilua monta tuntia ja kävelyä. Nukuttaa hyvin yöllä.

Miksi vain miehille?

Kiva sitä olisi nähdä muitakin heittelijöitä.

Mä ihmettelen miksi naiset eivät harrasta tätä lajia, sillä eihän tätä tarvitse niin vakavasti harrastaa ja voihan tätä myös vakavastikin harrastaa jos haluaa. Eihän tässä mitään rajotteita ole, paitsi ehkä ryhmä koot.

Jotta laijia pystyy sujuvasti harrastaa niin hyvät maksimi koot ovat 4-5 heittäjää.

Isommat ryhmät voivat päästää pienempiä ryhmiä ohi sujuvuuden kannalta.

Et varmasti oikeasti ihmettele mikseivät naiset harrasta frisbeegolfia, kunhan puhut nykyajan jargonia. No, vastaan silti: koska a) naiset eivät ole kiinnostuneita heittelemään esineitä(toisin kuin miehet) ja b) koska naiset eivät osaa heittää(muutamia poikkeuksia toki aina löytyy).

Vierailija
64/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain miehille?

Mä ihmettelen miksi naiset eivät harrasta tätä lajia, sillä eihän tätä tarvitse niin vakavasti harrastaa ja voihan tätä myös vakavastikin harrastaa jos haluaa. Eihän tässä mitään rajotteita ole, paitsi ehkä ryhmä koot.

Jotta laijia pystyy sujuvasti harrastaa niin hyvät maksimi koot ovat 4-5 heittäjää.

Et varmasti oikeasti ihmettele mikseivät naiset harrasta frisbeegolfia, kunhan puhut nykyajan jargonia. No, vastaan silti: koska a) naiset eivät ole kiinnostuneita heittelemään esineitä(toisin kuin miehet) ja b) koska naiset eivät osaa heittää(muutamia poikkeuksia toki aina löytyy).

Joo, yllättävän vähän on esim. nainen yksin heittämässä tai pari naista kahdestaan. Kohtalaisen paljon on pariskuntia ja usein vaikuttaisi olevan kaksi pariskuntaa pelaamassa.

Naisille tervetuloa, ei radalla tarvitse nolostella puutteellisia taitoja, pelaamalla oppii.

Vierailija
65/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä pitää olla jotain tekemistä samalla, kun näkevät kavereita, ei voi vaan istua rupattelemassa jossain kahvilassa. Frisbeegolf on halpaa ja helppo aloittaa. Eihän siitä kovin moni aidosti nauti, mutta kavereita on kiva nähdä. Usein kaljaa rundilla mukana.

Toki tuotakin varmasti tapahtuu, mutta kesässä heitän ehkä 60-70 kierrosta, enkä muista ensimmäistäkään ihmistä nähneeni kaljan kanssa radalla. Nyt taitaa olla neljäs vuosi, kun enemmän olen käynyt heittämässä.

Vierailija
66/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain miehille?

Harrastajana olen todellakin ihmetellyt.

Oon muutamia naisia nähnyt, mutta vain muutaman kerran. Eikä ihmiset niin stereotyyppisiä ole, kuin kuvailet miehiä ja naisia.

Vierailija
67/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain miehille?

Rystyllä heittäessä se liike on hyvin erilainen kuin vaikka palloa heitettäessä, kun taas kämmenheitto on enemmän sen pallonheiton kaltainen.

Ja tottahan se on, että keskimäärin naiset on huonompia esim pallonheittäjiä, mikä osaltaan varmaan selittää sitäkin, että ihan ammattilaisissakin naiset ei pääsääntöisesti kovinkaan kummoisia kämmenheittäjiä, varsinkin jos verrataan naisten rystyheittoihin.

Mutta siis ei sitä tarvi varsinaisesti hyvä heittäjä olla, jos ei nyt välttämättä halua jatkuvasti heitellä kämmenellä. Miehissäkin on maailmanmestaruus voitettu käytännössä heittämättä yhtäkään kämmenheittoa kisoissa.

Vierailija
68/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sama kuin golfissa, lukuunottamatta sitä järjetöntä snobbailua vaatteilla... Luonto, liikunta, osumatarkkuus, seura.

Vierailija
69/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain miehille?

Rystyllä heittäessä se liike on hyvin erilainen kuin vaikka palloa heitettäessä, kun taas kämmenheitto on enemmän sen pallonheiton kaltainen.

Ja tottahan se on, että keskimäärin naiset on huonompia esim pallonheittäjiä, mikä osaltaan varmaan selittää sitäkin, että ihan ammattilaisissakin naiset ei pääsääntöisesti kovinkaan kummoisia kämmenheittäjiä, varsinkin jos verrataan naisten rystyheittoihin.

Mutta siis ei sitä tarvi varsinaisesti hyvä heittäjä olla, jos ei nyt välttämättä halua jatkuvasti heitellä kämmenellä. Miehissäkin on maailmanmestaruus voitettu käytännössä heittämättä yhtäkään kämmenheittoa kisoissa.

Frisbeegolf on tekniikka laji. Mä oon huomannut, että pidemmälle mä saan heitettyä, kun en käytä voimaa heitossa. Liikkeet, asennot ja nopeus on oleellisessa osassa pitkälle heittäessä.

Jos rystyltä ei heitto suju niin kämmenheitto voi olla parempi tekniikka. Mä oonkin radoilla tutustunut joihinkin jotka päänsääntöisesti heittelevät kämmenheittoja ja niillä heitoilla saa myös pitkälle heitettyä ellei sitten pidemmällekin.

Eri

Vierailija
70/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jonnin joutava keksitty laji. Voisi yhtä hyvin heittää saapasta. No sitähän heitetään ja on ihan yhtä hölmöä. Pitänyt taas keksiä uusi väline jota heitetään. Onhan noita jo olemassa keihäästä lähtien. Viskelkää puita liiteriin.

Vierailija
71/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin tuota harrastaa timmihköt nuoret miehet, ei siellä kaljamahoja näy. Enemmän sellaista suorittajan oloista porukkaa.

Mhh,, pitääpä mennä katselemaan,,

Vierailija
72/814 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt perjantaina, lauantaina ja tänään frisbeegolfaamassa ja kun oon saapunut kotiin niin samantein oon nukahtanut, kun oon asettunut sohvalle tai sängylle.

Hyvää liikuntaa saa, jolla saa laatua uneenkin.

Saa frisbeegolf hermojakin kireelle, kun heitot eivät vain toimi. Pitää vain koittaa ottaa rennosti se heittely.

Vierailija
73/814 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on laji rumille läskeille kaulaparroille ja muille vetelyksille. Voivat sanoa harrastavansa jotakin kun löntystävät heittämänsä frisbeen perässä. Ovat usein myös homoja, mitä ollaan kavereiden kanssa juteltu aiheesta.

Laji sopii lähes kaikille, joten kuvailemasi tyypit voivat myös tätä harrastaa.

Sulle laji ei sovi, sillä ylhäisyytesi on suuri este.

Vierailija
74/814 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien, kallujen ja WT:eiden harrastus

Vierailija
75/814 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itsekkään. Frisbeegolf on turhaa huoh...

Vierailija
76/814 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*mo!

Ei tuolleen voi tulla kaapista, pyydä väki koolle, pizzaa, kahvia, kaljaa, pullaa ja kerro sitte!

Eikä sun porukat täällä ole!

Vierailija
77/814 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähiradalla mä oon huomannut tikkoja. Varmaan luulevat frisbee-kiekkojen kolistelua kosiskeluksi. Yli 10 vuotta sitten niitä tikkoja oli todella paljon siellä.

Vierailija
78/814 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli

Vierailija
79/814 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..

Vierailija
80/814 |