Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
821/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania nuo ulkomaisten fanien kommentit!

Areenan chatti on täynnä näitä ulkomaisia faneja. Kova juttu!

Mitähän ne siellä ulkomailla meistä ajattelee?

Näköjään hyvää chatin perusteella. Jengiä oli Japanista Argentiinan ja kaikke sieltä välistä.

Missä on Käärijä-chatti?

Minulla ei näynyt mitää chattia.

Näitä someja on nykyään niin montaa eri sorttia ettei pysy kärryillä mikä näkyy missäkin 😄

Vierailija
822/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ala liikkua bimbojen kanssa. Hänellähän on ollut korkeakoulutettuja pitkäaikaisia tyttöystäviä. Nyt varmasti alkaa onnenonkijanaiset pyöriä hänen ympärillään. Jere on herttainen, kultainen ja aito, joten imago menisi kyllä sen siliän tien pilalle jos menee sille tielle ja pintaliitobimbojen matkaan. En edes ole mikään mummeli vaan saman ikäinen kuin hän, ja toivon hänelle hyvää elämää ja kultaista tyttöystävää. Harvinaislaatuinen muusikko. Kerrankin joku, joka ei ole limainen, lipevä ja pinnallinen vaan oma itsensä. Ei vedä mitään roolia. Älä muutu, Jere!

Ilmoittaudun! Kunpa tiemme kohtaisivat. Hän asuu ihan lähistöllä. :)

Ja mistä on peräisin tieto hänen "entisistä tyttöystävistään" ja heidän koulutustaustastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään hyvää chatin perusteella. Jengiä oli Japanista Argentiinan ja kaikke sieltä välistä.

Missä on Käärijä-chatti?

Konsertin aikana oli live chat. Tuolla ylen sivuilla on lyhyt keskustelu auki vielä tänään.

https://yle.fi/a/74-20032587?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Vierailija
824/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Käärijä-chatti?

Konsertin aikana oli live chat. Tuolla ylen sivuilla on lyhyt keskustelu auki vielä tänään.

https://yle.fi/a/74-20032587?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Okei, kiitti!

Vierailija
825/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Käärijä-chatti?

Käärijä LIVEn chatissa oli 15 000 chattailijaa, joista 40 % ulkomaalaisia. Ei sinne olisi enempää mahtunutkaan ::::D

Vierailija
826/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha cha cha

Vierailija
827/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keikka!

Ohjelman alussa haastateltiin nuoria ---- henkilöitä. 'Pekka' oli sievä tyttömäinen & 'Päivi' oli kaliiberiltaan käärijämäinen.

Ehkä kuulin väärin

Minäkin vähän ihmettelin kun kaksi naista ilmoitti nimekseen miehen nimen... mutta kukin tyylillään kai nykyään...

Nykyään saa esitellä itsensä sillä nimellä, miksi itsensä tuntee. Ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
828/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ala liikkua bimbojen kanssa. Hänellähän on ollut korkeakoulutettuja pitkäaikaisia tyttöystäviä. Nyt varmasti alkaa onnenonkijanaiset pyöriä hänen ympärillään. Jere on herttainen, kultainen ja aito, joten imago menisi kyllä sen siliän tien pilalle jos menee sille tielle ja pintaliitobimbojen matkaan. En edes ole mikään mummeli vaan saman ikäinen kuin hän, ja toivon hänelle hyvää elämää ja kultaista tyttöystävää. Harvinaislaatuinen muusikko. Kerrankin joku, joka ei ole limainen, lipevä ja pinnallinen vaan oma itsensä. Ei vedä mitään roolia. Älä muutu, Jere!

Ilmoittaudun! Kunpa tiemme kohtaisivat. Hän asuu ihan lähistöllä. :)

Ja mistä on peräisin tieto hänen "entisistä tyttöystävistään" ja heidän koulutustaustastaan?

Mä en muista hänen puhuneen julkisuudessa muuta kuin että joku eksänsä petti häntä. Ja että se eksä oli brunetti.

Vierailija
829/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä keikan yleisössä kaiken ikäistä ja näköistä porukkaa. Teinit vaan rynnivät eturiviin.

Vierailija
830/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken huuma. Ei tule menestymään. En usko.

Kuka jaksaa enää syksyllä jotain tsattsaata.

Jos tekevät kuin Vikmani syntisten pöydän ja uuden hitin niin hyvin löytyy kysyntää jatkossa. Hittejä tarvitaan.

Eikös sen Puolan Solon kirjoittaja ole Suomen Warnerin leivissä? Aivan varmasti saisivat pyöräytettyä syksyksi sellaisen hitin, jota veivattaisiin pikkujouluissa ja hiihtokeskuksissa paljon ensi syksynä ja talvena.

Puolan Blanka ei ole mikään klassiseen laulun esikuva, mutta nauttii selvästi esiintymisestä. Kappalehan ei ole missään nimessä huono ja se nousee listoille kun keli lämpenee Suomessakin.

Vierailija
831/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kulttuurimaailmassa on Loirin ja Antti Tuiskun mentävä aukko ja Käärijällä on mahdollisuus lunastaa hyvä ja pysyvä asema kulttuurilegendana. Suomen kovin live-esiintyjä ja vielä lahjakas myös komiikassa. Pärjäisi näyttelijänäkin. Käärijä sai minusta ikuisen fanin.

Vierailija
832/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meinaa täällä, että esiintyjälle ei saa tulla hiki tai olla hengästynyt? :D menkää toki itse kokeilemaan! Saatatte yllättyä miten kuuma tulee, kun ympärillä porottaa valot ja pyrot päälle. Vetäkää myös yhtä energinen show, laulaen samalla.

Vierailija
833/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤘💚💚😎💚💚🤘

Vierailija
834/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko niissä sanoituksissa yhdessäkään kipaleessa mitään muuta aihetta kuin humalaan tuleminen.

Aika köyhä on ilmeisesti artistin ajatusmaailma.

Ironisia biisejä. Käärijä on itse sanonut, että CCC:kin kritisoi päihdekulttuuria.

Käytännössä kylläkään ei.

Jokaista laulussa mainittua juomaa saa alkoholittomana. Ja kukaan ei kiellä tanssimasta. Ei edes selvin päin. Rohkeasti vaan omalla tyylillä parketille.

Vierailija
835/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras räppäri koskaan.

Hieman on vielä työsarkaa Eminemiin verrattuna. Mutta on hyvä, että on esikuvia ja mittatikkuja. Ei kannata masentua vaan tavoitella kaivamaan itsestään esiin se oma parhaus.

Vierailija
836/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo tuon sanoitukset edes ole räppiä. Räpin tulisi olla jotain yhteiskuntakritiikkiä. Hän vain hokee ryyppäämisestä.

Sanoitus kritisoi sitä, että pitää juoda pää täyteen ennen kuin uskaltaa näyttää itsestään iloisemman puolen ja lähteä bailaamaan.

Vierailija
837/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauletaan pelkästä alapäästä. Minä en tykkää.

Enkä minä. KUUMAA ja Portion Boys on paaaaljon parempia. Heidän keikoilta saa paljon positiivista energiaa ja  biisien lyriikat elävästä elämästä kivasti sanoittuna.

Käärijän biisit herättää agressioita.

Vierailija
838/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin jättänyt auto jään julkaisematta. Melkonen pökäle. Mikä hitto on tättärää-biisi... No mä en sellasista tykkää

Se pitääkin huomata. Kyseessä oli valistusbiisi, että jos otat niin et aja ja jos ajat niin sitten et ota alkoholia.

Vierailija
839/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Käärimme sätkämme ihan itse.

Vierailija
840/931 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä tämä(kin) on joku massateinien juttu...

Sekä massamasentuneiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi