Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Tunnen enemmän frisbeegolf-naisia. En itsekään ymmärrä lajin viehätystä mutta siinäpähän harrastavat jos tykkäävät.
Lajin viehätys on siinä, että on yritystä pistää paremmaksi omaa ratatulosta.
Onhan niitä muitakin syitä, mutta toi on mun syy harrastaa. Käytän sovellusta Frisbeegolf Suomi, johon saa helposti kirjattua omat tulokset. Se on helppokäyttöinen sovellus.
Emt. lähin frisbeegolf-rata on uimarannan vieressä eli on ainaki hieno näköala järvelle, vo juoda samalla kaljaa eikä maksakaan mitään. Lähin golfrata taas on sivummalla eikä näy järveä ja onhan golfradat rumia. Eli voittaa frisbeegolf ainakin sen golffin.
Oma laji on kyllä puntti, lenkkeiky ja jujutsu, mutta kyllä kai frisbeegolf jonkin lätkän aina voittaa, penkkiurheilusta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Emt. lähin frisbeegolf-rata on uimarannan vieressä eli on ainaki hieno näköala järvelle, vo juoda samalla kaljaa eikä maksakaan mitään. Lähin golfrata taas on sivummalla eikä näy järveä ja onhan golfradat rumia. Eli voittaa frisbeegolf ainakin sen golffin.
Puhutko Ikaalisten radasta? Ikaalisissa ainaskin on hienon näköistä ja järvi vieressä. Puistomainen, mutta siellä ei ole yhtään haastavaa heittää. Mua harmittaa, kun aina siellä ei voi heittää koko kierrosta, kun kävelytiet menee väylien poikki ja jos siellä on yleisurheilua niin osa ihmisistä on asettuneet keskelle väylää. Yhdeksän väylänen.
Vierailija kirjoitti:
Oma laji on kyllä puntti, lenkkeiky ja jujutsu, mutta kyllä kai frisbeegolf jonkin lätkän aina voittaa, penkkiurheilusta nyt puhumattakaan.
Harrastukset: kuntosali, lenkkeily
Voi juma*ta kun olen lukenut tämän kymmeniä tuhansia kertoja deittipalstoilla ja työnhakijoiden CV:issä. Miten te kaikki voitte olla kuin yksi ja sama ihminen?
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin tuota harrastaa timmihköt nuoret miehet, ei siellä kaljamahoja näy. Enemmän sellaista suorittajan oloista porukkaa.
Mun kotiradalla näkyi timmien lisäksi yksi todella tukeva henkilö. Näin häntä todella useasti siellä heittelemässä ja laihtui hämmästyttävän paljon sen lajin parissa.
Oli myös todella kovakätinen heittelijä.
Ei se ihmisen kokokaan ole esteenä frisbeegolfia harrastaa. Sitä voi ihan oikeasti vaikka kuinka paljon painoa pudottaa, kunhan jaksaa aktiivisesti sitä harrastaa.
Jos jotkut tästä ketjusta päättävät mennä frisbeegolfaamaan, niin kannattaa muistaa ottaa vesipullo mukaan ja varjoisissa paikoissa häärää hyttysiä, joten kannattaa olla kevyttä pitkähihaista päällä, varsinkin metsäisillä radoilla. Mä viimeksi sain ihan kivasti inisijöiltä osumaa metsäradalla. Ja lämpimillä keleillä on hyvä olla nestettä mukana, sillä nestehukkaa helposti tulee radalla kiertäessä.
M30
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Meillä se on koko perheen yhteistä ulkoilua. Teinitkin lähtee mielellään. Saa raitista ilmaa ja helposti sen 2-3tuntia kävelyä. Hiihdän tai hölkkään itse mieluummin, mutta tämä käy kaikille. Eikä olla ylipainoisia tai juoda olutta/energiajuomia.
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Menen mieluummin ampuradalle kuin frisbee gollfaamaan. Siinäkin harjoitellaan osumista.
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Tahallasi laitoit