Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Tuisku on ihan erilaista musiikkia ja tyyliä. Omaan makuun Käärijän musiikki on mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes lähteä vertaamaan Tuiskua ja Käärijää. Molemmat osaavia ja karismaattisia tyyppejä. Heissä on viihdyttäjänä paljon samaakin, mutta pääasiassa ovat erilaisia. Ei heitä voi verrata.
Totta kai voi verrata. Ihmiset nyt yleensä vertaamalla valitsevat omat suosikkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes lähteä vertaamaan Tuiskua ja Käärijää. Molemmat osaavia ja karismaattisia tyyppejä. Heissä on viihdyttäjänä paljon samaakin, mutta pääasiassa ovat erilaisia. Ei heitä voi verrata.
Heitä ei voi verrata, mutta silti sanot, että ovat erilaisia 🥰
Olipaaäs muuten hyvä keikka. Karismaattinen live-esiintyjä ja ihan hiton seksikäs. 🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe, että tällaisilla biiseillä sentään maailmaa pääsisi hurmaamaan.
Eikä tuolla lavashowlla ja koreografialla myöskään Antti Tuiskua päihitetä. 😂
Käärijä vaikuttaa perinteiseltä suomiräppääjältä, joka jää lähinnä Suomeen räppäämään. Kunnes siirtyy tatuoijaksi tai muihin hommiin.
Kuka on sanonut, että Käärijä olisi lähdössä maailmalle? Cha cha chahan on jo hurmannut maailman.
Ja todellakin mieluummin katselee Käärijää kuin itseään kiehnäävää Tuiskua.
KÄÄRIJÄ ITSE on sanonut näin! Ettekö kuntele lainkaan häen haastatteluitaan ym. puheitaan....?!
Syön hattuni, jos Käärijä pärjää ja vetää yleisöä enempi kuin Tuisku.
Tulevat keikat on kaikki Suomessa.
Oli tullut lähes sata keikkapyyntöä ulkomaillekin heti viusujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson. 😍
Ja on kuuma. Just sellainen vartalo, mistä tykkään. 👌 Muutenkin niin symppis tyyppi. 💚
Olen rakastunut.
Tykkäät plösöistä arpisista miehistä? Ok.
Plösö??
Käärijä on kaukana plösöstä. Kurkkaappa sitä omaa
ja/ tai miehesi massua, niin voi löytyä se todellinen plösö sieltä. Nämä plösöksi haukkujat kuvittelee, että tiktokkien ja instan filtteröidyt miehet on todellisuutta ja vain he saavat esiintyä ilman paitaa ettei vaan tule silmäsyöpää katsojalle. Käärijä on juuri sopivalla tavalla tosi upea mies luonnollisella omalla vartalollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaikuttaa perinteiseltä suomiräppääjältä, joka jää lähinnä Suomeen räppäämään. Kunnes siirtyy tatuoijaksi tai muihin hommiin.
Kuka on sanonut, että Käärijä olisi lähdössä maailmalle? Cha cha chahan on jo hurmannut maailman.
KÄÄRIJÄ ITSE on sanonut näin! Ettekö kuntele lainkaan häen haastatteluitaan ym. puheitaan....?!
Missä hän on sanonut noin? Linkki? Minä olen nähnyt vain, että hän haluaa jatkossakin tehdä suomeksi musiikkia. Ei ole puhunut mistään maailmalle lähdöstä sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen Käärijää fanittava vloggaaja sanoi jonkin Liverpool-esityksen jälkeen, että Käärijä voisi esiintyä kesällä vaikka joka ilta täysille saleille Euroopan homoklubeilla. Mahtaako Käärijä sentään ihan tätä haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen Käärijää fanittava vloggaaja sanoi jonkin Liverpool-esityksen jälkeen, että Käärijä voisi esiintyä kesällä vaikka joka ilta täysille saleille Euroopan homoklubeilla. Mahtaako Käärijä sentään ihan tätä haluta.
Paino sanalla ruotsalainen.
Euroviisumenestyksellä Jere varmisti sen, ett vähintään keväisin hänet tullaan muistamaan. Muuten en ole niin varma. Hype kestää toki nyt aikansa, mutta epäilen että suosio hiipuu melko nopeaan. Cha cha cha in sellainen hyvän mielen biisi. Nämä muut eivät mielestäni olleet, joten en syttynyt keikasta. Odotin vain sitä viimeistä, yhtä ainoaa biisiä.
Apua! Mä en yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan mitään muita Suomi biisejä enää, kun tiedän, tällaisenkin helmen voi tehdä suomenkielisellä sanoilla ja äärettömällä karismalla. Ulkomailla sanottiin, että suomen kieli kuullostaa tosi hyvältä Käärijän suusta. Ei oo tarkoitus dissata muita Suomi artisteja, mutta välillä tuntuu, että Suomessakin tuodaan vain niitä tiettyjä genrejä esiin, koska ajatellaan, että tästä Suomi tykkää ja ovathan he osittain oikeassakin. Hyvällä promolla saadaan eri artistien niille huonoillekin biiseille kuuntelukertoja ja meille uskotellaan, että tämä on nyt sitten sitä hyvää musiikkia ja tämä on nyt se paras artisti.
Toivon mukaan Jere ei ole liian kiltti persoona, koska musiikkibisnes on aika raaka ja osataan kyllä lytätäkkin toisia eli julkkiksilla pienet piirit myös muillakin aloilla, kehutaan toisia ja käytetään hyviä kontakteja hyväksi. Tämän biisin mä muistan vielä 50v päästä kiikkustuolissa. Tämähän vie dementiankin menessään. Musiikilla on erikoinen kyky vaikuttaa ihmiseen, vaikka ei olisikaan enää tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson. 😍
Ja on kuuma. Just sellainen vartalo, mistä tykkään. 👌 Muutenkin niin symppis tyyppi. 💚
Olen rakastunut.
Plösö??
ja/ tai miehesi massua, niin voi löytyä se todellinen plösö sieltä. Nämä plösöksi haukkujat kuvittelee, että tiktokkien ja instan filtteröidyt miehet on todellisuutta ja vain he saavat esiintyä ilman paitaa ettei vaan tule silmäsyöpää katsojalle. Käärijä on juuri sopivalla tavalla tosi upea mies luonnollisella omalla vartalollaan.
Muakin ärsyttää ihan tosissaan kun hänen vartaloaan arvostellaan. Kyseessä on artisti, ei huippu-urheilija, joten ei hänen sellaisessa kunnossa tarvitse ollakaan. Ihan normaali vartalo on, eikä mitään liikaa missään. Tuollaisia terveitä esikuvia tarvitaan tässä maailmassa, jossa on jo ihan riittävästi ulkonäköpaineita.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisumenestyksellä Jere varmisti sen, ett vähintään keväisin hänet tullaan muistamaan. Muuten en ole niin varma. Hype kestää toki nyt aikansa, mutta epäilen että suosio hiipuu melko nopeaan. Cha cha cha in sellainen hyvän mielen biisi. Nämä muut eivät mielestäni olleet, joten en syttynyt keikasta. Odotin vain sitä viimeistä, yhtä ainoaa biisiä.
Olihan Darudekin yhden hitin ihme. Teetkö mielummin tusinan ihan ok musiikkia vai yhden superhitin? Aika monen artistin unelma tällainen megahitti ja sehän varmistaa sen, että sut muistetaan vielä vuosikymmenienkin päästäkin. Aikamoinen perintö
Vierailija kirjoitti:
Tuisku on ihan erilaista musiikkia ja tyyliä. Omaan makuun Käärijän musiikki on mielenkiintoisempaa.
Tuisku on mummo Käärijä on ALFA.
Katsoin jo toiseen kertaan tuon keikan. Oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on sanonut noin? Linkki? Minä olen nähnyt vain, että hän haluaa jatkossakin tehdä suomeksi musiikkia. Ei ole puhunut mistään maailmalle lähdöstä sen enempää
On kyllä sanonut, että Euroopan keikalle vois lähteä. Vakea löytää sitä linkkiä näistä miljoonista kärtsy haastatteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson. 😍
Olen rakastunut.
Plösö??
ja/ tai miehesi massua, niin voi löytyä se todellinen plösö sieltä. Nämä plösöksi haukkujat kuvittelee, että tiktokkien ja instan filtteröidyt miehet on todellisuutta ja vain he saavat esiintyä ilman paitaa ettei vaan tule silmäsyöpää katsojalle. Käärijä on juuri sopivalla tavalla tosi upea mies luonnollisella omalla vartalollaan.Muakin ärsyttää ihan tosissaan kun hänen vartaloaan arvostellaan. Kyseessä on artisti, ei huippu-urheilija, joten ei hänen sellaisessa kunnossa tarvitse ollakaan. Ihan normaali vartalo on, eikä mitään liikaa missään. Tuollaisia terveitä esikuvia tarvitaan tässä maailmassa, jossa on jo ihan riittävästi ulkonäköpaineita.
Aina julkisuuden ihmisiä on mollattu, laulava lihapulla oli hyvä esiintyjä, mutta sai osakseen ilveilyä.
Annettaisiin nyt nuoren miehen yrittää, ideoita hänellä on. Tietää kyllä, että kateellisetn lokaa tulee niskaan.
Kääriä, ei sinun tarvitse anteeksi pyydellä ja nöyristellä, hienoa että teet töitä, sitä mitä osaat parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sanonut, että Euroopan keikalle vois lähteä. Vakea löytää sitä linkkiä näistä miljoonista kärtsy haastatteluista.
Voisi ja voisi, mikä ettei. Mutta ei yksi mies ehdi joka paikkaan.