Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri häpeä: suomalaiset hylänneet Pärnun!

Vierailija
25.01.2025 |

https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/8230609

Miksi et mene Pärnuseen? Jos ei ole rahaa, ota lainaa! Älytöntä taas.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnu on pilalla. Pidin kovasti kylpylähotellista ja rauhallisesta pikkukaupungin ilmapiiristä. Nyt siitä on vähän liian eläväinen pisnesmiehineen ja roistoineen minun makuuni. Ei houkuttele enää, nyt on liput ostettu Islantiin.

Vierailija
2/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärnu on pilalla. Pidin kovasti kylpylähotellista ja rauhallisesta pikkukaupungin ilmapiiristä. Nyt siitä on vähän liian eläväinen pisnesmiehineen ja roistoineen minun makuuni. Ei houkuttele enää, nyt on liput ostettu Islantiin.

Oletko hullu?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hullu?

AP

Joo, hän ei ole selvästi katsonut Islantilaisia poliisisarjoja

Vierailija
4/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin saakelin pärnuseen? Ei sellaista paikkaa ole. Ahvenanmaaseen, Thaimaaseen, Töölööseen...

Vierailija
5/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islanti on upea, suosittelen. Vuokra-auto välttämätön jos haluaa nähdäkin jotain.

Vierailija
6/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin saakelin pärnuseen? Ei sellaista paikkaa ole. Ahvenanmaaseen, Thaimaaseen, Töölööseen...

Imbesilli.

AP

Vierailija
7/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killu on hyvä nimi.

Vierailija
8/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta suomalaiset on köyhempiä kuin virolaiset. Kiitos, saatana, Riikkulin ja Kynnysmaton.

Vierailija
9/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korsooseen myös

Vierailija
10/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imbesilli.

AP

Minä en ole se kirjoitustaidoton.

Vierailija
11/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta suomalaiset on köyhempiä kuin virolaiset. Kiitos, saatana, Riikkulin ja Kynnysmaton.

Nykyinen hallitus köyhdytti tukia saavat ja Marin ex viisikko hallinto köyhdytti palkansaajat, ostovoima tuhottiin täysin.

Vierailija
12/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useammassakin Viron kaupungissa, Pärnussakin. Nyt en enää vie rahojani sinne, vaan Tukholmaan. Virossa palvwlu on edelleen kuin Neuvostoliitossa aikoinaan. Menen sitten sinne taas kun oppivat länsimaista asiakaspalvelutaitoa.

Vierailija
13/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useammassakin Viron kaupungissa, Pärnussakin. Nyt en enää vie rahojani sinne, vaan Tukholmaan. Virossa palvwlu on edelleen kuin Neuvostoliitossa aikoinaan. Menen sitten sinne taas kun oppivat länsimaista asiakaspalvelutaitoa.

Miksi et puhu venäjää sitten? 

Vierailija
14/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on yksi suurimmista EU nettomaksajista, kyllä rahulia pitää olla vai eikö muka.

#RahaaOn

Vierailija
15/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ole varaa mihinkään matkustaa. Pitää säästää jo penninkejä ensi kuuhun, kun laskuja on jo tässä vaiheessa lähemmäs tonnin edestä. Mun eläke on 1250 € ja kiitos, olen hakenut töitä vaan en päässyt kun työnantaja leikkasi henkilöstön puoleen.

On työtuloverokortti ja tuore koulutus. Muttei esim. vara hankkia työvaatteita, jotka pitää olla omasta takaa. Että semmoista. Reissaa sinä ap jos runkkaamiseltasi ehdit ja incel-kammiostasi ulos pääset.

Vierailija
16/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannista on kaikki puut kaadettu jo satoja vuosia sitten. Eli maa on käytännössä raiskattu. Ei nappaile. Mielummin ihailen jäätiköitä ja vesiputouksia vaikka Argentiinassa.

Vierailija
17/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen hallitus köyhdytti tukia saavat ja Marin ex viisikko hallinto köyhdytti palkansaajat, ostovoima tuhottiin täysin.

Jos Marinin kaudella jokin jotakuta köyhdytti niin pandemia, jota kukaan ei tilannut. Se tuli turistin tuomana Kiinasta. Tervetuloa Lappiin! Sitten sitä tuli lisää turistien mukana Alpeilta. Haistakaa paska, lentelijät.

Vierailija
18/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korsooseen myös

Porvooseeseen.

Hevonperseeseeseen.

Vierailija
19/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Är det inte snarare balternas, polackernas, kroaternas, slovenernas och andra dylikas egen förtjänst att levnadsstandarden ökar i dessa länder? Det sker även i Sverige och Danmark samt i många mellaneuropeiska länder. Nu är väl Spanien nummer ett inom EU i fråga om tillväxt. Ett land har stampat på stället, backat, tagit ett pyttelitet och försiktigt steg i rätt riktning och sedan återgått till att backa. Vilket EU-land kan det vara?

Vierailija
20/32 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Tallinnan-reissuillani käynyt monta kertaa syömässä Tbilisi Tavern-nimisessä georgialaisravintolassa (edellyttäen, että maissa on tarpeeksi aikaa ennen paluulaivan lähtöä) ja saanut joka kerta hyvää ja lämminhenkistä palvelua. 😊 

Suosittelen lämpimästi kyseistä ravintolaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi